eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Lipnica Murowana

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Lipnica Murowana: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Lipnica Murowana
Numer ogłoszenia: 259373 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247507 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 014 6852100, faks 014 6852102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Lipnica Murowana.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Lipnica Murowana 2. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie gminy Lipnica Murowana, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), - Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego - Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lipnica Murowana 3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych wskazanych w rozdziale I ust.5 pkt 5.1 SIWZ; 2) odbioru padłych zwierząt z terenu gminy Lipnica Murowana wraz z ich dowozem do miejsc utylizacji o uregulowanym stanie prawnym; 3) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych; 4) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 5) prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazania Zamawiającemu do końca miesiąca po kwartale, którego dotyczą, kwartalnych sprawozdań zawierających: - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane; Podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez Wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów; 6) przekazywania odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego; 5. Zakres i wielkość zamówienia: 5.1 Zamówienie obejmuje: 1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z następujących miejsc publicznych: a) Lipnica Murowana: - Urząd Gminy w Lipnicy Murowanej, - szalety publiczne - kosze uliczne zlokalizowane na Rynku oraz w uliczkach, na parkingach, przy budynku wielofunkcyjnym, przy cmentarzu, przy placu zabaw k/Ośrodka Zdrowia b) Lipnica Dolna: - Kosze uliczne na skwerku k/dworu Ledóchowskich, - Kosze na przystankach autobusowych, k/boiska sportowego i placu zabaw, k/Wiejskiego Domu Ludowego, k/szkoły, - odpady komunalne z terenu oczyszczalni ścieków, - odpady z terenu boiska sportowego c) Lipnica Górna: - Parking przy Wiejskim Domu Ludowym, - Przystanki autobusowe oraz plac zabaw k/szkoły d) Borówna - Kosze uliczne na przystankach autobusowych oraz przy Ośrodku Edukacji e) Rajbrot: - Kosz przy Wiejskim Domu Ludowym. - Kosze uliczne na przystankach autobusowych i na parkingach, przy placu zabaw k/Przedszkola 5.2 Częstotliwość usuwania odpadów z wyżej wymienionych miejsc: 1. W Lipnicy Murowanej : a) 1 raz w tygodniu (poniedziałek) w okresie od 1 listopada do 31 marca b) 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) w okresie od 1 kwietnia do 31 października 2. W pozostałych miejscowościach - dwa razy w miesiącu 3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów : a) zebranych na terenie gminy Lipnica Murowana w czasie akcji sprzątania miejsc publicznych przeprowadzanych przez gminę, szkoły, przedszkola, pracowników interwencyjnych itp. b) z imprez masowych organizowanych przez Urząd Gminy w Lipnicy Murowanej i Gminny Dom Kultury w Lipnicy Murowanej, c) z innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności z rowów przydrożnych, dzikich wysypisk śmieci, itp. - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5.3 Wykonawca na zlecenie telefoniczne Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru z terenu gminy Lipnica Murowana padłych zwierząt niezwłocznie, nie później niż w ciągu 8 godzin od chwili zgłoszenia, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji. Na odbiór padłych zwierząt Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia wymagane w tym zakresie przepisami prawa. Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może również korzystać z potencjału innych podmiotów w tym zakresie. Przewidywane ilości padłych zwierząt (zwierzęta bezdomne i dzikie w przeważającej części z wypadków drogowych) do odbioru z terenu gminy to ok 10 sztuk w ciągu roku. 6. Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z koszy, pojemników, kontenerów, pojazdów w trakcie realizacji usługi. 7. Przewidywana ilość odpadów: ok. 20 ton rocznie. 8. Zamówienie realizowane będzie w okresie od 1.01.2015r. do 31.12.2016r. 9. Za każdy miesiąc realizacji zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane przez Zamawiającego po upływie okresu rozliczeniowego, tj. jednego miesiąca. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, co miesiąc: a) karty przekazania odpadów, b) wykazu miejsc, z których zostały odebrane odpady. 11. Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych. b) trwale i czytelnie oznakować pojazd w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c) pojazdy winny być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, d) konstrukcja pojazdu powinna zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, e) poddawać pojazd i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie mu właściwego stanu sanitarnego, f) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu, z którego będą odbierane odpady..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa DIMARCO Marek Strzelec, Iwkowa 482, 32-861 Iwkowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50544,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50544,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.