Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Poznań: Zamówienie uzupełniające polegające na wykonaniu zmian w oprogramowaniu urządzeń poboru opłat parkingowych oraz znaków zmiennej treści dla systemu informacji parkingowej w poznańskiej Strefie Płatnego Parkowania do zamówienia podstawowego pn. Dostawa z zainstalowaniem urządzeń do pobierania opłat parkingowych wraz z oprogramowaniem i serwisem oraz wykonanie robót polegających na oznakowaniu pionowym i poziomym strefy płatnego parkowania w Poznaniu na obszarze Jeżyc udzielonego umową z dnia 23 grudnia 2010r. nr DZ/RP/3420/228/10.
Numer ogłoszenia: 258833 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające polegające na wykonaniu zmian w oprogramowaniu urządzeń poboru opłat parkingowych oraz znaków zmiennej treści dla systemu informacji parkingowej w poznańskiej Strefie Płatnego Parkowania do zamówienia podstawowego pn. Dostawa z zainstalowaniem urządzeń do pobierania opłat parkingowych wraz z oprogramowaniem i serwisem oraz wykonanie robót polegających na oznakowaniu pionowym i poziomym strefy płatnego parkowania w Poznaniu na obszarze Jeżyc udzielonego umową z dnia 23 grudnia 2010r. nr DZ/RP/3420/228/10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje: - wprowadzenie zmian w oprogramowaniu automatów parkingowych, - zmianę etykiet graficznych na automatach parkingowych, - wprowadzenie zmian w oprogramowaniu tablic zmiennej treści. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania - 72262000-9 - usługi rozbudowy oprogramowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.26.20.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIEMENS Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68495,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85131,99
Oferta z najniższą ceną: 85131,99 / Oferta z najwyższą ceną: 85131,99
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wypełnienie ustawowych przesłanek wskazanych powyżej skutkuje udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Ze względu na wystąpienie okoliczności związanych ze zmiana funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania (m.in. poszerzenie strefy) stwierdzono potrzebę wykonania zmian oprogramowania w automatach parkingowych oraz tablicach zmiennej treści (zakres czynności przewidzianych do wykonania pokrywa się z zakresem usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego). Stwierdzona w trakcie postępowania tożsamość usług (usługi tego samego rodzaju) uzasadnia udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o przesłankę z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Zarządzanie środowiskiem bazodanowym Oracle wraz ze wsparciem.
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- poczta kurierska pomiędzy WKW.
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.