eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Lesznie przy ul. Adama Mickiewicza 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Leszno: Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Lesznie przy ul. Adama Mickiewicza 7
Numer ogłoszenia: 259097 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lesznie , ul. Adama Mickiewicza 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5258300, faks 065 5287068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Lesznie przy ul. Adama Mickiewicza 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Lesznie.Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. A. 1. Przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych oraz przekazywanie ich na wyznaczone rachunki w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Poznaniu, bez obciążania Urzędu Skarbowego prowizją od wpłat dokonywanych przez: a/ podatników prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, b/ płatników spełniających warunki określone pod literą a/, 2. Dokonywanie wypłat tytułem zwrotów i nadpłat bez obciążania prowizją Urzędu Skarbowego oraz osób dokonujących wypłat. 3. Przyjmowanie wpłat dotyczących opłaty skarbowej. B. Urząd Skarbowy będzie obciążany prowizją należną od wpłat gotówkowych dokonywanych przez podatników i płatników nie obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Przyjęte wpłaty w punkcie kasowym odprowadzone będą na niżej wymienione rachunki bankowe Urzędu Skarbowego w Lesznie prowadzone przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu: 05 1010 1469 0016 5822 2100 0000 dla : podatku dochodowego od osób prawnych 52 1010 1469 0016 5822 2200 0000 dla : podatku od towarów i usług ,podatku akcyzowego 02 1010 1469 0016 5822 2300 0000 dla : podatku dochodowego od osób fizycznych 93 1010 1469 0016 5822 2700 0000 dla : karty podatkowej, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych. 87 1010 1469 0016 5822 3100 0000 dla : wpłat dochodów jednostki budżetowej. Pobrane należności na rzecz budżetu, Wykonawca przekazywał będzie na poszczególne subkonta rachunku urzędu w Narodowym Banku Polskim, bez żadnych dodatkowych opłat, w następnym dniu roboczym. Szacunkowa kwota wpłat w okresie trwania umowy, która będzie podstawą naliczenia prowizji - 16 mln. zł. C. Miejsce świadczenia usług: usługi świadczone będą w siedzibie Urzędu Skarbowego w Lesznie, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, bez wyposażenia (tj. kasy pancernej, wyposażenia meblowego, sprzętu informatycznego, itp.), zamawiający nie ponosi kosztów związanych z ewentualną adaptacją stanowisk kasowych do wymogów przepisów wewnętrznych Wykonawcy, zainteresowani mogą zapoznać się z warunkami lokalowymi stanowisk kasowych w godzinach pracy urzędu. D. Organizacja obsługi: usługi o wymiarze czasowym określonym w pkt. IX, wykonywane będą przez pracowników Wykonawcy, w okresach zwiększonej liczby wpłat, tj. w dniach osiemnastego, dziewiętnastego, dwudziestego, dwudziestego czwartego, dwudziestego piątego dnia każdego miesiąca (a w przypadku, gdy dzień dwudziesty i dwudziesty piąty miesiąca przypada w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, odpowiednio następnego dnia po dniu lub dniach wolnych od pracy) oraz w dniach 15-30 kwietnia wymagane jest zapewnienie obsługi interesantów w dwóch okienkach kasowych, Zamawiający nie zapewnia ochrony fizycznej kasy oraz konwojowania pieniędzy. E. Sposób zapłaty: wynagrodzenie za świadczone usługi następować będzie za okresy miesięczne, zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę wykazem usług obejmującym wysokość wpłat dokonanych w danym miesiącu, podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę za dany miesiąc..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:: a) w przypadku instytucji bankowych - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.), b) w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo - kredytowych oraz ich oddziałów - oświadczenie, że dany podmiot został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art.4 ust.3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 ze zm.), c) w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, o którym mowa w art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 ze zm.) - oświadczenie, że dany podmiot został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych, na podstawie którego Wykonawca będzie mógł świadczyć usługi określone w p. III, d) w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo - kredytowymi, na które art.7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo - kredytowych (Dz. U. z 2012 r., poz.1166) nakłada obowiązek uzyskania zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego - oświadczenie, że dany podmiot został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie kasy oszczędnościowo- kredytowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu obsługi kasowej na rzecz jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych (art.9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1420 ze zm.), przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 30000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z minimalną sumą gwarancyjną 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, w miejsce Zamawiającego wstępuje Izba Skarbowa w Poznaniu lub inny organ, O w/w zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie. Stosowne zapisy w wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lesznie, ul. Adama Mickiewicza 7, 64-100 Leszno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lesznie, ul. Adama Mickiewicza 7, 64-100 Leszno, p. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.