eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › DOSTAWA ZRęBEK OPAłOWYCH NA SEZON 2009 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Słupsk: DOSTAWA ZRęBEK OPAłOWYCH NA SEZON 2009 2010
Numer ogłoszenia: 259136 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, faks 059 8472210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZRęBEK OPAłOWYCH NA SEZON 2009 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech części A, B, C obejmujących odpowiednio dostawę określonych jakościowo zrębek opałowych do wskazanych niżej przez Zamawiającego miejsc w sezonie grzewczym 2009/2010. CZĘŚĆ A - ZRĘBKI SUCHE TRANSPORT SAMOWYŁADOWCZY DO 22 MP Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne (na telefoniczne zgłoszenie do 24 h) dostawy zrębek drewna do szkół na sezon grzewczym 2009/2010 na niżej określonych warunkach. Dostawa opału na sezon grzewczy 2009/2010 bezpośrednio do magazynów sześciu kotłowni szkolnych szkół podstawowych opalanych biomasą na terenie Gminy Słupsk w następujących miejscowościach: Siemianice, Wrzeście, Włynkówko, Głobino, Bierkowo. Dostawa opału wyłącznie (pod rygorem zwrotu kosztów poniesionych szkód z tytułu dostawy niewłaściwej jakościowo zrębki) o stałych ściśle przestrzeganych, niżej określonych parametrach fizycznych tj. - jedynie w postaci suchych zrębek liściastych, iglastych lub iglasto - liściastych, w ilości łącznie na sezon ok. 700 do 1000 m3, (1700 - 2400 mp) o frakcji maksymalnej do 4 cm (większa zrębka uniemożliwia pracę systemu podającego i nie będzie mogła być zakupiona), wilgotności do 20 %, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń mechanicznych typu: piasek, kamienie, papier, dłuższe kawałki drewna, itp. oraz chemicznych tj. zrębek pochodzenia odpadowego - poprodukcyjnego z dodatkiem kleju, lakieru, farby, etc. Dostawy opału bezpośrednio do wyżej wskazanych szkół od poniedziałku do soboty, w godzinach 7.00 - 15.00 w szkołach samochodem samowyładowczym (tylne) o pojemności skrzyni od 18 do 22 mp. Maksymalne wymiary samochodu dostawcy dopuszczalne ze względu na warunki dojazdu do magazynów wynoszą: długość - 10m, szerokość - 3,20m, wysokość - 3,50 m. Ze względu na warunki dojazdu i rozładunku nie ma możliwości organizowania dostaw zrębek z wykorzystaniem samochodowego transportu kontenerowego, bądź zestawem samochód wywrotka z przyczepą. Zmiana godziny dostawy, tj. po 15.00, bądź zmiana ustalonej ilości dostawy może nastąpić jedynie w wyjątkowej sytuacji (awaria, długotrwałe opady śniegu) i wymaga bezwzględnego uzgodnienia z Zamawiającym. Jednorazowy transport opału do kotłowni nie może być większy niż 22 mp, co jest optymalną pojemnością magazynów. W miejscowości Włynkówko, ze względu na istniejące dwa magazyny, zachodzi konieczność rozbijania dostaw ( co wydłuża czas rozładunku ) lub łączenia dwóch dostaw. Zamówienie stanowi całość tj. wyprodukowanie / zakup oraz dostarczenie ( transport własny bądź wynajęty przez Wykonawcę ) zrębek do wszystkich wskazanych 6 magazynów wraz z ich umieszczeniem (wysypaniem mechanicznym - przy ręcznym przesunięciu opału w samym wsypie przez pracowników Zamawiającego) we wsypach powierzchniowych, znajdujących się przy każdej kotłowni szkolnej. Czas postoju samochodu samowyładowczego przy rozładunku na terenie danej szkoły wynosi średnio około 60 - 90 minut. CZĘŚĆ B - ZRĘBKI SUCHE TRANSPORT KONTENEROWY MIN. 30 MP Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne (na telefoniczne zgłoszenie do 24 h ) dostawy - zrębek drewna do hali magazynowej znajdującej się na terenie bazy Zamawiającego w Jezierzycach - zrębki na potrzeby szkół opalanych biomasą w sezonie grzewczym 2009/2010 na niżej określonych warunkach (część B jest zamówieniem stanowiącym alternatywę sposobu i miejsca rozwiązania dostaw dla części A zamówienia - dotyczy dostaw zrębek dla tych samych kotłowni szkolnych). Dostawa opału wyłącznie (pod rygorem zwrotu kosztów poniesionych szkód z tytułu dostawy niewłaściwej jakościowo zrębki) o stałych ściśle przestrzeganych, niżej określonych parametrach fizycznych tj. - jedynie w postaci suchych zrębek liściastych, iglastych lub iglasto - liściastych, w ilości łącznie na sezon ok. 700 do 1000 m3, (1700 - 2400 mp) o frakcji maksymalnej do 4 cm (większa zrębka uniemożliwia pracę systemu podającego i nie będzie mogła być zakupiona), wilgotności do 20 %, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń mechanicznych typu: piasek, kamienie, papier, dłuższe kawałki drewna, itp. oraz chemicznych tj. zrębek pochodzenia odpadowego - poprodukcyjnego z dodatkiem kleju, lakieru, farby, etc. Dostawy zamówionych zrębek do hali magazynowej w Jezierzycach powinny odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 15.00 z wykorzystaniem własnego bądź wynajętego przez Wykonawcę środka transportowego kontenerowego lub zestawu kontenerów o pojemności pojedynczego kontenera minimum 30 mp. Wymiary hali magazynowej: powierzchnia magazynowa - około 20 x 30 m, brama wjazdowa do hali - szerokość: 3,6 m, wysokość: 4,5 m CZĘŚĆ C - ZRĘBKI MIESZANE TRANSPORT KONTENEROWY MIN 30 MP Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne (na telefoniczne zgłoszenie do 24 h) dostawy - zrębek drewna do hali magazynowej znajdującej się na terenie bazy Zamawiającego w Jezierzycach - zrębki na potrzeby zasilenia kotłowni ogrzewającej osiedle mieszkaniowe Jezierzyce sezonie grzewczym 2009/2010 na niżej określonych warunkach. Dostawa opału wyłącznie (pod rygorem zwrotu kosztów poniesionych szkód z tytułu dostawy niewłaściwej jakościowo zrębki) o stałych ściśle przestrzeganych, niżej określonych parametrach fizycznych tj. - jedynie w postaci zrębek liściastych, iglastych lub iglasto - liściastych, w ilości łącznie na sezon ok. 2900 - 3000 m3, (7000 - 7500 mp) o frakcji średnio do 4 - 6 cm lub mniejszej, z dopuszczeniem do nieznacznych przekroczeń maksymalnie do 8 cm, wilgotności maksymalnie do 42 %, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń mechanicznych typu: piasek, kamienie, papier, dłuższe kawałki drewna, itp. oraz chemicznych tj. zrębek pochodzenia odpadowego - poprodukcyjnego z dodatkiem kleju, lakieru, farby, etc. Dostawy zamówionych zrębek do hali magazynowej w Jezierzycach powinny odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 15.00 z wykorzystaniem własnego bądź wynajętego przez Wykonawcę środka transportowego kontenerowego lub zestawu kontenerów o pojemności pojedynczego kontenera minimum 30 mp. Wymiary hali magazynowej: powierzchnia magazynowa podłogi - około 20 x 30 m, brama wjazdowa do hali - szerokość: 3,6 m, wysokość: 4,5 m Uwaga: podane odpowiednio w częściach A, B, C ilości zrębem, które powinien dostarczyć Wykonawca są danymi szacunkowymi wynikającymi z obliczeń dokonanych przez Zamawiającego na podstawie danych z minionych sezonów grzewczych i wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zapotrzebowania na zrebkę w trakcie realizacji zlecenia w sezonie grzewczym 2009/2010. Zaleca się wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy (wizja lokalna na terenie szkół w miejscowościach wskazanych dla części A i B oraz hali magazynowej w Jezierzycach). Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.13.00.00 - 02.13.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca dysponuje, na cały okres realizacji dostaw, środkiem/środkami transportu o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w opisach przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca nie posiada zaległości podatkowych oraz nie zalega z opłacaniem obowiązkowych składek wobec ZUS / KRUS oraz US. 4.Wykonawca wykonał w okresie pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy (dwa kontrakty) jakościowo i ilościowo zbliżone do przedmiotu zamówienia (dopuszczalne odstępstwo ilościowe w dół do 25%. 5.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. V. SIWZ, które należy załączyć do oferty. Ocena zgodnie z formułą spełnia - nie spełniA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, a także potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów: 1.Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 - wg. zał. nr.2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument dotyczący każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 3.Oświadczenie o posiadaniu własnego wymaganego środka środków transportu lub kopię umowy zawartej między Wykonawcą, a innym przewoźnikiem dysponującym w/w pojazdem/pojazdami (umowa powinna być zawarta na cały okres realizacji zamówienia). 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument dotyczący każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 5.Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw (dwa kontrakty) jakościowo i ilościowo zbliżonych do przedmiotu zamówienia (dopuszczalne odstępstwo ilościowe w dół do 25% ) potwierdzonych odpowiednio referencjami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 2/AJ/2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazany w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.13.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazany w SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.13.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazany w opisie SWIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.13.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Wilgotność - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.