eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Udzielanie świadczeń medycyny pracy oraz świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Bytom: Udzielanie świadczeń medycyny pracy oraz świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu.
Numer ogłoszenia: 258509 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielanie świadczeń medycyny pracy oraz świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko. Część II: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy, specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. Część III: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty. Część IV: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice. Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonie: Dębieńsko. Część VI: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału w Sosnowcu, Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji. Część VII: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.w Bytomiu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 290,00 zł ( słownie: cztery tysiące dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100 zł) w tym: - dla Części I: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - dla Części II: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) - dla Części III: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) - dla Części IV: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) - dla Części V: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) - dla Części VI: 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100) - dla Części VII: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę lub usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: Część I: 20 000,00 zł, Część II: 7 000,00 zł brutto, Część III: 12 000,00 zł brutto Część IV: 10 000,00 zł brutto, Część V: 10 000,00 zł brutto, Część VI: 1 600,00 zł brutto, Część VII: 3 500,00 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), oraz Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do świadczenia całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.3.5 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2.Projekt umowy - załącznik nr 6, 6a, 6b i 6c do druku OFERTA. 3.Oświadczenie Wykonawcy w związku z pkt. 5.3.4 SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA tj. Wykonawca dołączy do druku OFERTA oświadczenie o spełnieniu warunku, że miejsce wykonywanych usług będzie mieściła się w przypadku Części I w odległości do 10 km od siedziby Zakładu CZOK w Czeladzi, Czeladź 41-253, ul. Kościuszki 9, w przypadku Części II w odległości do 10 km od siedziby Zakładu CZOK rejon Pstrowski, Zabrze 41-808, ul. Szybowa 2, przypadku Części VI w odległości do 10 km od siedziby Oddziału Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji 41-219 Sosnowiec, ul. Kosynierów 44 oraz w przypadku Części VII w odległości do 10 km od siedziby Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207. 4.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 i 8a do druku OFERTA

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które powodują obiektywna i uzasadniona konieczność zmiany treści zawartej umowy, w tym także w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka- Klimontów, Niwka - Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty, Dębieńsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) Pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe-wysokościowe dla ok. 355 pracowników b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne, c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne, e) pracowników wykonujących pracę o szczególnym narażeniu życia lub zdrowia - badanie psychologiczne (dla ok. 245 pracowników). 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: badania lekarzy profilaktyków, badania labolatoryjne, badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: a) neurologicznych, b) laryngologicznych, c) okulistycznych, d) kardiologicznych, e) badania RTG i EKG. 3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 4. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych i kardiologicznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 6. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 7. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Udzielanie świadczeń medycyny pracy w zakresie: badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, końcowych oraz wynikających ze zmiany stanowiska pracy specjalistycznych badań konsultacyjnych stanowiących część badań profilaktycznych, badań psychologicznych dla pracowników zatrudnionych na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) pracowników zatrudnionych pod ziemią i na powierzchni - badania okresowe-wysokościowe dla ok. 120, b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne, c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne, e) pracowników wykonujących pracę o szczególnym narażeniu życia lub zdrowia - badanie psychologiczne (dla ok. 65 pracowników). 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania labolatoryjne, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań: a) neurologicznych, b) laryngologicznych, c) okulistycznych, d) kardiologicznych. e) badania RTG i EKG. 3. Zabezpieczenie pomocy psychologicznej w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin. 4. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe obejmujące podstawowe badania laboratoryjne i badania lekarzy profilaktyków - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 5. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe jak wyżej poszerzone o badania lekarzy specjalistów w zakresie badań neurologicznych, laryngologicznych, okulistycznych i kardiologicznych oraz badań RTG i EKG - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 6. Badania psychologiczne - będą każdorazowo określone w skierowaniach imiennych, z określeniem stanowiska pracy każdego pracownika, wystawianych przez Zamawiającego. 7. Pomoc psychologiczna w razie wypadku lub wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego dla pracowników, ratowników górniczych oraz członków ich rodzin będzie odbywała się na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Saturn, Sosnowiec, Paryż, Grodziec, Porąbka - Klimontów, Niwka-Modrzejów, Katowice, Kleofas, Siemianowice, Jan Kanty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części III w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy. 3. Na rejonach Zakładu CZOK w Części III zamówienia zatrudnionych jest 277 pracowników dołowych i 81 pracowników powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonach: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I, Gliwice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części IV w jak najkrótszym czasie, tj. max. do 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy . 3. Na rejonach Zakładu CZOK w Części IV zamówienia zatrudnionych jest 144 pracowników dołowych i 28 pracowników powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Świadczenie całodobowych usług medycznych w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu na rejonie: Dębieńsko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Lekarze świadczący całodobowe usługi medyczne w zakresie udzielania pomocy medycznej na dole i powierzchni zakładu pełniący swoje obowiązki w postaci dyżurów telefonicznych powinni stawić się na miejsce zdarzenia wskazanym przez dyspozytora ruchu dla Części V w jak najkrótszym czasie, tj. do max. 20 min. 2. Świadczenie całodobowych usług medycznych odbywać się będzie poprzez pełnienie dyżurów telefonicznych przez lekarzy posiadających uprawnienia do zjazdu na dół, a obowiązek ich stawienia się nastąpi w przypadku, gdy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy lub zachoruje w czasie pracy . 3. Na rejonach Zakładu CZOK w Części V zamówienia zatrudnionych jest 84 pracowników dołowych i 5 pracowników powierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i końcowych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Oddziału SRK S.A. w Sosnowcu Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1. Badania będą przeprowadzane dla: a) pracowników administracyjno - biurowych - badania okresowe, dla ok. 33 pracowników, b) pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne, c) pracowników odchodzących z zakładu z tytułu nabycia uprawnień emerytalnych lub rentowych - badanie końcowe, d) pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne. 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne i końcowe będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań okulistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Świadczenie usług medycyny pracy w zakresie badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji S.A. w Bytomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: 1.Badania będą przeprowadzane dla: pracowników administracyjno - biurowych - badania okresowe, dla ok. 130 pracowników, pracowników po nieobecności w pracy powyżej 30 dni - badanie kontrolne, pracowników nowoprzyjętych - badanie wstępne. 2. Badania wstępne, okresowe, kontrolne będą w swym zakresie obejmowały: - badania lekarzy profilaktyków, - badania laboratoryjne tj. OB., morfologia, mocz, cholesterol, - badania lekarzy specjalistów w zakresie badań okulistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.