eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rembelszczyzna › Roboty budowlano - montażowe na budynku usługowym - dyspozytorni tłoczni gazu Rembelszczyzna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Nr: NP/2018/04/0279/REM

Przedmiot zamówienia: Roboty budowlano - montażowe na budynku usługowym - dyspozytorni tłoczni gazu Rembelszczyzna

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Roboty

Miasto: Rembelszczyzna

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2018-04-25

Data wygaśnięcia: 2018-05-22

CPV:

Osoba kontaktowa: Danuta Kępińska (ZA) danuta.kepinska@gaz-system.pl +48 227670811

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych modernizacji budynku usługowego - dyspozytorni w tłoczni Rembelszczyzna na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ z wyłączeniem części prac wewnątrz budynku opisanego w dokumentacji projektowej. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) branża architektoniczno-budowlana - roboty budowlane wymienione w projekcie wykonawczym TOM 1 BRANŻA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANA, punkt 1.3.: ROBOTY HYDROIZOLACYJNE, ROBOTY ELEWACYJNE, ROBOTY NA DACHU, wymiana drzwi zewnętrznych. b) branża elektryczna - roboty budowlane wymienione w projekcie wykonawczym TOM II BRANŻA ELEKTYRCZYNA, punkt 6.2. w zakresie zewnętrznego oświetlenia awaryjnego, punkt 6.3 oraz punkt 7. c) branża sanitarna - wykonanie przepustów przez warstwy dachowe przeznaczone pod montaż instalacji klimatyzacji freonowej zgodnie z projektem wykonawczym TOM III BRANŻA SANITARNA I AKPiA, demontaż i ponowny montaż istniejących na dachu jednostek klimatyzacyjnych (7 sztuk) za pomocą konstrukcji samonośnych typu big-foot z dostosowaniem ich posadowienia do nowej rzędnej dachu, próba montażowa jednostek klimatyzacyjnych i uzupełnienie ubytków freonu w instalacjach, wymiana ściennych i dachowych kratek wentylacyjnych (57 sztuk)
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania przewidziane jest zorganizowanie wizji lokalnej. Termin wizji ustala się na dzień: 08.05.2018 r. godz. 12.00. Miejsce zbiórki: ul. Jana Kazimierza 578
Rembelszczyzna, 05-126 Nieporęt. Wykonawca, który będzie chciał wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest zgłosić chęć udziału w wizji lokalnej w terminie do 08.05.2018 r. do godziny 11.00, na adres w Rozdziale X ust. 4 SIWZ oraz do podpisania stosownego zobowiązania do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, do których będzie miał dostęp w trakcie wizji, którego wzór stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Uczestnictwo w wizji lokalnej przez potencjalnych Wykonawców nie jest obowiązkowe. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie przez potencjalnego Wykonawcę zdjęć oraz kopii dokumentów, a wszelkie szkice i notatki sporządzone przez Wykonawcę, muszą być - w formie kserokopii - dołączone do ww. zobowiązania
Warunki udziału w Projekcie : 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, w tym: a) Kierownikiem budowy posiadającym łącznie: wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie  konstrukcyjno-budowlanym uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu, będący czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami (na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót), w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych na obiektach budowlanych o kubaturze powyżej 1 000 m3, b) Kierownik robót posiadającym wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będący czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa
c) Kierownik robót posiadającym wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będący czynnym członkiem właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji ww. osób 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia niepublicznego. 2. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: 1) formularz ,,Oferta" (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ), 2) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 3) Formularz ,,Wykaz personelu", zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3.1) (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ).
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Brak
Data realizacji zamówienia : 2018-11-30 23:59
Termin składania ofert : 2018-05-22
Miejsce składania ofert : Składanie ofert odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Portalu Zakupowego. Zamawiający informuje, że złożenie oferty możliwe jest jedynie po uprzednim założeniu konta w Portalu Zakupowym (złożenie wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ jest możliwe bez zalogowania do systemu, z wykorzystaniem akcji ,,Zadaj pytanie"). Złożenie wniosku rejestracyjnego w celu założenia konta nie jest równoznaczne z jego założeniem. Wniosek rejestracyjny jest każdorazowo weryfikowany przez Zamawiającego pod względem kompletności i poprawności wprowadzonych danych. Tym samym zaleca się, aby Wykonawca niezwłocznie po wszczęciu przedmiotowego postępowania przystąpił do procesu założenia konta. Dodatkowe informacje związane z procedurą założenia konta w Portalu Zakupowym można uzyskać: 1) telefoniczne pod numerem: +48 22 220 14 57 lub 2) drogą elektroniczną pod adresem: portalzakupowy.pomoc@gaz-system.pl.
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.