eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › wykonanie remontu dróg gminnych na terenie gminy Szastarka w roku 2009 - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Szastarka: wykonanie remontu dróg gminnych na terenie gminy Szastarka w roku 2009 - II etap
Numer ogłoszenia: 258494 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszastarka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu dróg gminnych na terenie gminy Szastarka w roku 2009 - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont dróg gminnych na terenie Gminy Szastarka w roku 2009 poprzez wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - na wyrównaniu profilu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy; - 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osoba przewidziana do kierowania robotami drogowymi ma posiadać uprawnienia bez ograniczeń w specjalności drogowej . 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie budowy , przebudowy lub remontu dróg, 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w.w. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych poniżej w SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Nr załącznika do SIWZ 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenie 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS oświadczenie lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5 Wykaz wykonanych robót drogowych Wykaz wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest podanie co najmniej 5 tego rodzaju robót na wartość około 100 000 zł. każda 6 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wymagana liczba minimum 5 osób oraz 1 osoba personelu kierowniczego 7. Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 8. Wykaz sprzętu Wykaz urządzeń i sprzętu, którym posłuży się oferent przy realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem ilości oraz formy jego dysponowania 9 Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy musi być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej oraz zawierać wycenę wszystkich pozycji przedmiarów robót i musi być zgodny z zakresem określonym w przedmiarze (pozycjami,opisami i katalogami) Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić w setnych częściach złotego. W przypadku , gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji przedmiaru, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szastarka 23-225 Szastarka pokój nr 11 w dniach i godzinach pracy urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Szastarka pokój nr 14 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej Nr 108634 L Majdan Obleszcze -Wierzchowiska od km 0+370 do km 0+750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -roboty pomiarowe w terenie równinnym -0,38 km -podbudowa- mechaniczne oczyszczenie podbudowy(380x2x1,0m) -760 m2 -wyrównanie profilu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym do 8 cm grubości po zagęszczeniu (380 x 4,2) -127,68 m3 -nawierzchnia- wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bitum, grysowych -warstwa ścieralna asfaltowa, gr.po zagęszczeniu 4 cm 380 x 4,0 -1520,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Nr 108624 L Blinów II - Jesionki Od km 0+495 do km 0+950.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe -0,455 km - podbudowa- mechaniczne oczyszczenie podbudowy(455x2x1,0) -910 m2 -wyrównanie profilu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym do 10 cm grubości po zagęszczeniu(235x4,20+220x3,70) -180,10m3 - nawierzchnia -wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bitum. grysowych-warstwa ścieralna asfaltowa,gr.po zagęszczeniu 4 cm (235x4+220x3,5) - 1710 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Nr 108635 L Wojciechów-Michałówka od km 0+000 do km 0+300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe - 0,3 km -podbudowa -mechaniczne oczyszczenie podbudowy(300x2x1,0) - 600 m2 -wyrównanie profilu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym do 10 cm gr. po zagęszczeniu ( 8,3 + 3,5 ----------------- x 10) + 290 x 3,7 -113,20m3 2 - nawierzchnia - wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bitum, grys- warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm ( 8,3 + 3,5 ------------- x 10) + 290 x 3,5 - 1074 m2 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej Nr 108642 L Rzeczyca Kolonia - Las od km 0 + 390 do km 0+ 810.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -roboty pomiarowe - - 0,42 km -podbudowa - mechaniczne oczyszczenie podbudowy( 420x2x1,0m) - 840 m2 -wyrównanie profilu istniejącej podbudowy materiałem kamiennym do 10 cm grubości po zagęszczeniu ( 420 x 3,0) - 134,4 m2 -nawierzchnia - wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bitum, grysowych warstwa ścieralna asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm 420 x 3,0 - 1260,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.