eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Warszawa: dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych
Numer ogłoszenia: 258862 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Sport Dzieci i Młodzieży" , ul. Siodlarska 12, 01-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 666 41 00, faks 22 665 21 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych. W skład 1 zestawu wchodzi: 1) chronometr - 1 szt. 2) elektroniczny pistolet startowy - 1 szt. 3) zestaw fotokomórek - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CHRONOMETR - 6 szt. Chronometr jest urządzeniem do precyzyjnego pomiaru czasu w sporcie, zamontowanym w aluminiowej walizie, co umożliwia łatwe i szybkie instalowanie sprzętu oraz stanowi dobre zabezpieczenie transportowe. Powinien być zaprojektowany w oparciu o najnowsze osiągnięcia elektroniki światowej. Zastosowane układy mikroprocesorowe mają zapewnić optymalne rozwią?zania funkcjonalne. Musi charakteryzować się minimalnym poborem prądu, co pozwala na wielogodzinne pracę chronometru na jednym komplecie baterii oraz następującymi parametrami technicznymi: Zakres mierzonego czasu 9h 59min 59,999s Rozdzielczość pomiaru 1/1000s Dokładność pomiaru 1x10-7 (+23°C) Stabilność temperaturowa pomiaru 10x10-6 (-10°C ÷ +60°C) Szybkość rejestracji wyników 0,02s 0,1s 1s Szybkość drukowania 1 wynik/s Pamięć wyników 50 czasów Drukarka papier normalny, rolka o szerokości 55 ÷ 58 mm Wejścia pomiarowe 4 z blokadą pomiaru i klawiszami wyzwalania ręcznego Wyświetlacz LCD 10 cyfr Zakres temperatur pracy -5°C ÷ +40°C Interfejs szeregowy, pętla prądowa 20mA, bezpośrednie sterowanie tablicą biegnącego czasu Zasilanie 9V DC (6xR20) Pobór prądu 25mA, 300mA podczas druku Wymiary max 380x330x100mm Masa max (z bateriami) 6 kg Obudowa waliza aluminiowa Wyposażenie standardowe - kabel do fotokomórek - baterie R20 6 szt - instrukcja obsługi - karta gwarancyjna - papier do druku CHRONOMETR - 1 szt. Chronometr jest wszechstronnym urządzeniem do obsługi pomiaru czasu w systemie czasu kalendarzowego i systemu punktowania w zawodach sportowych. Powinien być zaprojektowany w oparciu o najnowsze osiągnięcia elektroniki światowej. Zastosowane układy mikroprocesorowe mają zapewnić optymalne rozwią?zania funkcjonalne. Musi posiadać wewnętrzne oprogramowanie dostosowane do większości rodzajów konkurencji sportowych. Dodatkowo powinien zawierać algorytmy do obsługi biegów indywidualnych (indywidualny start) i biegów masowych (wspólny start). Chronometr powinien być samodzielnym urządzeniem umieszczonym w aluminiowej walizce, która powinna stanowić jednocześnie jego obudowę. Wewnątrz walizki musi znajdować się akumulator żelowy pozwalający na wielogodzinne pomiary z własnego źródła zasilania. Musi charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: Liczba torów pomiaru czasu: 3 wejścia typu NO lub NC Rozdzielczość: 0,001s dokładność pomiaru: 1x10-7 (23oC) Stabilność temperaturowa pomiaru: 5x10-6 (-10°C ÷ +60°C) wymiary: 450 x 310 x 105mm waga max: 7 kg wbudowany akumulator interfejsy: RS232, RS485, pętla prądowa 20mA wyświetlacze LCD: 2 x 8 cyfr, 4 x 16 znaków alfanumerycznych (z podświetleniem) wbudowana klawiatura numeryczna z funkcją wprowadzania alfabetu wbudowana drukarka na papier termiczny 112 mm Wyposażenie standardowe: - zasilacz do ładowania chronometru - oprogramowanie do obsługi pomiaru czasu na zawodach sportowych - przycisk sędziowski - instrukcja obsługi - karta gwarancyjna - papier do druku ELEKTRONICZNY PISTOLET STARTOWY - 7 szt. Elektroniczny pistolet startowy jest urządzeniem przeznaczonym do symulowania sygnału startu w różnych dyscyplinach sportu. Musi umożliwiać również emitowanie sygnału falstartu. Poprzez wbudowane głośniki musi emitować co najmniej trzy różne rodzaje dźwięku o dużym natężeniu Użytkownik powinien mieć możliwość wyboru między odgłosem strzału z pistoletu, a dwoma rodzajami gongu lub syreny. Jednocześnie z sygnałem dźwiękowym urządzenie musi generować impuls uruchamiający aparaturę do pomiaru czasu. Wbudowany akumulator powinien pozwalać na wykonanie ok. 1000 strzałów po uprzednim pełnym naładowaniu. Urządzenie powinno być umieszczone w estetycznej walizie aluminiowej stanowiącej jednocześnie jego obudowę. Dane techniczne: Rodzaj dźwięku strzał, syrena, gong Moc dźwięku 600W (sin) Głośniki wewnętrzne 2szt, 300W Zasilanie wewnętrzne akumulator 12V 6,5Ah Zasilanie zewnętrzne 12V DC Wymiary zewnętrzne max. 340x340x180mm Waga max. 9 kg Ładowanie 10h za pomocą zasilacza sieciowego Opóźnienie impulsu do pomiaru czasu < 1ms Obudowa aluminiowa, odporna na warunki atmosferyczne, bryzgoszczelna Sygnalizacja gotowości do startu dioda LED Sygnalizacja stanu akumulatora dioda LED Wyjście do chronometru NO Wyjście na głośnik zewnętrzny Wyjście na wzmacniacz zewnętrzny Wyposażenie standardowe: - przycisk do wyzwalania dźwięku (na kablu o dł. 3 m) - ładowarka sieciowa - kabel do podłączenia zasilania zewnętrznego - kabel linii startowej na bębnie 200 m - instrukcja obsługi - karta gwarancyjna ZESTAW FOTOKOMÓREK - 7 kpl. Zestaw fotokomórek powinien składać się z nadajnika promieniowania podczerwonego i odbiornika. Zestaw powinien opierać się na najnowszych rozwiązaniach konstrukcyjnych w dziedzinie elektroniki i optyki. Nadajnik i odbiornik powinny być wykonane techniką montażu powierzchniowego, co gwa?rantuje praktycznie stuprocen?tową niezawodność i charakteryzować się minimalnym poborem prądu oraz rozbudowaną sygnalizacją poprawnej pracy. Lampka sygnalizacyjna w nadajniku powinna być umieszczona w świetle soczewki, co będzie pozwalało na stałą kontrolę poprawności pracy podczas trwania zawodów. Oba człony zestawu powinny być zamknięte w hermetycznej obudowie, co będzie pozwalało na pracę w każdych warunkach atmosferycznych. Wymagane jest, aby w urządzeniu zastosowano rozwiązania inteligentnej analizy warunków pracy, co pozwoli na uzyskanie bardzo dużej dynamiki zasięgu działania zestawu i automa?tyczne dostosowywanie się do warunków zewnętrznych. Nadajnik i odbiornik muszą charakteryzować się niżej opisanymi parametrami technicznymi: Nadajnik Napięcie zasilania 6V DC (3,0V ÷ 6,5V) Pobór prądu 70mA Częstotliwość modulacji 204,8kHz (opcjonalnie 153,6kHz) Zakres temperatur pracy -20°C ÷ +50°C Wymiary max. O54x183mm Masa max. 360g Odbiornik Napięcie zasilania 6V DC (4,7V ÷ 14V) Pobór prądu 10/40mA Opóźnienie zwarcia < 1ms Zakres temperatur pracy -20°C ÷ +50°C Wymiary max. o54x212mm Masa max. 440g Zestaw nadajnik-odbiornik Zasięg gwarantowany > 100m Wyposażenie standardowe: walizka transportowa 1szt. statyw do fotokomórki 2szt. kabel zasilający nadajnika (1,5 m) 1szt. kabel zasilający odbiornika (1,5 m) 1szt. akumulator 6V 2szt. zasilacz do ładowania akumulatorów 2szt. instrukcja obsługi 1szt. karta gwarancyjna 1szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.70.00.00 - Liczniki czasu i tym podobne; parkometry 38.72.00.00 - Rejestratory czasu 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące 00/100 zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 24 1500 1012 1210 1007 9441 0000, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Stowarzyszeniu Sport Dzieci i Młodzieży w Warszawie przy ul. Siodlarskiej 12. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Dowodem wniesienia wadium może być dokument potwierdzający dokonanie przelewu kwoty wadium lub jego kopia potwierdzona przez Wykonawcę, które należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 5. Dokument wadialny, o którym mowa w ust. 4, powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiących zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na dostawę 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych, ważnych przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, oraz zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 6. Dokument wadialny, o którym mowa w ust. 4, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w Rozdziale XI. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X, z dopiskiem: wadium. Kserokopię niniejszego dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10 oraz art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 5 ustawy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie, lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej jak 40.000,00 PLN brutto każda).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czwartki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży ul. Siodlarska 12, 01-464 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 16:00, miejsce: Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży ul. Siodlarska 12, 01-464 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.