eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › PRZEGLĄD I KONSERWACJA WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO - WENTYLACYJNYCH W OBIEKTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 4809 W ZEGRZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Zegrze: PRZEGLĄD I KONSERWACJA WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO - WENTYLACYJNYCH W OBIEKTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 4809 W ZEGRZU
Numer ogłoszenia: 258962 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223924 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 261 883 896, faks 261 883 868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD I KONSERWACJA WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO - WENTYLACYJNYCH W OBIEKTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 4809 W ZEGRZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno - wentylacyjnych w obiektach znajdujących się w kompleksach administrowanych przez JW. 4809 w Zegrzu. Zamówienie zostało ujęte w 2 częściach: Część nr I - Przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno - wentylacyjnych - POUFNE. Część nr II - Przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno - wentylacyjnych - ZASTRZEŻONE. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50 73 00 00 - 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na materiały oraz wszystkie wykonane prace związane z usługą konserwacji na okres wynikający z gwarancji producenta materiałów czy urządzeń nie krótszy jednak niż 24 miesiące licząc od daty zakończenia odbioru technicznego. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji usługi. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Termin można uzgodnić telefonicznie z: dla części I: Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Legionowo tel. 261-866-480 Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Przasnysz tel. 261-371-114 dla części II: Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Białobrzegi tel. 261-887-533 Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Kazuń tel. 693721091 Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Ostrów Mazowiecka tel. 261-384-717 Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Rembertów 261-815-068 Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Wesoła tel. 261-812-194 Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Zegrze tel. 261-883-405 codziennie w godz. 800-1400 od poniedziałku do czwartku, oraz w godz. 800-1200 w piątek. 8. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno - wentylacyjnych - POUFNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTRI Sp. z o.o., ul. Plażowa 3, 04-666 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46245,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26346,60

  • Oferta z najniższą ceną: 26346,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26346,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno - wentylacyjnych - ZASTRZEŻONE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTRI Sp. z o.o., ul. Plażowa 3, 04-666 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 374130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379534,95

  • Oferta z najniższą ceną: 379534,95 / Oferta z najwyższą ceną: 379534,95

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.