To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-05
Cedry Wielkie: Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich
Numer ogłoszenia: 25884 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6700 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 3.Zamówienie realizowane jest z uwagi na konieczność zapewniania trwałości projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie, który Gmina Cedry wielkie realizowała dzięki dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy POIG.08.03.00-22-106/13-00 z dnia 17.06.2014 r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie. 4.W chwili obecnej wszystkie lokalizacje wyposażone są w pełne zestawy urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi technologii bezprzewodowej za pośrednictwem sieci komórkowej, a mianowicie: -modem (Dlink DWN 157), -router (TP Link MR 3220), -antena wzmacniająca (typ Yaga). 5.Przy zastosowaniu innych dopuszczonych technologii niezbędne jest w ramach przedmiotowego zamówienia: a.dostarczenie i instalacja pełnego zestawu urządzeń wymaganych do skonfigurowania połączenia internetowego w przypadku 51 lokalizacji. b.montażu wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.). 6.Dostarczony zestaw urządzeń, o którym mowa w ust. 5 musi być skonfigurowany w taki sposób, by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z Internetu, 7.W przypadku dostarczenia nowych zestawów termin ich dostaw i montażu Wykonawca uzgodni bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego, w taki sposób, aby możliwe było ukończenie wszystkich prac w wymaganym terminie. 8.Odbiór dostarczonych i uruchomionych zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu zostanie przeprowadzony bezpośrednio na miejscach ich montażu, z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez przedstawicieli obu stron (Zamawiającego i Wykonawcy), sukcesywnie. 9.Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 10.Dostarczone zestawy urządzeń stanowić będą własność Wykonawcy i po zakończeniu realizacji przedmiotowego zamówienia zostaną zwrócone Wykonawcy, co zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem zdawczo - odbiorczym. 11.Prace związane z wykonaniem zamówienia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 12.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 15.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczany przedmiot zamówienia. 16.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 17.W przypadku dostarczenia nowych zestawów urządzeń Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących dostawę o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. 18.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 19.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 20.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 21.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.00.00 - Usługi dostawców .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECONNECT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ECONNECT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Econnect Sp. z o.o., ul. Konwaliowa 7, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37412,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36895,90
Oferta z najniższą ceną: 36895,90 / Oferta z najwyższą ceną: 36895,90
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.