eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Marki: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom
Numer ogłoszenia: 258916 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach , ul. Klonowa 7, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 771 37 34, faks 022 771 35 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom następującymi trasami: Zadanie nr 1 a)Marki ul. Legionowa 42 - Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Warszawie ul. Grochowska 259 a (1 uczeń chodzący); b)Marki ul. Mała 25 - Zespół Szkół Nr 5 w Warszawie ul. Szczawnicka (1 uczeń chodzący); c)Marki ul. Dąbrowskiego 2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna Nr 54 w Warszawie ul. Długa 9 (1 uczeń chodzący); d)Marki ul. Okólna 25 - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie ul. Pawia 55 (1 uczeń chodzący z balkonikiem); e)Marki ul. 11-go listopada 8a, ul. Równa 1, ul. Wołodyjowskiego 37a - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Warszawie ul. Kordeckiego 54 (3 uczniów chodzących); Zadanie nr 2 a)Marki ul. Rzemieślnicza 7, ul. Grunwaldzka 7/3 - Liceum Ogólnokształcące w Zielonce ul. Inżynierska 1 (2 uczniów na wózkach); b)Marki ul. Lisa Kuli 98 - Gimnazjum w Zielonce ul. Łukasińskiego 1/3 (1 uczeń na wózku) c)Marki ul. Lisa Kuli 73b m 14, ul. Lisa Kuli 73b m 16, ul. Mickiewicza 26 m 103, ul. Wiśniowa 7 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Wołominie, Filia przy ul. 1-go Maja 36 (4 uczniów na wózkach); d)Marki ul. Traugutta 8, ul. Kresowa 2, ul. Lisa Kuli 30, ul. Pogodna 5 - Szkoła Podstawowa w Wołominie ul. Miła 22 ( 1 uczeń na wózku, 3 uczniów chodzących). 2. Uczniowie mają być dowożeni do szkoły zgodnie z ustalonym planem lekcji , w takim czasie aby możliwe było punktualne rozpoczęcie przez nie zajęć szkolnych i zabierani po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy odnośnie wszystkich kursów Wykonawca przekaże do Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych osobie wyznaczonej do nadzoru wykonania usługi. 3. Samochody wożące uczniów muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb niepełnosprawnych uczniów z możliwością posadzenia ucznia w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka lub przewiezienia go na wózku inwalidzkim zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Oprócz kierowcy w każdym samochodzie musi jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun zatrudniony przez Wykonawcę . W czasie transportu na trasie dom-szkoła-dom uczeń musi mieć zapewnioną opiekę ze strony opiekuna polegającą na pomocy w dojściu z domu do samochodu, wejściu do pojazdu, opiece w czasie transportu w samochodzie, pomocy przy wychodzeniu z pojazdu, pomocy w dojściu do szkoły w odpowiednim stroju i pomocy w rozebraniu się w szkole. W drodze powrotnej do domu opiekun odbiera dziecko ze szkoły i zapewnia odpowiednią jak wyżej opiekę do momentu przekazania dziecka rodzicom lub opiekunom domowym. 5. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 6. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególnościw zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł na każde zadanie, na które Wykonawca składa ofertę. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 90 8015 0004 0190 8596 2021 0002 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami i zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (wzór w załączniku nr 1 do SIWZ). 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy (wzór w załączniku nr 2 do SIWZ). 3.Zaakceptowany projekt umowy ( wzór w załączniku nr 3 do SIWZ) 4.Zgodnie z art. 26 ust. 2 należy załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt.1 i 2, ust. 2 pkt. 2,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605.): a.licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; d.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia; e.oświadczenie, że osoby występujące w roli opiekunów posiadają przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; f.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych (wzór w załączniku nr 5 do SIWZ) uzupełniony o dowody rejestracyjne tych pojazdów, aktualne polisy obowiązkowego ubezpieczenia pojazdów OC/NW oraz aktualne zaświadczenia o przeprowadzonych badaniach technicznych pojazdów z adnotacją, że pojazdy odpowiadają dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych; g.polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2, oraz 4 a,b,g winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego, bądź więcej warunków, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl w Biuletynie Informacji Publicznej ZOPO w Markach (zakładka Biuletyny Jednostek Samorz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach 05-270 Marki, ul. Klonowa 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach 05-270 Marki, ul. Klonowa 7, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 - Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom następującymi trasami: Zadanie nr 1 a) Marki ul. Legionowa 42 - Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Warszawie ul. Grochowska 259 a (1 uczeń chodzący); b) Marki ul. Mała 25 - Zespół Szkół Nr 5 w Warszawie ul. Szczawnicka (1 uczeń chodzący); c) Marki ul. Dąbrowskiego 2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna Nr 54 w Warszawie ul. Długa 9 (1 uczeń chodzący); d) Marki ul. Okólna 25 - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie ul. Pawia 55 (1 uczeń chodzący z balkonikiem); e) Marki ul. 11-go listopada 8a, ul. Równa 1, ul. Wołodyjowskiego 37a - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Warszawie ul. Kordeckiego 54 (3 uczniów chodzących);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 - Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom następującymi trasami: Zadanie nr 2 a)Marki ul. Rzemieślnicza 7, ul. Grunwaldzka 7/3 - Liceum Ogólnokształcące w Zielonce ul. Inżynierska 1 (2 uczniów na wózkach); b)Marki ul. Lisa Kuli 98 - Gimnazjum w Zielonce ul. Łukasińskiego 1/3 (1 uczeń na wózku); c)Marki ul. Lisa Kuli 73b m 14, ul. Lisa Kuli 73b m 16, ul. Mickiewicza 26 m 103, ul. Wiśniowa 7 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Wołominie, Filia przy ul. 1-go Maja 36 (4 uczniów na wózkach); d)Marki ul. Traugutta 8, ul. Kresowa 2, ul. Lisa Kuli 30, ul. Pogodna 5 - Szkoła Podstawowa w Wołominie ul. Miła 22 ( 1 uczeń na wózku, 3 uczniów chodzących)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.