eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową drogi w ulicy Dzikiej w Ząbkach na odcinku od ulicy Powstańców do ulicy Andersena. Nr sprawyZP/341/23/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Ząbki: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową drogi w ulicy Dzikiej w Ząbkach na odcinku od ulicy Powstańców do ulicy Andersena. Nr sprawy: ZP/341/23/09
Numer ogłoszenia: 258578 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową drogi w ulicy Dzikiej w Ząbkach na odcinku od ulicy Powstańców do ulicy Andersena. Nr sprawy: ZP/341/23/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1.1.Zakres robót drogowych: 1.1.1.Jezdnia - powierzchnia całkowita wynosi 1597,00 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru szarego; 1.1.2.Zjazdy - powierzchnia całkowita wynosi 268,00 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru grafitowego; 1.1.3.Chodnik - powierzchnia całkowita wynosi 414,00 m2, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego. 1.2.Opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy. 2.Podstawy, w oparciu o które będzie realizowany przedmiot zamówienia: 2.1.Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.2. Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Opis oceny spełniania warunków: 2.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę. 2.2.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie - wykonał co najmniej trzy roboty budowlane związane z budową dróg, o wartości brutto (z podatkiem VAT) każdej z nich co najmniej 200.000,00 PLN (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). 2.3.Potencjał techniczny: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym: koparko-ładowarka o poj. łyżki ok. 0,4 m3, samochód samowyładowczy 10-15 t - szt. 3, walec gładki 4-6 t, zagęszczarki do ubijania gruntu i kostki - szt. 3. 2.4.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy), 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale IV SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu realizacji, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których były one realizowane, w tym co najmniej trzy roboty budowlane związane z budową dróg, o wartość brutto (wraz z podatkiem VAT) każdej z nich co najmniej 200.000,00 PLN (w przypadku podania wartości w innych walutach zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotów, które je wystawiły). 1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem ważnym na dzień składania ofert, wydanym przez tę Izbę W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w tym: koparko-ładowarka o poj. łyżki ok. 0,4 m3, samochód samowyładowczy 10-15 t - szt. 3, walec gładki 4-6 t, zagęszczarki do ubijania gruntu i kostki - szt. 3.W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na wartość, co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy). 1.8.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ wraz z opracowanym przez Wykonawcę Harmonogramem rzeczowo-czasowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia. 1.9.Oświadczenie o zapoznaniu się Wykonawcy z terenem, 1.10. Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia. 2.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 3.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 3.1. Do oferty należy dołączyć: a.ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. podpisane przez pełnomocnika; c.Oświadczenie, o którym mowa pkt 1 ppkt 1.2 oraz dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 1.3. składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 3.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 3.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w jeżyku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta, 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.