eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Scenariusz, scenorys oraz film promocyjny na temat Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030 w polskiej i angielskiej wersji językowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Poznań: Scenariusz, scenorys oraz film promocyjny na temat Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030 w polskiej i angielskiej wersji językowej.
Numer ogłoszenia: 259412 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216324 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Scenariusz, scenorys oraz film promocyjny na temat Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030 w polskiej i angielskiej wersji językowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, produkcja i wydanie Zamawiającemu filmu promocyjnego nt. Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030 w polskiej i angielskiej wersji językowej, a w szczególności do: 1) przygotowania scenariusza i scenorysu filmu. Scenariusz, scenorys oraz film promocyjny na temat Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030 muszą: a) być czytelne dla odbiorców polsko- i anglojęzycznych, b) przedstawić w formie skondensowanej treść dokumentu Strategii, w tym długoterminowe kierunki rozwoju Miasta Poznania, szerokiemu gronu odbiorców (grupy docelowe) takich jak: mieszkańcy Miasta, przyjezdni planujący się osiedlić na stałe, potencjalni partnerzy zagraniczni i krajowi (inwestorzy, organizacje pozarządowe, politycy, decydenci, naukowcy itp.) w sposób czytelny, atrakcyjny, skrótowy, lecz treściwy, zachęcający do współuczestnictwa w realizacji zapisów ujętych w dokumencie Strategii, c) treści zawarte w filmie muszą być spójne z zapisami dokumentu Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030, tj. przedstawiać wizję rozwoju Miasta Poznania w roku 2030, ramy rozwojowe Miasta oraz najważniejsze przedsięwzięcia przyczyniające się do realizacji celów rozwoju Miasta, odbiorca musi identyfikować się z treścią filmu, musi mieć poczucie, iż działania Miasta zmierzają w sposób konsekwentny i przemyślany do urzeczywistniania wizji ujętej w Strategii Rozwoju Miasta Poznania do roku 2030. W świadomości odbiorcy Miasto Poznań powinno zaistnieć jako miejsce, w którego rozwoju warto uczestniczyć 2) wyprodukowania filmu promocyjnego, którego czas trwania musi zawierać się w granicach 2-3 minut, w tym do: a) doboru aktorów, plenerów zdjęciowych oraz podkładu dźwiękowego, b) realizacji nagrań/nakręcenia scen w plenerze oraz studio filmowym, c) wykonania animacji do filmu, d) montażu materiału filmowego, e) udźwiękowienia filmu, f) przygotowania oprawy lektorskiej w języku angielskim, g) nagrania filmu na płytach DVD w następujących formatach: mpeg2 (zgodny z formatem DVD), mpeg1 (do nadawania filmu w internecie), HD (na potrzeby prezentacji w studiach filmowych). Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu, z dniem przekazania dzieła, autorskie prawa majątkowe, dotyczące rozpowszechniania i wykorzystywania dzieła lub jego fragmentów na wszelkich polach eksploatacji, w tym: na stronach internetowych, materiałach wydawanych na nośnikach elektronicznych, reklamach Miasta Poznania, materiałach drukowanych, w publikacjach prasowych, w materiałach promocyjnych, folderach, ulotkach i plakatach promocyjnych oraz dokonywania opracowań i przeróbek na potrzeby zadań realizowanych przez Miasto Poznań i w związku z nimi. Autorskie prawa majątkowe Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieodpłatnie, bez ograniczeń czasowych, terytorialnych oraz bez możliwości ich odebrania Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.00 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROPAGANDA Sebastian Person, ul. Nowowiejskiego 39, 61-733 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 107010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107010,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi, których dotyczy zamówienie znajdują się w wykazie usług niepriorytetowych (Kategoria 26 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe) i zastosowanie innego trybu aniżeli zamówienie z wolnej ręki byłoby niecelowe i nieekonomiczne. Udzielenie zamówienia firmie Propaganda Sebastian Person - firma zrealizowała szereg prac związanych z promocją, w tym dla Miasta Poznań, co daje podstawę do uznania, iż tematyka Miasta nie jest jej obca i film promocyjny nt. Strategii zostanie zrealizowany zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego. Wskazany realizator umowy wykazywał się w dotychczas realizowanych pracach na rzecz miasta wyjątkową kreatywnością, wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi technik i środków przekazu oraz walorami artystycznymi. Ponadto posiada dużą wiedzę o mieście oraz wykazuje się wyjątkową identyfikacją z miastem, mieszkańcami i w związku z tym w sposób trafny umie wyeksponować silne strony miasta oraz znaleźć takie środki wyrazu artystycznego, które w sposób atrakcyjny eksponują atuty Poznania. Przykładowe prace firmy Propaganda Sebastian Person: kampanie informacyjne Kejter też poznaniak i Stop żebractwu w Poznaniu dla Miasta Poznań, kampania wizerunkowa POZnań work shops oraz informacyjno-wizerunkowa Czasoprzestrzeń dla biznesu dla Miasta Poznań, prezentacja multimedialna Invest in Wielkopolska dla Urzędu Marszałkowskiego Woj. Wielkopolskiego, kampanie Bracia Mrozowscy - 10 spotów dla firmy Ferrero, Nursea trawienie dla firmy Synopsis Farma, Bioaron C dla firmy Europlant.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.