eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Białostocka › SP ZOZ/robota.budowl./01/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Dąbrowa Białostocka: SP ZOZ/robota.budowl./01/10
Numer ogłoszenia: 25902 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, faks 085 7121206 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SP ZOZ/robota.budowl./01/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wykonaniu następujących zadań : 1) wykonaniu remontu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych oraz dostosowanie ich dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont dotyczy pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w oddziałach: dziecięcym , chirurgicznym oraz oddziale wewnętrznym, 2) Montażu poręczy dla osób niepełnosprawnych na korytarzach w budynku szpitala - prace remontowe mają być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową dołączoną do SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i SIWZ 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 3. Spełnią warunki zawarte w art. 22 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz potwierdzą ich spełnienie wymaganymi w punkcie 6 niniejszej SIWZ dokumentami lub oświadczeniami. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia , na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. sporządzony na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez wykonawcę Formularz Ofertowy 2. Uzupełnione na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ - Kosztorysy ofertowe 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oryginał pełnomocnictwa ( lub jego kopia poświadczona notarialnie ) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 3), 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 4 do SIWZ 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1 ) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia,to zobowiązany jest w ofercie wskazać: - części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, - nazwy (firmy) i adresy proponowanych podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 5 podpunkt 3 a,b,c,d SIWZ, spełnia Wykonawca. 3) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób , z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób , którym wykonanie zobowiązania powierza jak za własne zachowanie. 4) jeśli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ ul. Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ ul. Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych oraz dostosowanie ich dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont dotyczy pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w oddziałach: dziecięcym , chirurgicznym oraz oddziale wewnętrznym,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych w korytarzach budynku szpitala.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.