eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Oleśnica: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim
Numer ogłoszenia: 258618 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 56, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314 01 72, faks 0-71 314 01 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pceik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wybór: Sześciu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim w podziale na 6 zadań. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to zewnętrzny specjalista zatrudniony w ramach projektu. Jego głównym zadaniem jest wsparcie szkoły lub przedszkola oraz dyrektora i nauczycieli. Szczegółowy zakres obowiązków został przedstawiony poniżej. Miejsce realizacji zadania: biuro Projektu PCEiK, szkoły i przedszkola z terenu powiatu oleśnickiego oraz siedziba Wykonawcy. Wykonanie zadania zostało podzielone na 6 zadań. Zakres obowiązków SORE: spotkanie informacyjne z dyrektorem i z radą pedagogiczną; pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły lub przedszkola; przeprowadzanie warsztatu diagnostycznego; pomoc w sformułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną (obszar do rozwoju zgodnie z 24 ofertami zaproponowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji); pomoc w organizacji sal, cateringu, materiałów biurowych; stały monitoring liczby uczestników oraz ewentualna pomoc w rekrutacji nowych (w sytuacji kiedy nauczyciel z przyczyn niezależnych rezygnuje z projektu na jego miejsce może zostać zrekrutowana nowa osoba); stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem; pomoc w tworzeniu zapytania ofertowego na ekspertów zewnętrznych zgodnie z diagnozowanym problem danej szkoły lub przedszkola; współpraca z ekspertami zewnętrznym na etapie tworzenia programów, materiałów szkoleniowych, a także na etapie modyfikacji jeśli pojawi się taka konieczność; w zależności od potrzeb prowadzanie konsultacji indywidualnych oraz grupowych z nauczycielami oraz dyrektorem; przy współpracy z szkołą lub przedszkolem organizowanie zaplanowanych w ramach Projektu form wspomagania: wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne lub grupowe; bieżące monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, w tym wszystkich zaplanowanych form wsparcia; w sytuacjach trudnych, konfliktowych podjęcie stosownych działań oraz poinformowanie biura Projektu; przygotowanie, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w ramach Projektu zgodnie z wytycznymi biura Projektu oraz dostarczanie jej zgodnie z terminami określonymi przez biuro Projektu; współpraca z pracownikami biblioteki pedagogicznej w zakresie udostępnienia materiałów dla uczestników Projektu; pomoc w opracowaniu ankiet z przebiegu wspomagania oraz przeprowadzenie ich zgodnie z wytycznymi biura Projektu; opracowanie podsumowań z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół lub przedszkoli; opracowanie przy współpracy z innymi SORE oraz pracownikami biura Projektu wzoru sprawozdania z rocznego planu wspomagania; przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania; przedstawienie sprawozdania wraz z rekomendacjami z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły lub przedszkola oraz radzie pedagogicznej; gotowość do udzielenia wsparcia w trakcie warsztatów oraz spotkań sieci współpracy i samokształcenia jeśli pojawi się taka konieczność; wykonywanie innych na rzecz Projektu poleceń Dyrektora PCEiK i Kierownika Projektu. Obowiązkowe dodatkowe zadania i wymagania: Obowiązek wypracowywania 101 godzin na rzecz każdej szkoły lub przedszkola; Konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w Projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji); Dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań; Konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila; Obowiązek uczestnictwa w spotkaniach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez Realizatora Projektu; W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie zadania obowiązek wyznaczenia nowej osoby lub zastępstwa z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodną Realizatora Projektu. Informacja: Wynagrodzenie za jedną godzinę pracy jest stałe, nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie zadań, czas dojazdu do biura Projektu i w inne miejsca nie wlicza się do rozliczenia godzin oprócz dojazdów do szkół lub przedszkoli na spotkania w ramach realizacji Rocznego Planu Wspomagania zgodnie z procedurą ustaloną przez Realizatora Projektu; wynagrodzenie obejmuje koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów; niezbędne materiały biurowe udostępni biuro Projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobą: a. posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, b. posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, c. posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami /warsztatami poświęconemu zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego warsztaty strategiczne, rady pedagogiczne szkoleniowe, wspólne rozwiązywanie problemów, tworzenie procedur, warsztaty d. posiadającą minimum 10 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela, w tym min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub doradcy metodycznego/konsultanta lub przygotowanie z zakresu zarządzania oświatą e. dyspozycyjną w okresie realizacji projektu w sposób, który umożliwi realizację zaplanowanych zadań f. posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych g. posiadającą znajomość obsługi komputera umożliwiającą wykonanie zadań W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy wykazać odrębnie dysponowanie/potencjalne dysponowanie dla każdej z części, przy czym ta sama osoba nie może być wskazana dla dwóch lub większej liczby części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zleceniodawcy, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zleceniodawca nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. c) Zmiany w harmonogramie wykonywania zadania określonym w SIWZ - załączniku nr 3 do umowy, są dopuszczalne pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich z kierownikiem projektu - w uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pceik.nazwa.pl/public_html/bip/bip.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56, pok. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: SORE nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: SORE nr 1 Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Liceum Ogólnokształcące w Sycowie, 33; 2. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie-Technikum, 48; 3. Szkoła Podstawowa nr 8 w Oleśnicy, 12; 4. I Liceum Ogólnokształcące w Oleśnicy, 38; 5. II Liceum Ogólnokształcące w Oleśnicy, 37; Razem 168.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: SORE nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Szkoła Podstawowa w Dobroszycach, 26; 2. Szkoła Podstawowa w Dobrzeniu, 14; 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy-Technikum, 84; 4. Gimnazjum nr 2 w Oleśnicy, 28; 5. Szkoła Podstawowa nr 7 w Oleśnicy, 27; Razem: 179.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: SORE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli; 1. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Bierutowie -Technikum, 29; 2. Szkoła Podstawowa w Bierutowie , 35; 3. Gimnazjum w Bierutowie, 33; 4. Szkoła Podstawowa nr 6 w Oleśnicy, 49; 5. Szkoła Podstawowa nr 2 w Oleśnicy , 42; Razem: 188.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: SORE nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Szkoła Podstawowa w Bukowinie Sycowskiej, 16; 2. Zespół Szkól Ponadgimnazjalnych w Międzyborzu-Technikum, 17; 3. Gimnazjum w Twardogórze, 33; 4.Zespół Szkól Ponadgimnazjalnych w Twardogórze -Technikum, 26; 5. Szkoła Podstawowa nr 2 w Twardogórze, 35; 6. Szkoła Podstawowa w Sokołowicach, 14; Razem: 141.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: SORE 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli; 1. Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej, 15; 2. Szkoła Podstawowa w Smolnej, 12; 3. Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie, 19; 4. Przedszkole nr 3, 10; 5. Szkoła Podstawowa nr 4 w Oleśnicy 39; 6. Przedszkole nr 4, 16; Razem: 111.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: SORE 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Szkoła Podstawowa w Wabienicach, 14; 2. Gimnazjum nr 1 w Oleśnicy, 36; 3. Gimnazjum nr 3 w Oleśnicy, 39; 4. Gimnazjum Gminy Oleśnica, 33; 5. Przedszkole nr 1 w Oleśnicy, 10; 6. Przedszkole nr 6 w Oleśnicy, 15; Razem: 147.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.