Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Kraków: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 258590 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. 1. Brulion A4/96 szyty-800 sztuk; 2. Brulion A5/96 szyty-500 sztuk; 3. Cienkopis (4 kolory)-2 200 sztuk; 4. Deska z klipsem A4 zamykana (Clipboard A4 zamykany)- 200 sztuk; 5. Długopis typu Zenith nr 7-2 000 sztuk; 6. Długopis zwykły (w 4 kolorach)-1 200 sztuk; 7. Długopis żelowy (w 4 kolorach)-4 000 sztuk; 8. Dziurkacz (20 kartek) -30 sztuk; 9. Etykieta 105 x 74-70 opakowań; 10. Etykieta 105 x 35-60 opakowań; 11. Etykieta 48,5 x 25,4 - 40 opakowań; 12. Gumka do mazania- 70 sztuk; 13. Kalka maszynowa A4-2 500 arkuszy; 14. Klej biurowy biały w tubie-450 sztuk; 15. Klej w sztyfcie 21 gram-1 300 sztuk; 16. Koperta szara duża B4 samoprzylepna-2 000 sztuk; 17. Koperta szara średnia B5 samoprzylepna-20 000 sztuk; 18. Koperta szara duża C4 samoprzylepna -55 000 sztuk; 19. Koperta biała średnia B5 samoprzylepna-1 000 sztuk; 20. Koperta biała duża C4 samoprzylepna- 23 000 sztuk; 21. Koperta biała mała C6 samoprzylepna- 32 000 sztuk; 22. Koperta średnia biała C5- 25 000 sztuk; 23. Koperta średnia szara C5 -60 000 sztuk; 24. Korektor pisak z metalową końcówką- 20 sztuk; 25. Korektor w płynie- 400 sztuk; 26. Korektor w taśmie- 200 sztuk; 27. Koszulka do segregatorów A4 /100 o gramat. minimum 120 mic-1 500 opakowań; 28. Koszulka z klapką A4/25- 150 opakowań; 29. Książka do podpisu 15 kartek-10 sztuk; 30. Linijka dł 20 - 50cm-20 sztuk; 31. Notes A4/50- 200 sztuk; 32. Notes A5/50- 200 sztuk; 33. Notes samoprzylepny 76x76- 2 000 bloków; 34. Nożyczki biurowe 21 cm- 150 sztuk; 35. Ofertówka gruba A4 przeźroczysta- 800 sztuk; 36. Ołówek zwykły HB- 150 sztuk; 37. Papier FAX 210x30- 200 rolek; 38. Papier FAX 216x30- 150 rolek; 39. Papier komputerowy 2402 - 5 opakowań; 40. Papier komputerowy 2403 - 60 opakowań; 41. Papier komputerowy 2404 - 80 opakowań; 42. Papier komputerowy 3752 -10 opakowań; 43. Pisak do klisz biały, cienki, olejowy- 500 sztuk; 44. Pisak do tkanin czarny, cienki, olejowy -20 sztuk; 45. Pisak suchościeralny Marker-50 sztuk; 46. Pisak do szkła gruby (kolorowy)- 5 500 sztuk; 47. Pisak zwykły różne kolory- 2 200 sztuk; 48. Rozszywacz- 25 sztuk; 49. Segregator A4 4 cm kolorowe- 100 sztuk; 50. Segregator A4 5 cm kolorowe- 100 sztuk; 51. Segregator A4 7 cm kolorowe- 2 000 sztuk; 52. Segregator A5 7 cm - 50 sztuk; 53. Skoroszyt plastikowy zwykły A4, pierwsza strona przeźroczysta-1 000 sztuk; 54. Skoroszyt zawieszkowy plastikowy- 2 000 sztuk; 55. Spinacz metalowy 28 mm-800 opakowań; 56. Spinacz metalowy 33 średni-1 300 opakowań; 57. Spinacz metalowy 50 duży-300 opakowań; 58. Szuflada na dokumenty- 120 sztuk; 59. Taśma klejąca przeźroczysta 1,8 cm- 1 000 sztuk; 60. Teczka z gumką kolorowa- 4 000 sztuk; 61. Teczka wiązana biała- 20 000 sztuk; 62. Tusz do pieczątek czarny- 350 sztuk; 63. Wkład typu Zenith nr 7- 600 sztuk; 64. Zakreślacz- 300 sztuk; 65. Zeszyt 60 - kartkowy A5- 350 sztuk; 66. Zeszyt 80 - kartkowy A5- 500 sztuk; 67. Zeszyt 96 - kartkowy A4 (notatnik akademicki)- 400 sztuk; 68. Zeszyt 96 - kartkowy A5- 450 sztuk; 69. Zszywacz duży na 100 kartek- 10 sztuk; 70. Zszywacz mały na 30 kartek o długości min. 11 cm- 220 sztuk; 71. Zszywki 24/6-3 000 opakowań; 72. Pianka do czyszczenia komputerów-15 sztuk; 73. Powietrze sprężone w sprayu- 2 sztuk; 74. Foliopis F Permanentny- 900 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 700,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (10,82 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.