eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Fizyczna ochrona i dozór obiektów należących do Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Kutnie ul. Oporowska 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Kutno: : Fizyczna ochrona i dozór obiektów należących do Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Kutnie ul. Oporowska 7
Numer ogłoszenia: 259260 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214786 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. Oporowska 7, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 022 2542397, faks 024 2533637.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła, jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Fizyczna ochrona i dozór obiektów należących do Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Kutnie ul. Oporowska 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie fizycznej ochrony 2 obiektów Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Kutnie ul. Oporowska 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy 2 pracowników ochrony( po jednym w każdym budynku) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z 2 budynków (budynek szkoły wraz z internatem oraz budynek warsztatów szkolnych) ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. i poza nimi na terenie należącym do ZS nr 1 w Kutnie. 2.Szczegółowy zakres sprawowania ochrony będzie polegał na: Pełnieniu dozoru w dni robocze od godz.22:00 do godz.6:00 dnia następnego, od piątku godz.22:00 do poniedziałku godz.6:00, w dni świąteczne od 22:00 dnia poprzedzającego do godz.6:00 dnia następnego po dniu świątecznym. 3.Odśnieżaniu wejść głównych budynków wraz z utrzymaniem czystości podczas pełnienia dozoru (na zewnątrz budynku 4.Działaniach ochronnych w przypadku zakłócenia porządku 5.Do dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan ochrony uwzględniający osoby odpowiedzialne z tytułu nadzoru oraz liczbę osób sprawujących fizyczny nadzór. 6.Zamawiający, poprzez uprawnione osoby, będzie dokonywał kontroli jakości świadczonych usług w dowolnym czasie i bez uprzedzenia. O nienależytym wykonywaniu usług Zamawiający niezwłocznie będzie informował pisemnie Wykonawcę. 7.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności, jakiej wymaga się od profesjonalisty przy wykonywaniu umowy. 8.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji usługi posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 100.000 zł. 9.Wykonawca, bez dodatkowych wezwań przez zamawiającego, przekazywać będzie kopię aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia. 10.W zakres usługi ochrony powinny wchodzić także patrole grupy interwencyjnej 11.Zamawiający wymaga szybkiej reakcji(przyjazdu) grupy interwencyjnej na wezwanie dyżurującego stałego pracownika ochrony lub Zamawiającego. Czas reakcji nie powinien przekroczyć 7 minut. 12.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem pełnienia dozoru oraz jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Koszty dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami ochrony poniesie wykonawca...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mm service security, ul. 3-go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.