Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie Koncepcji Programowo Przestrzennej p.n. Zbiornik wodny Orla Klatka gm Koźmin
Numer ogłoszenia: 258495 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Dąbrowskiego 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 736 28 02, fax. 062 7365188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Koncepcji Programowo Przestrzennej p.n. Zbiornik wodny Orla Klatka gm Koźmin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Koncepcji programowo przestrzennej budowy zbiornika wodnego Orla Klatka o powierzchni 41,0 ha i pojemności 0,6 mln m3. Zamówienie należy zrealizować w 5 egzemplarzach i na płycie CD..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) główny projektant musi posiadać odpowiednie uprawnienia wodno - melioracyjne lub hydrotechniczne oraz mieć min. 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta przy projektowaniu zbiorników wodnych. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.1. posiadają doświadczenie w zakresie projektowania zbiorników wodnych w ilości min 1 szt. o łącznej pojemności 0,6 mln m3 (zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat) 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; 4.1. wykazują średni, roczny przerób w wysokości 900 tys. zł. z ostatnich 3 lat (łącznie) 5. są ubezpieczeni na kwotę min 100 tys. zł. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej; 6. zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (załącznik SIWZ) Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ustawie na temat karalności oferenta, a w przypadku gdy oferent jest osobą prawną, osobą fizyczną, spółką jawną, spółką partnerską lub spółką komandytową, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.a. w przypadku gdy oferent stanowi podmiot zbiorowy, również informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta na kwotę min 100 tys. zł. od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 7) zaakceptowany projekt umowy na wykonanie zamówienia Uwaga! Przy podmiotach występujących wspólnie dokumenty opisane w pkt. 2, 3, i 4. musi spełniać każdy przedmiot z osobna, pozostałe warunki sumaryczne dla podmiotów występujących wspólnie. W przypadku gdy oferent stanowi podmiot zbiorowy, również informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Dane finansowe i ekonomiczne - potencjał ekonomiczny, załącznik nr 2 1.1. Udokumentowanie średniego rocznego przerobu w ostatnich 3 latach wynoszącego min 900 tys. zł. (łącznie) 2. Potencjał techniczny, wykonawczy, załącznik nr3 2.1 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualnie przynależą do właściwej Izby Zawodowej 3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy, załącznik nr 4 3.1. Doświadczenie w zakresie projektowania zawierające wykaz za okres 3 lat zrealizowanych projektów budowlanych zbiorników wodnych ogółem w ilości min. 1 szt. zaprojektowanych o łącznej pojemności 0,6 mln m3 z potwierdzeniem od Zamawiającego o należytym wykonaniu prac..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie Zamawiającego ul. Dąbrowskiego 9, pokój nr 15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp., 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Dąbrowskiego 9 / sekretariat II piętro /.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków, których właścicielem jest CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz prowadzenie nadzoru autorskiego na budowę nowej siedziby JRG na terenie dzielnicy Wawer
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: 1. Przedłużenie ul. Wilczyńskiego przy osiedlu "Leśny Zakątek" , 2. Przebudowa chodnika i zatoki postojowej wzdłuż ul. W.Barczewskiego w Olsztynie
- "Budowa wiaduktu drogowego w ciągu DK1 nad projektowaną nową drogą gminną w Czechowicach-Dziedzicach" - w formule projektuj i buduj
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.