eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup tonerów oraz środków eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (ksero, fax, drukarki)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Kielce: Zakup tonerów oraz środków eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (ksero, fax, drukarki)
Numer ogłoszenia: 258763 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205043 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421534, faks 41 3421834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tonerów oraz środków eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (ksero, fax, drukarki).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i sprzedaż na rzecz Zamawiającego tonerów oraz środków eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, wraz z ich dostarczeniem przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki Nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 3 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na trzy, dwie lub jedną część zamówienia: Część I - zamówienia dotyczy środków eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, komputerów i kopiarek. Część II - materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego. Część III - materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego. 4. Część II zamówienia realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 5. Część III zamówienia realizowane jest w ramach Projektu nr KIK/57 pn. Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej w celu wzmocnienia podmiotowości i aktywności życiowej podopiecznych realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia. 6. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu, bez elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych, wolne od wad technicznych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne lub równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Każda płyta CD, DVD i Blu-ray w oddzielnym twardym (plastikowym) opakowaniu. 9. W przypadku zaoferowania artykułu równoważnego, Wykonawca powinien zaproponować materiały eksploatacyjne spełniające poniższe zapisy: a) produkt równoważny musi być artykułem fabrycznie nowym, nieregenerowanym i nie posiadającym żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001, b) zaproponowany produkt równoważny musi spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność/pojemność, c) wydajność artykułów równoważnych winna zostać odpowiednio stwierdzona testami przeprowadzonymi wg standardów norm ISO, tj: ISO/IEC 19752 norma pomiarów wydajność tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych, przy czym zaświadczenia z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu, dokumenty winny zostać wystawione przez niezależny podmiot zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów dnia 19 lutego 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 231) i dołączone do oferty w języku polskim, d) w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element, e) w przypadku, kiedy Wykonawca zaproponuje w ofercie produkty równoważne zobowiązany jest podać w załączniku nr 3 lub nr 4 do SIWZ nazwę producenta zamienników oraz symbol artykułu. 10. W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych lub równoważnych), Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 11. Wszystkie oferowane artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 12. Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być objęte gwarancją do czasu wyczerpania środka drukującego (minimum 12 miesięcy od daty zakupu). 13. Wykonawca zapewni dowóz materiałów eksploatacyjnych na własny koszt zgodnie z pisemnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu wadliwych wkładów barwiących i tonerów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać zgłoszone wadliwe wkłady barwiące i tonery lub całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć wkłady barwiące wolne od wad, w terminie 4 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy dostarczona w ramach reklamacji partia towaru nadal będzie zawierała wadliwe wkłady barwiące i tonery. 16. Jeżeli dostarczone wkłady barwiące będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez producenta oryginalnych wkładów liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy wkładu barwiącego (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach gwarancji. Wykonawca dostarczy w zamian sprawne wkłady barwiące w terminie 4 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku 2-krotnego powtórzenia się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. 17. Wykonawca będzie w gotowości serwisowej codziennie w dni powszednie (od ponie?działku do piątku) w godzinach od 08:00 do 15:00 (zgłoszenie przyjęte po godzinie 15:00 będzie traktowane jako zgłoszenie przyjęte następnego dnia roboczego po godzinie 08:00).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.72.51 - Zestawy do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Część II zamówienia realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 2. Część III zamówienia realizowane jest w ramach Projektu nr KIK/57 pn. Podniesienie jakości usług świadczonych w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej w celu wzmocnienia podmiotowości i aktywności życiowej podopiecznych realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - zamówienia dotyczy środków eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, komputerów i kopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Market, Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77163,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76022,63

  • Oferta z najniższą ceną: 53186,43 / Oferta z najwyższą ceną: 81338,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3165,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2861,96

  • Oferta z najniższą ceną: 2656,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4329,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VOL Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2985,21

  • Oferta z najniższą ceną: 1801,95 / Oferta z najwyższą ceną: 5106,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.