eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gorących posiłków w szkołach na terenie Gminy Chęciny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Chęciny: Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gorących posiłków w szkołach na terenie Gminy Chęciny
Numer ogłoszenia: 25891 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3151006,3151054, fax 0-41 3151085,3151054.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gorących posiłków w szkołach na terenie Gminy Chęciny.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, i wydanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów dla następujących szkół: Szkoła Podstawowa w Bolminie, Szkoła Podstawowa w Polichnie, Szkoła Podstawowa w Łukowej, Szkoła Podstawowa w Starochęcinach, Szkoła Podstawowa w Tokarni, Szkoła Podstawowa w Siedlcach. Planowana dzienna liczba posiłków dla wszystkich szkół wynosi 184. Zamawiający zastrzega sobie zmianę faktycznej liczby posiłków w związku z liczbą uprawnionych. 1.1. Oferent przygotowywać będzie ciepłe jednodaniowe posiłki w postaci zup lub innych dań o kaloryczności każdego nie mniejsze niż 550 kcal i gramaturze: a/ zupy- nie mniej niż 350 ml b/ inne dania - nie mniej niż 250 gramów Posiłki inne niż zupa dostarczane będą nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Do zup dodatkowo dostarczane będzie pieczywo, wkładka w postaci wędliny lub mięsa. Zupa z wkładką mięsną lub wędliną dostarczana będzie nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni ). 1.2. Oferent zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi. 1.3. Posiłki dostarczane będą w pojemnikach utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu. 1.4. Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowych w tym sztućce jednorazowe niezbędne do spożycia posiłku. 1.5. Posiłki dostarczane będą we wszystkie dni nauki szkolnej począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 19 czerwca 2008 w godzinach ustalonych z dyrektorami w/w szkół. 1.6. Przygotowane i dostarczane posiłki muszą być wykonywane że świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. 1.7. Oferent ponosi koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i dystrybucji wszystkich dostaw posiłków. 1.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamawiania posiłków, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, 2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, II. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. III. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentów. IV. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców i innych wymaganych dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane dokumenty. Są to dokumenty bezwzględnie wymagane. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - załącznik Nr 2

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl ;

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny, budynek internatu - I piętro, wejście od strony wschodniej.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 11:00, miejsce: pokój nr 1 ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny, budynek internatu - I piętro, wejście od strony wschodniej.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.