eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Wykonanie prac uzupełniających w związku z realizacją projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich w drewnianym zabytkowym kościele w Sierakowicach



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Sierakowice: Wykonanie prac uzupełniających w związku z realizacją projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich w drewnianym zabytkowym kościele w Sierakowicach
Numer ogłoszenia: 25928 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac uzupełniających w związku z realizacją projektu pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich w drewnianym zabytkowym kościele w Sierakowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I) Wykonanie i montaż osłon piszczałek prospektu organowego; II) Malowanie dodatkowych listew do umieszczenia w miejscach łączeń desek sufitowych przedsionka (wykonanie warstwy barwnej na listwach sufitu, upodobniające wnętrze zrekonstruowanej kruchty do wnętrza konserwowanej nawy kościoła - opracowanie barwne analogiczne do wnętrza nawy i kaplicy) - ok. 12 m2; III) Wykonanie listew przypodłogowych słupów znajdujących się w kruchcie kościoła - wykonanie listew, malowanie oraz montaż (15 szt. x ok. 1,3 mb); IV) Wykonanie stopnia do mensy ołtarza głównego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Ratowanie dziedzictwa kulturowego poprzez zabezpieczenie i rewaloryzację ołtarzy oraz innych zabytkowych elementów wyposażenia Kościoła św. Marcina w Sierakowicach jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm:Partner - P.P.U.H. Termo-Dach Wiesław Nowotarski, ul. Szczecińska 4, 75-123 Koszalin. Lider - P.P.H.U. APLIKA Błażej Zawadzki, Pierzchno 57 G, 42-130 Wręczyca Wielka, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3620,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4452,60

  • Oferta z najniższą ceną: 4452,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4450,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienia jest usługą uzupełniającą w związku z realizacją udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienia podstawowego pn. Przeprowadzenie prac konserwatorskich w drewnianym zabytkowym kościele w Sierakowicach (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 190364 - 2013 z 15.05.2013). Inwestor w SIWZ do zamówienia podstawowego (Rozdz. 17 SIWZ) przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % wartości umownej. Przedmiotowa usługa jest tożsama rodzajowo z usługami objętymi podstawowym zamówieniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.