eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PRZEDSIĘWZIĘĆPRZEBUDOWA UL. GRUNWALDZKIEJ DO UKŁADU DWUJEZDNIOWEGO NA ODCINKU OD UL. SMOLUCHOWSKIEGO DO UL. MALWOWEJ ORAZ ODNOWA INFRASTRUKTURY TRANSPORTU PUBLICZNEGO W ZWIĄZKU Z ORGANIZACJĄ EURO 2012 W POZNANIU - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Poznań: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ: PRZEBUDOWA UL. GRUNWALDZKIEJ DO UKŁADU DWUJEZDNIOWEGO NA ODCINKU OD UL. SMOLUCHOWSKIEGO DO UL. MALWOWEJ ORAZ ODNOWA INFRASTRUKTURY TRANSPORTU PUBLICZNEGO W ZWIĄZKU Z ORGANIZACJĄ EURO 2012 W POZNANIU - ETAP II
Numer ogłoszenia: 258642 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o. , Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8842010, faks 061 8666004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.i2012poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ: PRZEBUDOWA UL. GRUNWALDZKIEJ DO UKŁADU DWUJEZDNIOWEGO NA ODCINKU OD UL. SMOLUCHOWSKIEGO DO UL. MALWOWEJ ORAZ ODNOWA INFRASTRUKTURY TRANSPORTU PUBLICZNEGO W ZWIĄZKU Z ORGANIZACJĄ EURO 2012 W POZNANIU - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji (świadczenie usług) Inżyniera Kontraktu (w szczególności na etapach projektowania, realizacji kontraktu na roboty i rozliczenia kontraktu na roboty) dla przedsięwzięcia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięć: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej do układu dwujezdniowego na odcinku od ul. Smoluchowskiego do ul. Malwowej oraz Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu - Etap II w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia- Część III SIWZ i projekcie umowy - Część II SIWZ. Dodatkowo: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności przygotowanie raportów i sprawozdań wymaganych przez Inwestora zgodnie z procedurami wdrażania projektów dofinansowanych ze środków UE (kwalifikacja wydatków przez IK powinna odbywać się w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz w dalszej kolejności- po podpisaniu- Umowę o dofinansowanie), w tym w szczególności przygotowanie szczegółowego rozliczenia kwalifikowalności kosztów w ramach Kontraktu - wstecz, tj. od pierwszych świadectwa płatności, dot. Zadania: (1) Przebudowa ul. Grunwaldzkiej do układu dwujezdniowego na odcinku od ul. Smoluchowskiego do ul. Malwowej, i Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu - Etap II, Oraz zakończonego Zadania: (2) Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu - Etap II. 2. Ogólne określenie przedmiotu: Przebudowa ul. Grunwaldzkiej do układu dwujezdniowego na odcinku od ul. Smoluchowskiego do ul. Malwowej (całość zadania) polegać będzie w szczególności na: 1) Przebudowie istniejącej jezdni (jezdnia południowa) ul. Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Jeleniogórskiej do ul. Cmentarnej; 2) Budowie drugiej jezdni (jezdnia północna) ul. Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Jeleniogórskiej do ul. Cmentarnej; wraz z zakresem z pkt. 1.1.1. ulica ma być przebudowana do klasy drogi G (2/2); 3) Przebudowie skrzyżowań; 4) Budowie chodników i ścieżek rowerowych; 5) Budowie oświetlenia drogowego i monitoringu; 6) Budowie kanalizacji deszczowej i odwodnienia; 7) Budowie sygnalizacji świetlnej; 8) Wykonaniu docelowej organizacji ruchu; 9) Wykonaniu małej architektury i założenie zieleni; 10) Zintegrowaniu wszystkich branż przedmiotowej Inwestycji z istniejącą infrastrukturą miejską; 11) Przebudowie wszelkich niezbędnych kolizji; Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu - etap II polegać będzie na modernizacji infrastruktury torowo-sieciowej ulicy Grunwaldzkiej w Poznaniu, na odcinku od pętli tramwajowo- autobusowej na Junikowie (wraz z pętlą) do ul. Smoluchowskiego (wraz z wiaduktem tramwajowym nad planowaną III Ramą). Zakres inwestycji obejmuje: 1) Modernizację torowiska ul. Grunwaldzkiej od pętli tramwajowo-autobusowej JUNIKOWO (wraz z pętlą) do skrzyżowania z ul. Jawornicką i ul. Smoluchowskiego wraz z budową wiaduktu tramwajowego nad planowaną III Ramą, (długość ca 3500 mtp.) 2) Modernizację kanalizacji, drenażu oraz rowów bocznych odprowadzających wody opadowe z torowiska, 3) Modernizację sieci trakcyjnej dla torowiska tramwajowego, wraz z niezbędnymi odcinkami właściwego nawiązania z siecią istniejącą oraz modernizację infrastruktury tramwajowej dla zakresu torowego (napędy, sterowania, ogrzewania zwrotnic), 4) Modernizację peronów przystanków tramwajowych oraz budowę peronów; 5) Budowie wiaduktów drogowych nad planowaną III Ramą; 6) Przebudowie układu drogowego ul. Grunwaldzkiej do klasy drogi G(2/2) na odcinku od węzła nad planowaną III Ramą komunikacyjną (obecne skrzyżowanie ul. Grunwaldzkiej z ul. Jawornicką i ul. Smoluchowskiego) od ul. Jeleniogórskiej; 7) Przebudowie układu drogowego ul. Grunwaldzkiej do klasy drogi G(2/2) na odcinku od ul. Cmentarnej do ul. Malwowej wraz z budową dworca autobusowego na terenie pętli tramwajowej Junikowo (wraz z budynkiem obsługi ruchu i zadaszeniem peronów); 8) Przebudowie skrzyżowań z ulicami bocznymi; 9) Budowie chodników i ścieżek rowerowych; 10) Budowie oświetlenia drogowego i monitoringu; 11) Budowie kanalizacji deszczowej i odwodnienia; 12) Budowie sygnalizacji świetlnej; 13) Wykonaniu docelowej organizacji ruchu; 14) Wykonaniu małej architektury i założenie zieleni, 15) Zintegrowaniu wszystkich branży przedmiotowej Inwestycji z istniejącą infrastrukturą miejską, Z uwagi na zakończenie umowy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu poprzez dotychczasowego Inżyniera, nowo wybrany Zespół IK podejmie swoje działania w trakcie rozpoczętego już procesu wykonywania prac budowlanych. Inżynier Kontraktu będzie miał za zadanie świadczenie dla Inwestora działającego za pośrednictwem Inwestora Zastępczego usług związanych z przedsięwzięciami w fazie budowy i pełnienia nadzoru autorskiego przez projektanta, oraz przekazania do użytkowania i rozliczenia. Usługi Inżyniera powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich prac w ramach przedsięwzięcia oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w szczególności w trakcie budowy i eksploatacji. Inżynier Kontraktu winien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania prac zgodnie z Kontraktami zawartymi przez Inwestora z Wykonawcami realizującymi przedsięwzięcie, w szczególności realizującymi dokumentację projektową oraz roboty budowlane. Do zadań Inżyniera Kontraktu będzie należało w szczególności pełnienie funkcji Inżyniera i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (w fazie budowy) w ramach zamówienia podstawowego robót budowlanych oraz zamówień dodatkowych i uzupełniających dla robót budowlanych oraz Konsultanta w fazie projektowania i pełnienia nadzoru autorskiego przez projektanta..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w Ustawie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9.500- zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - tj. tj. usługi, których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, sprawującego nadzór nad realizacją oraz prowadzącego rozliczenia i sprawozdawczość z realizacji projektów (zadań inwestycyjnych) z zakresu inwestycji infrastrukturalnych, zrealizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, w tym: (1) obejmujących budowę lub przebudowę trasy tramwajowej / tras tramwajowych lub trasy kolejowej / tras kolejowych na terenie obszarów miejskich realizowanych w ramach 1 projektu, wraz z budową lub przebudową elektrycznej napowietrznej sieci trakcyjnej, odwodnieniem torowiska, budową lub przebudową przystanków (peronów), budową lub przebudową torowiska o długości łącznej min. 3 km toru pojedynczego, (2) obejmujących budowę lub przebudowę drogi klasy min. G, z infrastrukturą towarzyszącą realizowanych w ramach 1 projektu, o łącznej długości min. 2 km, wraz z budowę lub przebudowę obiektu mostowego, sterowaniem ruchu drogowego na co najmniej jednym skrzyżowaniu sygnalizacją świetlną, (3) obejmujących co najmniej jeden projekt infrastrukturalny drogowy, torowy lub drogowo- torowy, dla którego wydane zostało Świadectwo Przejęcia oraz co najmniej jeden projekt, dla którego wydane zostało Świadectwo Wykonania, (4) obejmujących wykonanie co najmniej jednej usługi Inżyniera Kontraktu o wartości nie mniejszej niż 300.000 PLN. Uwaga: Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania wszystkich podzakresów usług wymienionych w pkt 1) (1) do 1.(4). Zamawiający dopuszcza udokumentowanie wykonania kilku całych podzakresów usług wymienionych w pkt 1) (1) do 1) (4) w ramach jednej, dwóch, trzech lub czterech usług. Zamawiający nie dopuszcza udokumentowania wykonania całych odpowiednich podzakresów usług wymienionych w pkt 1) (1) do 1.(4) w ramach sumowania czy łączenia kilku różnych podzakresów z jednej usługi z podzakresami innej usługi. Jeżeli nie jest szczegółowo zastrzeżone, wszystkie kwoty przywoływane w pow. warunkach odnoszą się do wartości brutto. Zamawiający dopuszcza w zakresie warunku ogłoszenia, posłużenie się innymi warunkami przygotowania i realizacji robót budowlanych (innymi uznawanymi międzynarodowymi standardami kontraktowymi), na potwierdzenie spełniania warunków, równoważnymi do warunków kontraktowych FIDIC (w szczególności o nie niższym poziomie wymagań proceduralnych dot. uczestnictwa w przetargach, nadzoru inwestorskiego, monitorowania postępu finansowego i rzeczowego, w tym dot. finansowania zewnętrznego, administrowania kontraktami na roboty, współpracy z projektantami, raportowania i sprawozdawczości, mediacji w sporach dot. realizacji zamówienia). Warunki Kontraktowe FIDIC w warunkach udziału- rozumiane jako Warunki Kontraktowe przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC). Potwierdzane poprzez: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zwanymi dalej Kluczowym Personelem Inżyniera Kontraktu, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7.7.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 156, poz. 1118 ze zm.) czy odpowiednich wcześniejszych przepisów i należące do samorządu zawodowego lub uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18.3.2008 r. oraz posiadającymi doświadczenie do funkcji jakie zostaną im powierzone, tj.: (1) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inżyniera Rezydenta: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, mostowej lub kolejowej, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inżyniera Rezydenta, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta na projektach realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, na co najmniej jednym projekcie infrastrukturalnym drogowym, torowym lub drogowo- torowym, (2) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Drogowych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Drogowych, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Robót Drogowych na projektach realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, na co najmniej jednym projekcie infrastrukturalnym drogowym, torowym lub drogowo- torowym, (3) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Mostowych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Mostowych, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Robót Mostowych na projektach realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, na co najmniej jednym projekcie infrastrukturalnym drogowym, torowym lub drogowo- torowym, (4) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Torowych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności kolejowej lub drogowej, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Torowych (Kolejowych lub Tramwajowych), d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Robót Torowych (Kolejowych lub Tramwajowych) na projektach realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, na co najmniej jednym projekcie infrastrukturalnym drogowym, torowym lub drogowo- torowym, (5) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Trakcyjnych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Trakcyjnych, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie robót trakcyjnych na projektach realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, na co najmniej jednym projekcie infrastrukturalnym drogowym, torowym lub drogowo- torowym, (6) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Wodociągowych i Kanalizacyjnych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Wodociągowych i Kanalizacyjnych, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na co najmniej jednym projekcie realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, (7) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej przewodowej, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektor Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych na co najmniej jednym projekcie realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, (8) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, c) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych, d) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie sieci elektroenergetycznych na co najmniej jednym projekcie realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, (9) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Specjalisty do Spraw Rozliczeń: a) Wykształcenie: wyższe, b) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, c) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie funkcji Specjalisty do Spraw Rozliczeń, na co najmniej jednym projekcie realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, (10) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Specjalisty do Spraw Zieleni: a) Wykształcenie: wyższe, b) Staż pracy: minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Specjalisty ds. Zieleni lub równoważnym, c) Doświadczenie szczegółowe: udokumentowane pełnienie nadzoru nad wykonaniem terenów zielonych, na co najmniej jednym projekcie - robotach budowlanych, (11) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Specjalisty do Spraw Dokumentacji Projektowej: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 3 lata na stanowisku Specjalisty do Spraw Dokumentacji Projektowej bądź równoważnym polegającym na pełnieniu funkcji nadzoru nad zgodnością wykonywanych robót z dokumentacją techniczną, archiwizowaniu dokumentacji, sprawdzania i oceny jej kompletności i poprawności, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Specjalisty do Spraw Dokumentacji Projektowej przy realizacji co najmniej 1 projektu budowy / przebudowy linii tramwajowej wraz budową / przebudową ulicy/drogi, realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC. Uwaga: Jako staż pracy dla personelu technicznego uznaje się okres czasu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych. Dla pozostałego personelu jako łączny staż pracy na wymaganym stanowisku. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji (tj. inspektorów nadzoru i pozostałych członków) w przypadku osób, które spełniają wszystkie minimalne warunki dla danych funkcji, przy czym niedopuszczalne jest łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z jakąkolwiek inną funkcją (inspektora nadzoru, specjalisty itp.). Wymieniony Kluczowy Personel Inżyniera Kontraktu nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego i skutecznego wypełnienia zobowiązań Inżyniera Kontraktu i winien być traktowany, jako minimalne wymogi Inwestora, a Inżynier Kontraktu jest odpowiedzialny za jego prawidłowy dobór. Wynagrodzenie dodatkowych osób zatrudnionych przez Inżyniera należy uwzględnić w wynagrodzeniu Kluczowego Personelu Inżyniera Kontraktu. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne członkom zespołu Inżyniera z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy nie będzie podlegało odrębnej zapłacie przez Inwestora i Wykonawca powinien je uwzględnić w stawkach Kluczowego Personelu Inżyniera Kontraktu. Jeżeli nie jest szczegółowo zastrzeżone, wszystkie kwoty przywoływane w pow. warunkach odnoszą się do wartości brutto. Zamawiający dokona stosownego przeliczenia na złote lub na euro podczas badania złożonych ofert - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia o postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dopuszcza w zakresie warunku ogłoszenia, posłużenie się innymi warunkami przygotowania i realizacji robót budowlanych (innymi uznawanymi międzynarodowymi standardami kontraktowymi), na potwierdzenie spełniania warunków, równoważnymi do warunków kontraktowych FIDIC (w szczególności o nie niższym poziomie wymagań proceduralnych dot. uczestnictwa w przetargach, nadzoru inwestorskiego, monitorowania postępu finansowego i rzeczowego, w tym dot. finansowania zewnętrznego, administrowania kontraktami na roboty, współpracy z projektantami, raportowania i sprawozdawczości, mediacji w sporach dot. realizacji zamówienia). Warunki Kontraktowe FIDIC w warunkach udziału- rozumiane jako Warunki Kontraktowe przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC). Zamawiający określając wymogi dla osób, wobec których wymagane jest legitymowanie się stosownymi kwalifikacjami lub uprawnieniami dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie właściwych w tym zakresie przepisów prawa krajowego, unijnego oraz międzynarodowego regulujących zasady uznawania kwalifikacji zawodowych jak również prawo do świadczenia usług transgranicznych. Potwierdzane poprzez: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: 1) posiada polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000 PLN. Potwierdzane poprzez: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wszystkie usługi potwierdzające posiadanie doświadczenia w zakresie postawionych warunków w tym wyłącznie wykonane lub wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr I.1 do IDW, 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego z ofertą lub dokumentów załączonych do oferty czy odpisu z właściwego rejestru, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o ile nie został załączony do oferty, 4)Pozostałe dokumenty wymienione w ogłoszeniu i IDW, w tym dot. wadium. 5) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda wykazania, w ramach składanego zobowiązania lub innych składanych z ofertą dokumentów: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6) Dowodami, o których mowa w związku z Wykazem usług są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 7) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt poprzedzających. 8) Zamawiający wymaga załączenia poświadczeń dla wszystkich usług wskazanych w Wykazie usług. 9) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 10) W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami Wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.i2012poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Infrastruktura Euro Poznań 2012 Sp. z o.o. Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Infrastruktura Euro Poznań 2012 Sp. z o.o. Al. Niepodległości 27 Sekretariat, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Procedura przygotowania i udzielenia zamówienia publicznego - W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik jednostek budżetowych na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do Zamawiającego, dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego- Infrastruktura Euro Poznań 2012 Sp. z o.o. Objaśnienie dot. współfinansowania ze środków Unii Europejskiej Realizacja przedsięwzięcia Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją EURO 2012 w Poznaniu Etap I i Etap II podlega współfinansowaniu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (Priorytet VII - Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3 - Transport miejski na obszarach metropolitarnych). Dodatkowo: W sprawach nieuregulowanych niniejszą SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.