eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zamówienie uzupełniające dla zadania - Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Gliwice: Zamówienie uzupełniające dla zadania - Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice.
Numer ogłoszenia: 258845 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 300 86 34, faks 32 300 86 98 , strona internetowa www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania - Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zad.I a) wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego wykonywanego masą termoplastyczną i farbą akrylową , b) wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu , c) bieżące remonty sygnalizacji świetlnych (bieżące naprawy, remonty awaryjne, wymiany elementów sygnalizacji i zużytych części). Zad. II. a) Bieżąca konserwacja i nadzór istniejących sygnalizacji. 2. Rodzaj robót przewidzianych do wykonania przy utrzymaniu oznakowania poziomego, pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu oraz remontów sygnalizacji został określony w Formularzu Cenowym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących odpowiednio załącznik nr 6 i 7 do SIWZ z dnia 03.12.2012 r. 3. Bieżąca konserwacja i nadzór obejmuje 3 grupy sygnalizacji tj: 1) 52 szt. sygnalizacji na skrzyżowaniach ulic, 2) 11 szt. sygnalizacji na przejściach dla pieszych, 3) 2 szt sygnalizacji ostrzegawczych (pulsatorów), Zakres bieżącej konserwacji sygnalizacji obejmuje w szczególności: a) codzienny objazd i kontrola pracy wszystkich sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Gliwice oraz złożenie raportu z objazdu w siedzibie zamawiającego do godz. 1200 (mailem, faksem) b) bieżącą kontrolę poprawności funkcjonowania i bieżącą regulację koordynacji sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Gliwice (wg. wykazu sygnalizacji). c) aktualizacja systemu w bazie danych komputera znajdującego się w siedzibie Zamawiającego, d) czyszczenie aparatu sterowniczego (raz w miesiącu) e) sprawdzanie skuteczności działania przycisków, pętli indukcyjnych, wideodetekcji oraz pozostałych urządzeń realizujących program sygnalizacji , f) kontrola i przegląd konsolek kablowych (sprawdzenie podłączeń kablowych), g) utrzymywanie sygnałów dźwiękowych , h) regulacja zegara dobowego (wg potrzeb), i) zmiana czasów przełączeń programów wg potrzeb lub wskazań zamawiającego, j) bieżąca kontrola i wymiana żarówek , soczewek , daszków , uszczelek oraz wkładów LED (do 1 godz. od zgłoszenia), k) bieżące czyszczenie latarń i ich elementów , masztów , ekranów kontrastowych l) bieżące czyszczenie masztów, wysięgników i szaf sterowników (np. z ulotek, ogłoszeń itp.) m) dbanie o prawidłowy stan mocowania konstrukcji wsporczych gwarantujący pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg n) utrzymanie sprawności detekcji kołowej, pieszej, rowerowej oraz tramwajowej o) badanie poprawności ustawień i strojenie urządzeń wideo detekcji oraz czujników radarowych, p) dwumiesięczne odczyty liczników zasilających sygnalizacje świetlne, q) w przypadku zaistnienia awarii na skutek zdarzeń losowych (wypadek drogowy, kradzież, akty wandalizmu) wykonywanie każdorazowo dokumentacji fotograficznej przedstawiającej stopień zniszczenia oraz powiadomienie przedstawiciela ZDM (w formie pisemnej lub telefonicznej) o zaistniałej sytuacji. r) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu (kołowego i pieszego) w rejonie awarii do czasu jej usunięcia (oznakowanie zgodnie z istniejącymi przepisami) s) prowadzenie dzienników sygnalizacji ( dla każdej sygnalizacji oddzielnie) w których należy rejestrować wszelkie zmiany: godz. rozpoczęcia i zakończenia awarii wraz z rodzajem awarii, wymiany żarówek, wyłączenia i włączenia sygnalizacji a także wszelkie zmiany dokonane w programach sygnalizacji świetlnych, t) wykonanie badań i pomiarów instalacji wszystkich sygnalizacji ulicznych w tym: badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej nie rzadziej niż 1 x co rok, rezystencji izolacji nie rzadziej niż co 3 lata, 4. Ponad powyższe, zamówienie obejmuje również wykonywanie wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania poziomego, pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz sygnalizacji świetlnych na zarządzanej sieci dróg. Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do niżej wymienionych działań: a) podjęcie doraźnej likwidacji zagrożeń powstałych wskutek uszkodzenia sygnalizacji bądź oznakowania drogowego na zarządzanej sieci dróg w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania informacji o zaistniałym zagrożeniu. b) utrzymywanie całodobowego pogotowia technicznego w dni robocze oraz wolne i święta, c) przechowywanie i prowadzenie ewidencji odzyskanych a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, elementów sygnalizacji przez okres trwania umowy (kwartalne raporty stanu odzyskanych elementów należy składać Zamawiającemu)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Udzielenie zamówienie uzupełniającego stanowiącego na nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstaowoego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A., Nad Bytomką 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.