eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Gliwice: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej.
Numer ogłoszenia: 25871 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. , ul. Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3324019, 3316199, faks 032 2316212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółlka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju napędowego na składowisko odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej. Olej napędowy przeznaczony jest jako paliwo do maszyn i urządzeń z silnikami wysokiej klasy (Deutz, Caterpillar, Mercedes ). Wielkość dostaw oleju napędowego szacuje się w stosunku rocznym na około 74 000 tyś litrów. Jednorazowe minimalne dostawy oleju napędowego w granicach ok. 80 l. Dostawy paliwa będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia. Tankowanie paliwa Wykonawca realizował będzie każdorazowo własnym środkiem transportu, przystosowanym do przewozu i tankowania paliw płynnych. Rozliczenia tankowania pojazdów odbywać się będą w formie przelewu, po otrzymaniu faktury zbiorczej w okresach rozliczeniowych obejmujących okres co najmniej 5 dni kalendarzowych. Zapłata za olej napędowy będzie dokonywana przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z dołączonym świadectwem jakości dostarczonego i zatankowanego do maszyn oleju napędowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiazany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1)posiadać aktualny odpis koncesji na produkcję oleju napędowego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w przypadku zaoferowania ceny niższej od krajowych producentów( PKN Orlen, Rafineria Gdańska, Rafineria Czechowice), 2) aktualny odpis koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki., 3) aktualną umowę z producentem oleju napędowego na jego dostawy.,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1) wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego przez Wykonawcę do wykonania zamówienia na załączniku nr 3 z podaniem źródła jego pochodzenia ( np. własny, dzierżawiony itp.), 2)wykazać dowody rejestracyjne pojazdów, które wymieniono w załączniku 3 oraz stosowne świadectwa ADR dopuszczające te pojazdy do przewozu materiałów niebezpiecznych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1)posiadać świadectwo kwalifikacji pracowników Wykonawców i zaświadczenia uprawniające pracowników Wykonawcy do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych w auto-cysternach .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) dowody rejestracyjne pojazdów, które wymieniono w załączniku 3do SIWZ oraz stosowne świadectwa ADR dopuszczające te pojazdy do przewozu materiałów niebezpiecznych, 2) kartę charakterystyki bezpieczeństwa dla oferowanego oleju napędowego wystawioną przez jego producenta.,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualny odpis koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki., 2) wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego przez Wykonawcę do wykonania zamówienia na załączniku nr 3 z podaniem źródła jego pochodzenia ( np. własny, dzierżawiony itp.), 3) aktualny odpis koncesji na produkcję oleju napędowego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w przypadku zaoferowania ceny niższej od krajowych producentów( PKN Orlen, Rafineria Gdańska, Rafineria Czechowice), 4) aktualną umowę z producentem oleju napędowego na jego dostawy. 5) świadectwo kwalifikacji pracowników Wykonawców i zaświadczenia uprawniające pracowników Wykonawcy do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych w auto-cysternach . 6)formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ z podaniem wynagrodzenia ofertowego brutto, z rozbiciem na kwotę netto producenta, marżę Wykonawcy doliczanej do ceny netto producenta i podatek VAT naliczany od ceny netto producenta powiększonej o marżę Wykonawcy , wyliczonego na dzień składania ofert tj. 04 marca 2013. ,obejmującego sprzedaż, transport i tankowanie 1 litra oleju napędowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skladowiskogliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów sp.z o.o. 44-100 Gliwice ,ul. Zwycięstwa 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów sp.z o.o. 44-100 Gliwice ,ul. Zwycięstwa 36 III p. ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.