eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Lublin: Dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 259009 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219959 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Region Infrastruktury w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa apteczek i środków pierwszej pomocy, tj. apteczki pierwszej pomocy z wyposażeniem, apteczki ścienne, chusty opatrunkowe, chusty trójkątne, chusty z fliseliny na twarz, chusty odkażające, folie termoizolacyjne, gazy opatrunkowe, instrukcje udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, jodynę płynną, kołnierz ratunkowy, kompresy gazowe, kompresy na oko jałowe, maseczki do sztucznego oddychania, nożyczki, opaski dziane, opaski elastyczne, opaski siatkowe elastyczne na dłoń, opaski uciskowe, opatruneki hydrożelowe, opatrunki indywidualne typu A, G, M W, panthenol lub równoważny, pensety chirurgiczne, pincety anatomiczne STANDARD, plastry, plastry z opatrunkami, plastry (zestawy), płyny do dezynfekcji rąk, rękawice lateksowe, River Żel lub równoważny, saszetki odkażające stazy samozaciskowe, tabletki przeciwbólowe APAP lub równoważne, waty, wkładki higieniczne do hełmów, wody utlenione, wody utlenione w żelu, zestawy do płukania oka ZPO, zestawy plastrów z opatrunkiem-uniwersalne oraz chłodzące żele w aerozolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający m.in. rodzaj i ilość zamawianego asortymentu został określony w załączniku nr 1a do SIWZ Formularz cenowy - Zestawienie ilościowe przedmiotu umowy oraz warunki techniczne wraz z jednostkowymi cenami netto. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko - do miejsc dostaw przedmiotu zamówienia, określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy Wykazie miejsc dostaw, tj. do Olsztyna, Katowic, Zabrza, Będzina, Sosnowca, Bielsko-Bialej, Częstochowy, Opola, Rybnika, Chorzowa, Lublina, Łodzi, Warszawy i Szczecina. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie na podstawie złożonych zamówień, w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu do każdego miejsca dostawy wskazanego w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 40 % wartości przedmiotu zamówienia. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40 % wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ - Wzorze umowy. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33141113-4 - bandaże, 33141116-6 - zestawy opatrunkowe, 33140000-3 - materiały medyczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.16-6, 33.14.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERCANT Sp.z o.o., ul. Obywatelska 152, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91330,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65532,74

  • Oferta z najniższą ceną: 65532,74 / Oferta z najwyższą ceną: 202442,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.