eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DOSTAWA PRZENOŚNYCH ANALIZATORÓW DO BADANIA ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU Z URZĄDZENIEM DRUKUJĄCYM, STACJONARNO - PRZENOŚNYCH ANALIZATORÓW DO WSTĘPNEGO WYKRYWANIA W ŚLINIE OSÓB KIERUJĄCYCH POJAZDAMI ŚRODKÓW DZIAŁAJĄCYCH PODOBNIE DO ALKOHOLU ORAZ TESTERÓW ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU W OBSŁUDZE BEZKONTAKTOWEJ (postępowanie nr 39/38/C/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Białystok: DOSTAWA PRZENOŚNYCH ANALIZATORÓW DO BADANIA ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU Z URZĄDZENIEM DRUKUJĄCYM, STACJONARNO - PRZENOŚNYCH ANALIZATORÓW DO WSTĘPNEGO WYKRYWANIA W ŚLINIE OSÓB KIERUJĄCYCH POJAZDAMI ŚRODKÓW DZIAŁAJĄCYCH PODOBNIE DO ALKOHOLU ORAZ TESTERÓW ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU W OBSŁUDZE BEZKONTAKTOWEJ (postępowanie nr 39/38/C/10)
Numer ogłoszenia: 259212 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 670 31 37, faks 085 670 28 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRZENOŚNYCH ANALIZATORÓW DO BADANIA ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU Z URZĄDZENIEM DRUKUJĄCYM, STACJONARNO - PRZENOŚNYCH ANALIZATORÓW DO WSTĘPNEGO WYKRYWANIA W ŚLINIE OSÓB KIERUJĄCYCH POJAZDAMI ŚRODKÓW DZIAŁAJĄCYCH PODOBNIE DO ALKOHOLU ORAZ TESTERÓW ZAWARTOŚCI ALKOHOLU W WYDYCHANYM POWIETRZU W OBSŁUDZE BEZKONTAKTOWEJ (postępowanie nr 39/38/C/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - przenośnych analizatorów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z urządzeniem drukującym - 9 szt. (zadanie 1) - stacjonarno - przenośnych analizatorów do wstępnego wykrywania w ślinie osób kierujących pojazdami środków działających podobnie do alkoholu - 2 szt. (zadanie 2) - testerów zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu w obsłudze bezkontaktowej - 3 szt. (zadanie 3) ZADANIE NR 1 Przenośne analizatory do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z urządzeniem drukującym - 9 kpl. Zamawiający wymaga, aby przenośne analizatory do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu spełniały następujące wymagania: 1. Posiadały ważne świadectwo wzorcowania (dostarczone w momencie dostawy analizatorów). 2. Do każdego urządzenia należy dołączyć ustniki w ilości 1250 szt. 3. Ustniki muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dotyczący jakości zdrowotnej ustników (lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany produkt nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka) - atest należy dołączyć do oferty. 4. Pomiar stężenia alkoholu w wydychanym powietrzu na zasadzie utleniania elektrochemicznego lub osłabienia promieniowania podczerwonego. 5. Zasilanie bateryjne zapewniające liczbę pomiarów minimum 500. 6. Temperatura otoczenia, w której urządzenie działa bez zakłóceń podczas pracy: zakres temperatur od 0oC do +40oC, 7. Praca w dwóch trybach:a) tryb wstępny - pasywny w przypadku, gdy osoba badana nie chce lub nie może wdmuchiwać powietrza. Urządzenie pobiera bezkontaktowo próbkę wydychanego lub wdmuchiwanego powietrza. Procedura ta uruchamiana jest przez obsługującego urządzenie, b)tryb analizy - precyzyjny pomiar wdmuchiwanego powietrza za pomocą jednorazowego ustnika. Procedura ta uruchamiana jest w momencie rozpoczęcia wdmuchiwania powietrza. 8.Podawanie wyników pomiaru na wbudowanym w urządzenie ekranie ciekłokrystalicznym lub alfanumerycznym. Konstrukcja ekranu musi umożliwiać łatwy odczyt wyniku w warunkach nocnych bez pomocy dodatkowych urządzeń oświetlających. 9.Zakres pomiarowy wartości stężenia masowego etanolu w wydychanym powietrzu od 0,00 mg/l do minimum 1,50 mg/l. 10.Pamięć urządzenia musi zachowywać co najmniej 500 ostatnich badań. 11.Uchwyt w formie pętli zabezpieczającej urządzenie przed wypadnięciem z dłoni. 12.Komendy i informacje ukazujące się na ekranie muszą być w języku polskim lub w postaci łatwo rozpoznawalnych piktogramów (symboli). 13.W komplecie do analizatora dołączone urządzenie drukujące spełniające następujące wymagania: a)wydruku w języku polskim zawierający : -symbol urządzenia, -numer seryjny, -numer testu, -datę wykonania testu, czas wykonania, -dane osoby kontrolowanej, -dane osoby kontrolującej, -wynik badania wraz z jednostką miary tj. mg/l. b)zasilanie własne oraz zasilanie z instalacji elektrycznej 12 V (samochodowej, motocyklowej) z gniazda zapalniczki. 14.Do każdej jednostki dostarczonego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. 15.Wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. 16.W karcie gwarancyjnej, dla każdej jednostki sprzętu, ma być zamieszczona m.in. informacja zawierająca: nazwę, adres i telefon firmy realizującej serwis gwarancyjny na terenie Polski. 17.Ukompletowienie: -analizator wyposażony w baterie umożliwiające prawidłowe działanie, -urządzenie drukujące wraz z akumulatorem (baterią) i kablem zasilającym 12 V, -trzy rolki papieru do wydruków, -dwie sztuki kaset barwiących do drukarki, -ustniki jednorazowego użytku (po 1250 szt. do każdego urządzenia), -opakowanie ochronne w postaci torby, walizki lub futerału gwarantujące ochronę przed mechanicznym uszkodzeniem w trakcie transportu, -instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim, -ważne świadectwo wzorcowania. ZADANIE NR 2 Stacjonarno - przenośne analizatory do wstępnego wykrywania w ślinie osób kierujących pojazdami środków działających podobnie do alkoholu - 2 szt. Zamawiający wymaga, aby stacjonarno - przenośne analizatory do wstępnego wykrywania w ślinie osób kierujących pojazdami środków działających podobnie do alkoholu spełniały następujące wymagania: 1.Urządzenia muszą posiadać Świadectwo dopuszczenia wydane przez Instytut Ekspertyz Sądowych im. prof. dr. Jana Sehna w Krakowie, zgodnie z § 4 ust. 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 czerwca 2003 roku w sprawie wykazu środków działających podobnie do alkoholu oraz warunków i sposobu przeprowadzania badań na ich obecność w organizmie (Dz. U. Nr 116, poz. 1104 z póź. zm.). Świadectwo musi posiadać informację dotyczącą grup związków, jakich obecność zostanie wykazana w ślinie osób podlegających badaniu, w tym wszystkie substancje wymienione w pkt. 2 - świadectwo należy dołączyć do oferty. 2.Dostarczone urządzenia do badania śliny umożliwią jednoczesne wykrywanie co najmniej następujących grup związków: -opiaty, -amfetamina, -pochodne amfetaminy, -kokaina, -kannabinole, -benzodiazepiny. 3.Urządzenia są przystosowane do pobrania próbki śliny od kierującego pojazdem i wykonania badania w warunkach nielaboratoryjnych - np. w warunkach kontroli drogowej. 4.Badanie osoby odbywa się przy użyciu jednorazowej kasety (próbnika) do poboru śliny. 5.Kasety testowe (próbniki) muszą posiadać Świadectwo dopuszczenia wydane przez Instytut Ekspertyz Sądowych im. prof. dr. Jana Sehna w Krakowie, zgodnie z § 4 ust. 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 czerwca 2003 roku w sprawie wykazu środków działających podobnie do alkoholu oraz warunków i sposobu przeprowadzania badań na ich obecność w organizmie (Dz. U. Nr 116, poz. 1104 z póź. zm.). Świadectwo musi posiadać informację dotyczącą grup związków, jakich obecność zostanie wykazana w ślinie osób podlegających badaniu, w tym wszystkie substancje wymienione w pkt. 2 - świadectwo należy dołączyć do oferty. 6.Objętość próbki śliny niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia testu nie może być większa niż 1,0 ml. 7.Możliwość podłączenia do sieci 220 - 230 V. 8.Możliwość podłączenia urządzenia do instalacji elektrycznej samochodu. 9.Temperatura pracy urządzenia od min +5°C do min +40°C. 10.Maksymalna waga urządzenia - 5 kg. 11.Pamięć urządzenia musi zachowywać co najmniej 500 ostatnich badań, 12.Czas trwania analizy próbki śliny od chwili wprowadzenia kasety (próbnika) do urządzenia -maksymalnie 10 min. 13.Urządzenie posiada wbudowany akumulator umożliwiający pracę urządzenia bez stałego źródła zasilania. 14.Wynik badania ukazuje się na wyświetlaczu urządzenia. 15.Wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. 16.W karcie gwarancyjnej, dla każdej jednostki sprzętu, ma być zamieszczona m. in. informacja zawierająca: nazwę, adres i telefon firmy realizującej serwis gwarancyjny na terenie Polski 17.Ukompletowienie: -Urządzenie; -zestaw 300 szt. kaset testowych (próbników) do każdego urządzenia umożliwiających pobranie próbki śliny od badanego oraz analizę tej próbki w urządzeniu (czas przechowywania kaset testowych analizatora - min. 10 miesięcy od daty produkcji); -kable umożliwiające podłączenie urządzenia do sieci elektrycznej oraz zapalniczki samochodowej; -instrukcja obsługi w języku polskim ; -karta gwarancyjna w języku polskim. ZADANIE NR 3 Tester zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu w obsłudze bezkontaktowej (pomiar bez ustnika) - 3 szt. Zamawiający wymaga, aby tester zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu spełniał następujące wymagania: 1.Urządzenie powinno posiadać dwa wyłączniki i dwa trójkolorowe wskaźniki LED określające w jednoznaczny sposób stan w jakim znajduje się wskaźnik, jak również granice stężenia alkoholu. Wskaźniki stanu aparatu: -czekaj -wskaźnik gotowy do pomiaru -prawidłowe zasysanie powietrza do komory pomiarowej Wskaźniki poziomu zmierzonej zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu: -od 0,00 do 0,05 promila -od 0,06 do 0,20 promila -powyżej 0,21 promila 2.Zasilanie - baterie. 3.Jednorazowe zasilanie powinno wystarczać na wykonanie minimum 2000 testów. 4.Czas pomiaru dla zerowych wartości alkoholu - max 5 sekund. 5.Czas przygotowania do pomiaru - max 5 sekund. 6.Funkcja ręcznego i automatycznego poboru próbki powietrza. 7.Waga - max 500 g, 8.Temperatura pracy: min (-5°C÷ +45°C)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.30.00 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 lub 5 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój nr 220 Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.