Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-20
Polanów: Na budowę sieci kanalizacji deszczowej w części ulicy Partyzanckiej i Młodzieżowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowej,
Gmina Polanów, woj. Zachodniopomorskie
Numer ogłoszenia: 258610 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na budowę sieci kanalizacji deszczowej w części ulicy Partyzanckiej i Młodzieżowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowej, Gmina Polanów, woj. Zachodniopomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) budowa kanału deszczowego O315 mm o dł. 445 mb, 2) jw. lecz O 200 mm o dł. 9 mb, 3) studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 kpl. 10 4) studnie kanalizacyjne systemu Vawint 1 kpl. 5) odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego 1300 m2 6) wymiana krawężników na ławie betonowej 270 mb, 7) Wykonanie zjazdów na posesje z polbruku 6szt/42 m2 8) Montaż wpustów ściekowych ulicznych z przyłączami 10 kpl. 9) obsługa geodezyjna dla w/w przedsięwzięcia 1 kpl, 10) przygotowanie dokumentacji organizacji ruchu drogowego 1 kpl. 11) Opłaty za zajęcie pasa drogowego 1 kpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Możliwość wystapienia prac archeologicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 10 000,0 zł. należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Polanowie w Banku Spółdzielczym w Sławnie oddział Polanów do 6.09.2010 do godz. 10:00. Nr konta 19 9317 1038 3900 0996 2000 0039 z dopiskiem Wadium na budowę sieci kanalizacji deszczowej w części ulicy Partyzanckiej i Młodzieżowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogowej, Gmina Polanów, województwo zachodniopomorskie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przez Wykonawcę minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wybudowanie kanalizacji sanitarnej i grawitacyjnej tłocznej o długości nie mniejszej niż 300mb; o wartości całości przedsięwzięcia nie mniejszej niż 200 000 zł netto oraz posiada deklarację podwykonawcy na wykonanie odtworzenia nawierzchni jezdni bitumicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiadają 2 koparki - spycharki o mocy minimum 100kM, 2 samochody ciężarowe o ładowności minimum 10ton, urządzenie do wykonywania przewiertów oraz 1 urządzenie do wykonywania przecisków sterowanych - Dźwig samochodowy o udźwigu do 4 ton oraz podwykonawca, który zapewni wykonanie nawierzchni bitumicznej tj. rozściełacz masy i walec.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (w tym kierownik budowy z minimum 2-letnim stażem w kierowaniu robotami - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 zadanie obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej tłocznej o długości nie mniejszej niż 300 mb oraz wartości netto całego przedsięwzięcia nie mniejszej niż 200.000,00 zł .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w formie aneksów w niej wymienionych w przypadkach: 1) Zmiany ogólne : - zmiana adresu siedziby Zamawiającego /Wykonawcy - zmiana osób, występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, 2) Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazania terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy. 3. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie /wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze odpowiednich instytucji), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) roboty dodatkowe, e) technologie wykonania robót, f) zmianę stanu prawnego, g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, h) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne, i) działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej, j) zmiany dokumentacji projektowej, dokonanej na wniosek zamawiającego/ wykonawcy. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy Jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: Możliwa jest zmiana postanowienia umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) obniżeniem kosztu wykonania robót a tym samym wynagrodzenia, c) Wykonawcy ze względu na rezygnację z części robót. 5. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian : A. Zamawiający: a) wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany b) wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany: B. Wykonawca: a) wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany 6. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy: a) opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POLANÓW
- "Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Polanów"
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Polanów", realizowa częściowo w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.