eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Dostawa art. spożywczych na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Tuchola: Dostawa art. spożywczych na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
Numer ogłoszenia: 25912 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta , ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3348661, faks 52 3348665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła średnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. spożywczych na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa art. spożywczych. Zamawiający podzielił zamówienie na 11 części z podziałem na poszczególne art. spożywcze, z których każda część będzie traktowana oddzielnie, Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.85.11.00-9, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.60-4, 15.87.12.70-7, 15.87.12.73-8, 15.89.10.00-0, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.41.12.00-4, 15.81.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.23.00.00-9, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.51.00-9, 15.10.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ. b) Parafowany wzór umowy (załącznik nr 5). c) katalogi etykiet produktów z nazwą producenta, nazwą produktu i % składem surowcowym w 100g produktu artykułów zamieszczonych w ofercie dla części od I do V, d) certyfikat (IP), atesty i certyfikaty jakości dla części XI.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych artykułów, podana wartość jest ilością szacunkową a zmiana może wynikać ze zmiany ilości żywionych osób lub różnorodności jadłospisu czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w okresie trwania umowy za wyjątkiem zmian cen w wyniku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tltuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Technikum Leśnego ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Technikum Leśnego ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pieczywa wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy pieczywa według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach między 5:00 a 5:30 rano, w sobotę w godzinach 7:00 do 7:30, w sporadycznych przypadkach w innych godzinach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej sporadycznej dostawy niewielkiej ilości pieczywa w danym dniu po telefonicznym zamówieniu. Dostarczane pieczywo musi być świeże, wyprodukowane i dostarczone w danym dniu, zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP . Dostawa i rozładunek na podstawione wózki do kuchni szkolnej siłami i na koszt Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną. Niewielka część pieczywa zamawiana będzie pokrojona i zafoliowana np. partia dostawy na weekend, na suchy prowiant. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa art. mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów mleczarskich wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy art. mleczarskich według zamówień składanych przez Zamawiającego, dostarczanych do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy. Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach między 5:00 a 5:30, w sporadycznych przypadkach w innych godzinach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Dostarczane artykuły, muszą być opakowane w oryginalne opakowania z nazwą produktu, danymi producenta, składem surowcowym i datą przydatności do spożycia. Muszą być świeże, posiadać odpowiedni termin przydatności do spożycia, wymagane atesty i certyfikaty, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP, musi być zgodny z Polskimi Normami. Transport i rozładunek na podstawione wózki do magazynu na koszt i siłami Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną.. Nazwy niektórych produktów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów jakościowych danego towaru. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne o nie gorszych parametrach, tej samej gramaturze, tych samych cechach organoleptycznych- smak, zapach , konsystencja. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mięsa i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin oraz drobiu i mięsa drobiowego wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 7:30 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia każdej minimalnej partii towaru i nie określa się żadnej minimalnej ilości ani wartości jednorazowej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych asortymentów z dokładnością do 0,1kg. Dostarczane mięso i wędliny muszą być świeże, nie mrożone, pozbawione obcych zapachów, uszkodzeń osłonek, opakowań, bez nalotów, zasinienia, zazielenienia, bez lepkości. Organoleptycznie bez zarzutu. Wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP i zgodnie z przepisami weterynaryjnymi PIW. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być zgodny z Polskimi Normami. Każdy dostarczony asortyment, każda partia dostawy musi być dostarczona w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach opatrzonych datą przydatności do spożycia, nazwą, składem surowcowym, nazwą i adresem producenta, w języku polskim. Nie dopuszcza się dostarczania towaru, którego termin przydatności do spożycia jest bliski dacie dostawy. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. Asortyment mięsa nie może być pozyskany ze sztuk chorych, knurów, ani z macior. W wędlinach nie dopuszcza się obecności MOM - mięsa oddzielonego mechanicznie. Zamawiający ma prawo do zakwestionowania jakości dostarczonych produktów ( zawartości mięsa, tłuszczu, wody i innych dodatków w wyrobach oraz ich smaku, a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na odpowiadający jakością Zamawiającemu. Zamawiający może zażądać na etapie postępowania dostarczenia do degustacji próbek wybranych wyrobów celem potwierdzenia ich jakości i zgodności ze SIWZ. Dostawa i rozładunek na podstawione wózki do magazynu szkoły odbywać się będzie siłami i na koszt Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa mrożonek i ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mrożonek, ryb i ich przetworów wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy towaru według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 14:30, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Dostarczany towar musi być wyprodukowane i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP w oryginalnych opakowaniach z widoczną datą przydatności do spożyci, składem surowcowym oraz z danymi producenta w języku polskim. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie musi być zgodny z Polskimi Normami. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru. Dostarczony towar należy dostarczyć i wyładować na podstawione wózki transportowe siłami i na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną. Zamawiający w trakcie postępowania może zażądać od Wykonawcy dostarczenia próbek artykułów w celu potwierdzenia jakości i zgodności artykułów ze SIWZ. Zaoferowanych w ofercie asortymentowo cenowej towarów nie można zmieniać w trakcie trwania umowy na inny, ani zmieniać ich cen..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa art. sypkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa art. spożywczych według asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.5 do SIWZ, według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówiony towar należy dostarczyć i wyładować na podstawione wózki transportowe siłami i na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną. Dostawy odbywać się będą minimum 1 raz w tygodniu w dniu następnym po telefonicznym zamówieniu. Dostarczane artykuły muszą posiadać odpowiednio długi termin przydatności do spożycia - minimum 6 miesięcy, wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie i dostarczany winien być zgodny z Polskimi Normami pakowane w oryginalne opakowania oznaczone nazwą towaru, nazwą i siedzibą producenta, datą przydatności do spożycia, opisy w języku polskim, opakowania nie uszkodzone. Zamawiający w trakcie postępowania może zażądać od Wykonawcy dostarczenia próbek artykułów w celu potwierdzenia jakości i zgodności artykułów ze SIWZ. Zaoferowanych w ofercie asortymentowo cenowej towarów nie można zmieniać w trakcie trwania umowy na inny, ani zmieniać ich cen. Oznakowania niektórych materiałów lub ich producentów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów przedmiotu zamówienia i mają one charakter jedynie orientacyjny, tzn. Wykonawcy mogą zaoferować asortyment innych marek, ale przy zachowaniu nie niższych parametrów technicznych, jakościowych, smakowych o takiej samej wydajności i takich samych cechach organoleptycznych. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa jabłek - minimum w sześciu odmianach gatunkowych, bananów, pomarańczy, cytryn w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.6 do SIWZ. Owoce muszą być pakowane w skrzynki o wadze 10-15kg.. Dostawy owoców odbywać się będą sukcesywnie partiami według zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 co wymaga od Wykonawcy możliwości przechowania i transportu w odpowiednich warunkach. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego, odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy, w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną.. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 14:00. Dostarczona partia owoców musi być wyprodukowane i dostarczona zgodnie z wymogami i informacją pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych owoców oraz udziela na każdą dostarczoną partię 14 dniowej gwarancji. Dostarczone owoce muszą być pierwszej klasy i jakości, zdrowe, czyste pozbawione jakichkolwiek zanieczyszczeń ale nie mogą być przed dostawą umyte w wodzie. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu i skórki spowodowanych przez szkodniki i uszkodzenia mechaniczne, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże, pozbawione oznak chorób grzybowych, pleśni, parchu i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy okazania wyników badania owoców na zawartość azotanów i azotynów oraz metali ciężkich. W razie dostarczenia towaru złej jakości niezgodnego z zapisami SIWZ zostanie on zakwestionowany przez Zamawiającego a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na wolny od wad w ciągu 1 godziny. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa art. korzeniowych i kapustnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa warzyw świeżych w średniej kalibracji pakowane w worki z siatki o wadze 10-15kg i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2.7 do SIWZ. Dostawy warzyw odbywać się będą sukcesywnie partiami według zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 co wymaga od Wykonawcy możliwości przechowania i transportu w odpowiednich warunkach. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy, w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru we wskazane miejsce. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 14:00. Dostarczona partia warzyw musi być wyprodukowane i dostarczona z informacją pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych warzyw oraz udziela na każdą dostarczoną partię 14 dniowej gwarancji. Dostarczone warzywa muszą być pierwszej klasy i jakości, zdrowe, czyste pozbawione ziemi ale nie mogą być przed dostawą umyte w wodzie. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy okazania wyników badania warzyw na zawartość azotanów i azotynów oraz metali ciężkich. W razie dostarczenia towaru złej jakości niezgodnego z zapisami SIWZ zostanie on zakwestionowany przez Zamawiającego a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na wolny od wad w ciągu 1 godziny. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa warzyw nietrwałych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw nietrwałych zgodnie z asortymentem i w ilościach wymienionych w załączniku 2.8 do SIWZ. Dostawy warzyw odbywać się będą sukcesywnie partiami według zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem co wymaga od Wykonawcy możliwości przechowania i transportu w odpowiednich warunkach od dnia podpisania umowy do 30.06.2016. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru we wskazane miejsce. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 14:00. Dostarczona partia warzyw musi być wyprodukowane i dostarczona z informacją pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych warzyw oraz udziela na każdą dostarczoną partię 14 dniowej gwarancji. Dostarczone warzywa muszą być pierwszej klasy i jakości, zdrowe, czyste pozbawione ziemi ale nie mogą być przed dostawą umyte w wodzie. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy okazania wyników badania warzyw na zawartość azotanów i azotynów oraz metali ciężkich. W razie dostarczenia towaru złej jakości niezgodnego z zapisami SIWZ zostanie on zakwestionowany przez Zamawiającego a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na wolny od wad w ciągu 1 godziny. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa kiszonek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa od dnia podpisania umowy do 30.06.2016 kapusty kiszonej, ogórków kiszonych, w ilościach wyszczególnionych w załączniku 2.9. Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. Dostarczany towar musi być wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP w oryginalnych czystych opakowaniach z widoczną datą przydatności do spożycia i oraz dane producenta w języku polskim, lub do dostawy każdorazowo dołączony ma być certyfikat z terminem przydatności do spożycia i danymi producenta. Czas, ten nie może być krótszy niż 60 dni od daty dostawy. Zamawiający wymaga dostaw w opakowaniach od 1kg do 15kg szczelnie zamkniętych. Produkt musi być pierwszej klasy i jakości pozbawiony, pleśni, obcych zapachów i smaków. Produkt nie może być rozmiękczony. Ogórki kiszone i małosolne małej i średniej wielkości nie dopuszcza się ogórków większych niż 10cm długości, ani ogórków nieforemnych, zakręconych. Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego, według jego potrzeb do magazynu Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 7:00-14.00. Dostawa i rozładunek towaru na podstawione wózki do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i siłami Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną.. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru. Zamawiający może zażądać na etapie postępowania dostarczenia do degustacji próbek wybranych wyrobów celem potwierdzenia ich jakości i zgodności ze SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy jaj kurzych w ilości wyszczególnionych w załączniku 2.10. Jaja w rozmiarze L ( waga 63-73g), muszą być świeże konsumpcyjne klasy A charakteryzujące się czystą, nie uszkodzoną skorupką; wysokość komory powietrznej jaja nie może przekraczać 6 mm, białko musi być przezroczyste i klarowne, Jaja muszą być oznaczone numerami wyróżniającymi - kodem systemu hodowli. Dostarczany towar musi być wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP , musi być zgodny z obowiązującymi Polskimi Normami, pakowany w wytłoczki po 30 szt. Do każdej dostarczonej partii jaj należy przedstawić weterynaryjny dokument identyfikacyjny producenta jaj oraz określić datę przydatności do spożycia. Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego, według jego potrzeb do magazynu Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 7:00-14.00. Nie określa się żadnej minimalnej ilości jaj dla danej partii dostawy. Dostawa i rozładunek towaru na podstawione wózki do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i siłami Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa soków owocowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy 100% soków owocowych w ilości wyszczególnionych w załączniku 2.11, tłoczonych z dojrzałych świeżych owoców w klasie I ( nie ze spadów, owoców przedojrzałych, owoców nadpsutych itp.). Bez dodatku cukru, substancji słodzących, konserwantów i innych dodatków chemicznych, smakowych, barwiących. Wymaga się soków z: jabłek oraz mieszanki soków jabłka i : gruszki, maliny, truskawki, czarnej porzeczki, rabarbaru, wiśni, oraz soków z jabłka i: marchewki, buraczka. Owoce do produkcji powinny być uprawiane w Polsce. Wykonawca rozumie, że niektóre, soki będą występowały sezonowo. Owoce i warzywa użyte do tłoczenia soków muszą być uprawiane według wymagań integrowanej produkcji roślin i owoców z udziałem metod biologicznych i posiadać certyfikat (IP), który należy dołączyć do oferty. Zamawiający zamówi również tłoczone soki 100% bez dodatków cukru, substancji słodzących, konserwantów i innych dodatków chemicznych, smakowych, barwiących z pomarańczy, brzoskwini i inne jeśli Wykonawca będzie miał takie soki w swojej ofercie. Soki muszą być dostarczane w specjalnych workach bez dostępu powietrza z kranikiem umożliwiającym dystrybucję soku bez możliwości dostawania się powietrza do środka opakowania o pojemności 3L. Dostarczany towar musi być wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP. Soki muszą być przebadane przez odpowiednie służby i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, które należy dołączyć do oferty. Dostarczone soki w dniu dostawy muszą mieć co najmniej 3 miesięczny okres przydatności do spożycia umieszczony czytelnie na opakowaniu wraz z nazwą i adresem producenta. Wykonawca w razie stwierdzenia w okresie przydatności do spożycia wad towaru, których nie można było stwierdzić w momencie przyjęcia towaru, zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad w terminie max 3 dni. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego, według jego potrzeb do magazynu Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 7:00-14.00. Dostawa i rozładunek towaru na podstawione wózki do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i siłami Wykonawcy w sposób umożliwiający Zamawiającemu spokojne i szczegółowe sprawdzenie ilości, jakości i zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem. Nie dopuszcza się dostawy towaru firmą kurierską i nie rozładowania towaru na podstawione wózki. W przypadku nie rozładowania towaru przez dostawcę na podstawione wózki towar nie zostanie przyjęty, a dostawa uznana za niezrealizowaną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.