eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Cedry Wielkie: Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich
Numer ogłoszenia: 25884 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6700 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu szerokopasmowego Internetu dla 40 gospodarstw domowych i 11 jednostek podległych Urzędowi Gminy w Cedrach Wielkich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. 3.Zamówienie realizowane jest z uwagi na konieczność zapewniania trwałości projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie, który Gmina Cedry wielkie realizowała dzięki dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy POIG.08.03.00-22-106/13-00 z dnia 17.06.2014 r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie. 4.W chwili obecnej wszystkie lokalizacje wyposażone są w pełne zestawy urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi technologii bezprzewodowej za pośrednictwem sieci komórkowej, a mianowicie: -modem (Dlink DWN 157), -router (TP Link MR 3220), -antena wzmacniająca (typ Yaga). 5.Przy zastosowaniu innych dopuszczonych technologii niezbędne jest w ramach przedmiotowego zamówienia: a.dostarczenie i instalacja pełnego zestawu urządzeń wymaganych do skonfigurowania połączenia internetowego w przypadku 51 lokalizacji. b.montażu wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.). 6.Dostarczony zestaw urządzeń, o którym mowa w ust. 5 musi być skonfigurowany w taki sposób, by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z Internetu, 7.W przypadku dostarczenia nowych zestawów termin ich dostaw i montażu Wykonawca uzgodni bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego, w taki sposób, aby możliwe było ukończenie wszystkich prac w wymaganym terminie. 8.Odbiór dostarczonych i uruchomionych zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu zostanie przeprowadzony bezpośrednio na miejscach ich montażu, z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez przedstawicieli obu stron (Zamawiającego i Wykonawcy), sukcesywnie. 9.Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 10.Dostarczone zestawy urządzeń stanowić będą własność Wykonawcy i po zakończeniu realizacji przedmiotowego zamówienia zostaną zwrócone Wykonawcy, co zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem zdawczo - odbiorczym. 11.Prace związane z wykonaniem zamówienia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 12.Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 15.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczany przedmiot zamówienia. 16.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 17.W przypadku dostarczenia nowych zestawów urządzeń Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących dostawę o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. 18.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 19.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 20.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 21.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.00.00 - Usługi dostawców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Econnect Sp. z o.o., ul. Konwaliowa 7, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37412,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36895,90

  • Oferta z najniższą ceną: 36895,90 / Oferta z najwyższą ceną: 36895,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.