eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › roboty remontowe w budynku Zamiejscowego Wydziału Sądu Rejonowego w Giżycku - Węgorzewo ul. 3 Maja 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25859

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: roboty remontowe w budynku Zamiejscowego Wydziału Sądu Rejonowego w Giżycku - Węgorzewo ul. 3 Maja 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Olsztynie, do kontaktów: Paweł Kunz, ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5230177, fax 089 5277695, e-mail: przetargi@olsztyn.so.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.olsztyn.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Olsztynie, Elżbieta Pstrągowska, ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270481 w.23, fax 089 5352386, e-mail: przetargi@olsztyn.so.gov.pl, www.olsztyn.so.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe w budynku Zamiejscowego Wydziału Sądu Rejonowego w Giżycku - Węgorzewo ul. 3 Maja 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Węgorzewo, ul. 3 Maja 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Zamiejscowego Wydziału Sądu Rejonowego w Giżycku - Węgorzewo ul. 3 Maja 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1. Wymiana pokrycia dachu z dachówki zakładkowej ceramicznej z częściową wymianą elementów konstrukcyjnych dachu - powierzchnia 445,54 m2 2. Remont instalacji elektrycznej 3. Prace malarskie po wykonanych instalacjach 4. Wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru 5. Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu 6. Wykonanie projektu technicznego telewizji dozorowej dla budynku - 13 kamer 7. Wykonanie okablowania telewizji dozorowej , bez montażu kamer i urządzeń systemu zgodnie z opracowaną dokumentacją z punktu 6. Długość linii kablowych 247,6 m Kubatura budynku - 3 103,03 m3 Powierzchnia użytkowa całkowita - 722,12 m2 Zakres robót został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót opracowanych w 2006 roku przez firmę \Usługi Projektowe Szacowania Nieruchomości inż. Jerzy Chmielewski\z Węgorzewa oraz w Programie Funkcjonalno - Użytkowym opracowanym przez Oddział Inwestycji Sądu Okręgowego w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty, zgodnie z art. 51 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w wymiarze 3 lat, licząc od daty odbioru końcowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac do wykonania obejmuje: 1. Wymiana pokrycia dachu z dachówki zakładkowej ceramicznej z częściową wymianą elementów konstrukcyjnych dachu - powierzchnia 445,54 m2 2. Remont instalacji elektrycznej 3. Prace malarskie po wykonanych instalacjach 4. Wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru 5. Wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu 6. Wykonanie projektu technicznego telewizji dozorowej dla budynku - 13 kamer 7. Wykonanie okablowania telewizji dozorowej , bez montażu kamer i urządzeń systemu zgodnie z opracowaną dokumentacją z punktu 6. Długość linii kablowych 247,6 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 4 000 zł (cztery tysięce złotych) Wykonawca będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie remontu lub przebudowy lub modernizacji lub budowa obiektu kubaturowego o całkowitej wartości wykonanych robót równej minimum 150 000 zł. (z VAT). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające (konstrukcyjno - budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (elektryczne - instalacyjne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub z ograniczeniami wydane według obowiązującego prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające (sanitarne - instalacyjne ) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów i będącą członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, wydane według obowiązującego prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów i będącą członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku: \za każdą należycie wykonaną robotę budowlaną spełniającą warunek Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 1 punkt\. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość prac wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Co najmniej jedna robota budowlana wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu remontu lub przebudowy lub modernizacji lub budowie obiektu kubaturowego o całkowitej wartości wykonanych robót równej minimum 150 000 zł. (z VAT). 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 4) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: - decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej z ograniczeniami lub bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (konstrukcyjno - budowlane) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. - decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z ograniczeniami lub bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (sanitarne - instalacyjne) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. - decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (elektryczne - instalacyjne) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, wydane według obowiązującego prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów - aktualne zaświadczenia o przynależności osób posiadających w/w uprawnienia do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów - określonych w niniejszym rozdziale pkt. 1.3) - zawierających dane finansowe wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełnienia warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek: - musi być sporządzony w języku polskim, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym identyfikowalnym podpisem przez Wykonawcę, - musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, - upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych lub z dołączonego do wniosku pełnomocnictwa, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - dokumenty (nie dotyczy pełnomocnictw) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę UWAGA! Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl Wykonawcy, którzy chcą skorzystać z przepisu jawności postępowania zgłaszają to w formie pisemnej. Zamawiający wyznaczy miejsce i termin wglądu do jawnych dokumentów postępowania. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z późn. zm.). W przypadku wniesienia protestu - umotywowany, pisemny protest należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Biuro Podawcze pok. 51 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.