To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Warszawa: Wdrożenie uniwersalnego narzędzia informatycznego
do badania obciążenia pracą wszystkich grup zawodowych
w sądownictwie powszechnym
Numer ogłoszenia: 259214 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132188 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie uniwersalnego narzędzia informatycznego do badania obciążenia pracą wszystkich grup zawodowych w sądownictwie powszechnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wdrożenie uniwersalnego narzędzia informatycznego do badania obciążenia pracą wszystkich grup zawodowych w sądownictwie powszechnym 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie narzędzia do badania obciążenia pracą pracowników sądów w formie raportów oraz dashboard-ów na platformie Business Objects wraz z usługami programistycznymi. Wykonawca w ramach zamówienia : 1) na podstawie danych gromadzonych w BW dla części statystycznej (AS SAP), kadrowej (SAP HR) i finansowej (SAP FI) przygotuje kostkę lub kostki danych dla raportów i kokpitów menadżerskich dotyczących obciążenia pracą, 2) zaprojektuje automatycznie zasilane słowniki dla Rachunku Kosztów (SAP ABC) danymi: a. z Departamentu Strategii i Deregulacji (ilość wpływu, załatwienia spraw, ilość tomów, itd); b. z Departamentu Sądów, Organizacji i Analiz Wymiaru Sprawiedliwości (procesy, podprocesy, działania, czasy jednostkowe działań, itd), 3) zaprojektuje i zbuduje odpowiednie raporty (BO Crystal Reports, BO Web Intelligence), 4) zaprojektuje i zbuduje kokpity menedżerskie (BO Dashboards), 5) przeprowadzi szkolenia dla administratorów i użytkowników, 6) zapewni wsparcie dla Zamawiającego w okresie 18 miesięcy po odbiorze narzędzia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w załącznikach do Wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w sytuacjach, gdy nastąpi co najmniej jedna z okoliczności: 4.1.1. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca osobą, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy; 4.1.2. konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem zmian przepisów prawa wpływających na realizację Umowy, w tym zmiany stanu prawnego regulującego ustrój i organizację sądownictwa powszechnego, jak również zmian dotyczących organizacji pracy sądów wynikających z wewnętrznych regulacji o charakterze organizacyjnym, w zakresie istotnym dla realizacji Umowy, 4.1.3. zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody; 4.1.4. w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba zaimplementowania oprogramowania własnego lub standardowego lub wykonania innej usługi, niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy, wówczas termin może zostać przesunięty o czas trwania przeszkody; 4.1.5. zmiany wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które wpływają na prawa lub obowiązki Stron Umowy lub oddziałują na Przedmiot Umowy; Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zamówienie jest współfinansowane w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w sytuacji, gdy nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przeznaczone na sfinansowanie w części przedmiotowego zamówienia. Pozostałe 15% finansowania pochodzić będzie ze środków krajowych. 6. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: Wprowadzenie e-usług w resorcie sprawiedliwości, Priorytet V Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), działanie 5.3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: Wprowadzenie e-usług w resorcie sprawiedliwości, Priorytet V Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), działanie 5.3 Projekt wykonywany na podstawie umowy z dnia 9 stycznia 2012 r. Nr POKL.05.03.00-00-011/11-00..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
- S&T Services Polska sp. z o. o., ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 497888,01
Oferta z najniższą ceną: 497888,01 / Oferta z najwyższą ceną: 682945,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.