eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśniowice › Dowóz uczniów od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. do- Publicznego Gimnazjum w Sielcu, Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Leśniowicach, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Sielcu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Leśniowice: Dowóz uczniów od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. do: - Publicznego Gimnazjum w Sielcu, Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Leśniowicach, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Sielcu.
Numer ogłoszenia: 259271 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśniowice , Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice, woj. lubelskie, tel. 082 5675494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniowice.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. do: - Publicznego Gimnazjum w Sielcu, Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Leśniowicach, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Sielcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. do: Publicznego Gimnazjum w Sielcu, Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Leśniowicach, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Sielcu w godzinach porannych i z potworem po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Zadanie A Część I - Dowóz uczniów w następujących kierunkach rannych: Trasa 1 1.Poniatówka - Szkoła Podstawowa w Teresinie - przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 7 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 2, śr. długość trasy 19 km; 2.Sarniak - Szkoła Podstawowa w Teresinie - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 6 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 23 km; 3.Wierzbica - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 5 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 27 km; 4.Teresin - Szkoła Podstawowa w Teresinie przewidywana liczba uczniów 13, śr. długość trasy4 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 11 km; 5.Leśniowice - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 8 km. Odwóz uczniów w następujących kierunkach popołudniowych: Trasa 1 1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Leśniowice - przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 8 km; 2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 6, śr. długość trasy 11 km - Szkoła Podstawowa w Teresinie - Teresin przewidywana liczba uczniów 13, śr. długość trasy 4 km; 3.Publiczne Gimnazjum w Sielcu-przewidywana liczba uczniów 3,śr.długość trasy 27 km - Szkoła Podstawowa w Leśniowicach - Wierzbica - przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 5 km; 4.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 23 km - Szkoła Podstawowa w Teresinie - Sarniak przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 6 km; 5.Publiczne Gimnazjum w Sielcu-przewidywana liczba uczniów 2, śr.długość trasy 19 km; - Szkoła Podstawowa w Teresinie - Poniatówka przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 7 km, Część II - Dowóz uczniów w następujących kierunkach rannych: Trasa 1 1.Dębina - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 10 km - Szkoła Podstawowa w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 15, śr. długość trasy11 km 2.Kasiłan - Szkoła Podstawowa w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 18, śr. długość trasy5 km; 3.Sielec - Szkoła Podstawowa w Sielcu przewidywana liczba uczniów 13, śr. długość trasy 4 km. Trasa 2 1.Kumów Plebański - Szkoła Podstawowa w Sielcu przewidywana liczba uczniów 22, śr. długość trasy 6 km; 2.Kumów Majoracki - Szkoła Podstawowa w Sielcu przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 4 km. Odwóz uczniów w następujących kierunkach popołudniowych: Trasa 1 x 2 1.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Kumów Plebański przewidywana liczba uczniów 8, śr. długość trasy 6 km; 2. Szkoła Podstawowa w Sielcu - Kumów Majoracki przewidywana liczba uczniów 22, śr. długość trasy 4 km; 3.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Sielec przewidywana liczba uczniów 13, śr. długość trasy 4 km; 4.Szkoła Podstawowa w Sielcu - Kasiłan przewidywana liczba uczniów 18, śr. długość trasy 5 km; 5.Szkoła Podstawowa w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 15, śr. długość trasy 11 km - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Dębina przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 10 km. Zadanie B Część I - Dowóz uczniów w następujących kierunkach rannych: Trasa 1 1.Rakołupy Duże - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 2, śr. długość trasy 33 km; 2.Rakołupy - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 30 km; 3.Horodysko - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 27 km; 4.Plisków - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 18 km; 5.Nowy Folwark - Publiczne Gimnazjum w Sielcu - przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 13 km; 6.Kol. Leśniowice - Publiczne Gimnazjum w Sielcu -przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 10 km; 7.Leśniowice - Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 13, śr. długość trasy 8 km; 8.Majdan Leśniowski - Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 7, śr. długość trasy 5 km; 9.Alojzów - Publiczne Gimnazjum w Sielcu przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 8 km. Odwóz uczniów w następujących kierunkach popołudniowych: Trasa 1 1.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Rakołupy Duże - przewidywana liczba uczniów 2, śr. długość trasy 33 km; 2.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Rakołupy - przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 30 km; 3.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Horodysko - przewidywana liczba uczniów 3, śr. długość trasy 27 km; 4.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Plisków - przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 18 km; 5.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Nowy Folwark - przewidywana liczba uczniów 1, śr. długość trasy 13 km; 6.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Kol. Leśniowice - przewidywana liczba uczniów 5, śr. długość trasy 10 km; 7.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Leśniowice - przewidywana liczba uczniów 13, śr. długość trasy 8 km; 8.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Majdan Leśniowski - przewidywana liczba uczniów 7, śr. długość trasy 5 km; 9.Publiczne Gimnazjum w Sielcu - Alojzów - przewidywana liczba uczniów 10, śr. długość trasy 8 km. Łączna ilość uczniów w poszczególnych zadaniach: ZADANIE A - 127 uczniów, ZADANIE B - 52 uczniów, Razem =179 uczniów Inne istotne informacje dla udzielenia zamówienia: 1)Ilość uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach zamieszczone powyżej są ilościami prognozowanymi. 2)Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkółi odwoź do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu dzieci, warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu autobusem. 3)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Przy usłudze dowożenia uwzględnia się tylko ilość miejsc siedzących w pojeździe na danej trasie. 4)Dopuszcza się zmianę liczby uczniów przewożonych w trakcie od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. W przypadku zmian ilości dowożonych uczniów zamawiający przewiduje wprowadzenie aneksu do zawartej umowy uwzględniającej zmiany ilości dowożonych dzieci. 5)Czas przewozu: uzależniony od rozkładu zajęć szkolnych, uzgadniany z dyrekcjami szkól. 6)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy. 7)Szczegółowa imienna lista uczniów dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości wykonawcy przed 1 stycznia 2013 r. oraz przez 1 wrześniem 2013 r. 8)Uczniowie są objęci całodobowym ubezpieczeniem przez placówki do których uczęszczają dojeżdżający uczniowie. 9)W razie awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu. 10)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan pojazdu i bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11)Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie wystawionych faktur za miesięczne bilety imienne. 12)Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego,odpracowania dni wolnych itp. 13)Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrze-by dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu- każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące 14)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 16)Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zmiany ilości dojeżdżających dzieci do szkół. 17)Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości za-mówienia podwykonawcom: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 18)Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiające-go z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 19)W celu prawidłowego sporządzenia oferty, oferent powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Oferent. 20)Wymagania dot. gwarancji. Gwarancja nie jest wymagana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie kserokopii licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w rozdziale 10 ust. 1 pkt 1) lit. a SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia określonego w rozdziale 10 ust. 1 pkt 1) lit b SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych usług będzie potwierdzać wartość tych usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie wykazu urządzeń technicznych (autobusów) dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w rozdziale 10 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w rozdziale 10 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Przedłożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w rozdziale 10 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wyłącznie w formie pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z art.144 ustawy PZP.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty czuba ,że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie mozna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesniowice.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Leśniowice, 22-122 Leśniowice 21A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 13:15, miejsce: Urząd Gminy Leśniowice, 22-122 Leśniowice 21A , Sekretariat pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.