eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 149/U/2007 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń, posesji oraz obsługi szatni w Instytucie Fizyki Doświadczalnej Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Borna 9 i ul. Cybulskiego 30-36 we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-28

Wrocław: 149/U/2007 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń, posesji oraz obsługi szatni w Instytucie Fizyki Doświadczalnej Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Borna 9 i ul. Cybulskiego 30-36 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 259374 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 149/U/2007 - Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń, posesji oraz obsługi szatni w Instytucie Fizyki Doświadczalnej Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Borna 9 i ul. Cybulskiego 30-36 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń, posesji oraz obsługi szatni w Instytucie Fizyki Doświadczalnej Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Borna 9 i ul. Cybulskiego 30-36 we Wrocławiu. a) powierzchnia objęta sprzątaniem : Podłogi - 6.165,1 m2; Inne powierzchnie wewnątrz budynku - 2.454 m2; Posesja- 2.153 m2. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem wynosi - 10.772,1m2 b) szczegółowy wykaz powierzchni, zakres prac porządkowych oraz warunki konieczne przy obsłudze szatni określa Załącznik Nr 1 do SIWZ; c) szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ) na cały okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy -złożyli oświadczenie z art. 22 uPzp, zawarte w Formularzu Ofertowym, -spełniają warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia zawarte w SIWZ, -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykażą się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) jedną usługą sprzątania podobną, do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - sprzątana powierzchnia ( bez posesji) nie może być mniejsza niż 4.000 m2 - sprzątana powierzchnia posesji nie może być mniejsza niż 1500 m2 - wykazana usługa musi trwać co najmniej 12 miesięcy - czasokres trwania wykazanej usługi (12 miesięcy) musi zawierać się w wymaganym ustawowym okresie 3 lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem Nr 4 3.Załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4.Oświadczenie z art. 22 uPzp, zawarte w Formularzu Ofertowym,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.