eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Remont elewacji budynkówrozdzielni elektrycznej PTR - XXI, flotacji i magazynu wapna w Oddziale Oczyszczania Wód w Kopalni Siarki Machów S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Tarnobrzeg: Remont elewacji budynków: rozdzielni elektrycznej PTR - XXI, flotacji i magazynu wapna w Oddziale Oczyszczania Wód w Kopalni Siarki Machów S.A.
Numer ogłoszenia: 259128 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Zakładowa 50, 39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233025, 8236948, faks 015 8233025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 6.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynków: rozdzielni elektrycznej PTR - XXI, flotacji i magazynu wapna w Oddziale Oczyszczania Wód w Kopalni Siarki Machów S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: jak w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Termin i sposób wniesienia wadium Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.08.2009r. , do godz.900. Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. remont elewacji budynków w Oddziale Oczyszczania Wód w Kopalni Siarki Machów S.A.(* niepotrzebne skreślić). Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych -w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 20.08.2009r., do godz. 900, pokój 27, budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A., a kopię załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Doświadczenie: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3 do oferty) oraz na podstawie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykonanie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr 2 do oferty. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 3 do oferty. Podpisany załącznik nr 4 (projekt umowy) do oferty. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (cena brutto z podatkiem VAT), sporządzony na podstawie przedmiaru robót zamieszczonego w Rozdziale II - opis przedmiotu zamówienia. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, Dowód wniesienia wadium. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Siarki Machów S.A. ul. Zakładowa 50 39-402 Tarnobrzeg 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.