eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Dostawa miału węglowego w klasie zbytu 23/08 w ilości 1400 Mg.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Gniezno: Dostawa miału węglowego w klasie zbytu 23/08 w ilości 1400 Mg.
Numer ogłoszenia: 258745 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie Sp. z o.o. , ul. Staszica 13, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4284550, 4284551, fax. 061 4284554.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego w klasie zbytu 23/08 w ilości 1400 Mg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na plac opałowy: ciepłowni C-13 przy ul. Spichrzowej 18 w Gnieźnie miału węglowego M II typ: 32.1-32.2 klasy 23/19/08 w ilości 1400 Mg o parametrach jakościowych: . wartość opałowa w stanie roboczym 23 000 kJ/kg . zawartość części lotnych 32 - 36 % . zawartość popiołu do 19 % . zawartość siarki do 0,8 % . całkowitą zawartość wilgoci w stanie roboczym do 10 % . zdolność spiekania wg Rogi mniejsza, równa 40 . skład ziarnowy 0 do 20 mm w tym: ziaren 0 -1 mm: max.20% w całej masie węgla ziaren 0 -3 mm max 40% w całej masie węgla . temperatura mięknienia popiołu > 1000 0C Miał węglowy musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów i nadziarna. 2. Skład węgla i parametry jakościowe powinny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami (świadectwami jakości, certyfikatami, wynikami badania próbek węgla) wystawionymi przez producenta lub Wykonawcę, w których parametry węgla będą określone w sposób zgodny z polskimi normami. Dokumenty te muszą podawać, co najmniej: . nazwę i adres jednostki określającej parametry miału węglowego . producenta, datę badania . zawartość popiołu [%] . całkowitą zawartość wilgoci w stanie roboczym [%] . zawartość siarki [%] . sortyment Laboratorium wykonujące badania jakości węgla musi spełniać wymogi art. 147a ustawy P.O.Ś. ( t.j. Dz.U Nr 129/2006 poz.902 ze zm. ), tzn.: posiadać normę PN-ISO/IEC 17025:2005.. 3. Wykonawca wygrywający przetarg przedstawi Kierownikowi Działu Technicznego kserokopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.2. SIWZ, przy pierwszej dostawie i do każdej następnej dostawy, wraz z fakturą VAT, najpóźniej do 7 dni od daty dostawy towaru, pod rygorem rozwiązania umowy w przypadku ich nie przedstawienia i naliczenia kar umownych z tytułu rozwiązania umowy z winy wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00 - 10.12.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil prowadzonej działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (może być kopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). Za aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zaświadczenie wystawione jest w dacie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wówczas musi zawierać zapis dokonany przez uprawniony organ do wystawienia zaświadczenia, że jest ono aktualne w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego są zobowiązani załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt 2 dokumentów wymaga się złożenia dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, z właściwego inspektoratu ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaświadczającej, że: a) Wykonawca - osoba fizyczna, nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) w przypadku Wykonawcy - osoby prawnej, urzędujący członkowie władz nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych c) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 5. Złożenie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca wniósł wadium: a) w formie pieniężnej - dowód wpłaty na konto Zamawiającego. b) w formie niepieniężnej: dowód wniesienia wadium bezwarunkowego płatnego na pierwsze żądanie Zamawiającego - z okresem ważności nie krótszym niż wymagany okres ważności oferty, dołączony osobno nie zszyty z ofertą. W ofercie winna znajdować się kserokopia dowodu wniesienia wadium. 6. O zamówienie nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat dostarczyli towar wadliwy nie odpowiadającym parametrom określonym w umowie (oświadczenie wzór załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu). 7. Do oferty muszą być dołączone również oświadczenia stanowiące załącznik nr: 2, 3 i 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec.gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pec.gniezno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Gnieźnie, pok. Nr 6 lub w sekretariacie spółki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.