eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do wykonania robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu oraz prac rozbiórkowych w czterech łazienkach w Pokojach Noclegowych we Władysławowie przy ul. Hryniewickiego 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-27

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do wykonania robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu oraz prac rozbiórkowych w czterech łazienkach w Pokojach Noclegowych we Władysławowie przy ul. Hryniewickiego 3
Numer ogłoszenia: 258669 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do wykonania robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu oraz prac rozbiórkowych w czterech łazienkach w Pokojach Noclegowych we Władysławowie przy ul. Hryniewickiego 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A) Przedmiotem zamówienia jest wykonania robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu remontu oraz prac rozbiórkowych w czterech łazienek w Pokojach Noclegowych we Władysławowie przy ul. Hryniewickiego 3, zgodne z poniższym opisem oraz kosztorysem ofertowym (Załącznik nr 1) Opis prac: I. Prace rozbiórkowe: 1. Rozbiórka instalacji c.o. - w odcinku dotyczącym remontowanych łazienek (do zaworów odcinających zaznaczonych na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Wykonanie bruzd i zabetonowanie bruzd w ścianach z cegieł dla instalacji c.o. (uwaga: część ścian ma grubość 10 cm) 3. Roboty rozbiórkowe instalacji wody zimnej i ciepłej do łazienek - na odcinku od łazienki pokoju nr 5 do łazienki pokoju nr 1, zgodnie z oznaczeniem na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonanie bruzd i zabetonowanie bruzd w ścianach z cegieł dla instalacji wod.- kan. (uwaga: część ścian ma grubość 10 cm) 5. Rozbiórka urządzeń sanitarnych w łazienkach. 6. Rozbiórka drzwi i futryn. 7. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek oraz posadzki z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej w łazienkach. II. Prace montażowe i wykończeniowe: 1. Montaż instalacji c.o. (bez wymiany grzejników w pokojach i na korytarzu) na odcinkach zaznaczonych na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Rury mają zostać ukryte w ścianach. 2. Zawory przelotowe wymienione w poz. 17 w Załączniku nr 1 należy zamontować na korytarzu w miejscu zaznaczonym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ . 3. Izolacja rurociągów wymieniona w poz. 15 w załączniku nr 1 wykonać otulinami jednowarstwowymi (mata), izolacja 6 mm. 4. Montaż grzejników łazienkowych wymienionych w poz. 19 Załącznika nr 1 typu (drabinka), emaliowane białe, rozmiar wys. 70 cm, dł. 50cm, z tolerancją 10 cm, montaż wykonać w miejscu oznaczonym na rysunku stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, dokładne umiejscowienie na ścianie gdzie montowany będzie grzejnik określone zostanie z zamawiającym przed montażem. 5. Montaż rur w instalacji wody zimnej i ciepłej. Podejścia do urządzeń armatury zgodnie z ich rozmieszczeniem oznaczonym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ), dokładne umiejscowienie brodzika, umywalki oraz sedesu określone zostanie z zamawiającym przed montażem. Rury mają zostać ukryte w ścianach. 6. Montaż zaworów przelotowych instalacji wodociągowej wymienione w poz. 48 w Załączniku nr 1 na podejściu do brodzika, umywalki i sedesu, zgodnie z ich rozmieszczeniem w łazience 7. Montaż baterii umywalkowej, stojącej z mieszalnikiem, gatunek I, w kolorze chromu wymienionej w poz. 49 w Załączniku nr 1. 8. Montaż baterii natryskowej z natryskiem przesuwnym, gatunek I, w kolorze chrom wymieniona w poz. 50 w załączniku nr 1. Dokładne umiejscowienie na ścianie określone zostanie z zamawiającym przed montażem 9. Montaż umywalki z otworem wymienionej w poz. 51 w Załączniku nr 1 , 50x42 cm., gatunek I, koloru białego wraz z postumentem do umywalki wymienionego w poz. 52 w załączniku nr 1, koloru białego. Montaż wykonać w miejscu wskazanym na rysunku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, dokładne umiejscowienie na ścianie określone zostanie z zamawiającym przed montażem 10. Montaż kabiny półokrągłej 80x80 cm, szkło hartowane, profil srebrny matowy wraz z brodzikiem półokrągłym 80x80 cm z tworzywa sztucznego, obudową do brodzika - koloru białego oraz nogami. Montaż w miejscu wskazanym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, dokładne umiejscowienie określone zostanie z zamawiającym przed montażem 11. Montaż urządzenia kompaktowego wymienionego w poz. 55 w załączniku nr 1 gatunek I, koloru białego. Montaż w miejscu wskazanym na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, dokładne umiejscowienie określone zostanie z zamawiającym przed montażem 12. Montaż rur PCV instalacji sanitarnych w 4 łazienkach, wraz z wykonaniem podejść. Rury mają zostać ukryte w ścianach. 13. Układanie płytek terakoty wymienionej w poz. 65 w Załączniku nr 1 w uzgodnieniu z zamawiającym. Kolor oraz odcień płytek i fugi należy uzgodnić z zamawiającym, przed przystąpieniem do układania, co potwierdzone zostanie pisemna zgodą zamawiającego 14. Układanie płytek glazury wymienionej w poz. 67 w Załączniku nr 1 w uzgodnieniu z zamawiającym. Kolor oraz odcień płytek i fugi należy uzgodnić z zamawiającym przed przystąpieniem do ich układania, co potwierdzone zostanie pisemna zgodą zamawiającego 15. Roboty elektryczne: a. Montaż wentylatora wymienionego w poz. 71 w Załączniku nr 1. Rozmiar szybu wentylacyjnego 100 mm, minimalna wydajność wentylatora 80m3/godz. b. Montaż gniazd, opraw żarowych i wyłączników wymienionych w poz. 73,74,75 w Załączniku nr 1, spełniających klasę IP. Dokładne umiejscowienie określone zostanie z zamawiającym przed montażem. Typ opraw żarowych przed przystąpieniem do ich montażu uzgodnić z zamawiającym, co potwierdzone zostanie pisemną zgodą zamawiającego. c. Podłączenie do wyłącznika różnicowo - prądowego znajdującego się na korytarzu zgodnie z oznaczeniem na rysunku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ . III. Roboty malarskie łazienek: 1. Przygotowanie sufitu pod malowanie. 2. Malowanie sufitu. IV. Wymagania dodatkowe. Zamawiana armatura łazienkowa (umywalka, brodzik, toaleta) musi pochodzić z jednej kolekcji danego producenta. Minimalne parametry materiałów i armatury muszą odpowiadać zapisom zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz powyższym opisie robót. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić certyfikaty potwierdzające jakość i parametry dostarczonych materiałów i armatury. B/ Przed złożeniem oferty przetargowej Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej remontowanych łazienek co udokumentowanie zostanie oświadczeniem wykonawcy potwierdzonym przez Zamawiającego. C/ Rzut remontowanych pomieszczeń stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. D/ Wymagane jest, aby całość zamówienia została zrealizowana przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom. E/ Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy. Zainstalowana armatura i urządzenia objęte są gwarancją producenta. F/ Wymagany termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania umowy. G/ Wymagania odnośnie realizacji wykonania remontu określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszej SIWZ, 4.1. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, (Załącznik nr 4) 4.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. (Załącznik nr 5) 4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 4.1. posiadają polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Imienny wykaz pracowników Wykonawcy, którzy uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z kopiami uprawnień. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Oświadczenie, że Wykonawca odbył wizję lokalną remontowanego obiektu, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.