eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja zaplecza kuchennego i sali jadalnej w budynku Ministerstwa Finansów Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia, w dwóch etapach; a)etap pierwszy - roboty budowlane zgodnie ze ST w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty protokol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Warszawa: Modernizacja zaplecza kuchennego i sali jadalnej w budynku Ministerstwa Finansów Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia, w dwóch etapach; a)etap pierwszy - roboty budowlane zgodnie ze ST w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania pomieszczeń przewidzianych do remontu, które musi nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. b)etap drugi - dostawa, montaż i uruchomienie windy i urządzeń wentylacji i klimatyzacji, w tym odbiór i dopuszczenie windy do eksploatacji przez UDT w terminie do 02.03.2009 r.
Numer ogłoszenia: 258829 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6944506, 6945443, fax. 022 8279009, 6945890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zaplecza kuchennego i sali jadalnej w budynku Ministerstwa Finansów Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia, w dwóch etapach; a)etap pierwszy - roboty budowlane zgodnie ze ST w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania pomieszczeń przewidzianych do remontu, które musi nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. b)etap drugi - dostawa, montaż i uruchomienie windy i urządzeń wentylacji i klimatyzacji, w tym odbiór i dopuszczenie windy do eksploatacji przez UDT w terminie do 02.03.2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację zaplecza kuchennego i sali jadalnej w budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. Przedmiotem modernizacji jest przystosowanie pomieszczeń sali jadalnej i zaplecza stołówki do obowiązujących standardów wynikających z technologii żywienia oraz przepisów BHP z uwzględnieniem wymagań SANEPID. W zakres prac wchodzą: kompleksowe roboty ogólnobudowlane, w tym dostawa i montaż windy,roboty elektryczne, roboty sanitarne w tym mechanicznej wentylacji i klimatyzacji oraz centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, wykonanie prób, badań i pomiarów niezbędnych do uruchomienia działalności stołówki (w tym SANEPID, UDT). Wykonanie prac towarzyszących i tymczasowych: staranne i dokładne zabezpieczenie terenu robót zapobiegające roznoszenie się kurzu, pyłu i brudu po nieremontowanej części gmachu, wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z zasadami i przepisami bhp i ppoż., przekazanie Zamawiającemu dwóch egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, w szczególności projektów powykonawczych: instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania w wersji papierowej i elektronicznej, systematyczne wywożenie materiałów z robót rozbiórkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: w kwocie 30.000 zł /słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100/

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -ponadto w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, każda odpowiadająca rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, każda o wartości, co najmniej 1.800.000 zł w tym minimum jedna w czynnym obiekcie. -do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia, potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości: min. 1.800.000 zł, bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę, 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum: - 1.800.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 6.Wykaz osób - personelu kierującego robotami przy realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzone zaświadczeniem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie roboty budowlane, każda odpowiadająca rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych każda o wartości, co najmniej 1.800.000 zł, w tym minimum jedna w czynnym obiekcie wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w kwocie 1.800.000 zł. - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę minimum 1.800.000 zł /słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych/, 11.Informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 12.Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale /w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty/, 13.Dokumenty opisujące wykonanie zadania tj.: -kosztorysy ofertowe uproszczone, -program zapewnienia jakości /PZJ/, w którym przedstawi: organizację robót, w tym termin i sposób ich prowadzenia, organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robot, wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, sposób i procedurę proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, -wstępny harmonogram realizacji. Kosztorysy ofertowe uproszczone muszą zawierać wykaz materiałów i urządzeń, które spełniają wymogi określone w Specyfikacji Technicznej. 14.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 2 do 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl/Ministerstwo Finansów/Ministerstwo/Profil nabywcy - zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pok. nr 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, pok. nr 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.