eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Kraków: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv
Numer ogłoszenia: 258465 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www. przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv. Zakres zamówienia obejmuje 14 obiektów świadczenia usług, stanowiących 9: ZADANIE NR 1: ul. Montelupich 3 30-901 Kraków; Niedźwiedź, 32-090 Słomniki; ZADANIE NR 2: 32-015 Kłaj; ZADANIE NR 3: Stawy, 08-530 Dęblin; ZADANIE NR 4: 08-540 Stężyca, ul. Dęblińska 119, Życzyn, 08-455 Trojanów, ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin; ZADANIE NR 5: ul. Bohaterów Walk Nad Bzura, 99-300 Kutno, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek; ZADANIE NR 6: Regny, 95-040 Koluszki; ZADANIE NR 7: Aleje Racławickie 44, 20-043 Lublin, Jawidz, 21-077 Spiczyn; ZADANIE NR 8: 37-710 Żurawica ul. Wojska Polskiego 24; ZADANIE NR 9: Bydgoszcz ul. Szubińska 105.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków; 2) koncesji wydanej wykonawcy przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, ważna na cały okres realizacji zamówienia; 3) ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego wydanego przez ABW lub SKW;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków; 2) wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 3) dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, 2) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzającego że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: 1) co najmniej 2 licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego I stopnia posiadającymi upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ZASTRZEŻONE lub wyżej. 2) co najmniej 2 licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego II stopnia sprawującymi funkcje kierownicze, posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA. 2. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku otrzymania przez Zamawiającego decyzji przełożonych wyższego szczebla dotyczących zmiany w zadaniach realizowanych przez JW 4228, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany do umowy polegającej na: 1) ograniczeniu terminu świadczenia usług na poszczególnych obiektach, bez możliwości dochodzenia przez wykonawcę roszczeń z tego tytułu; 2) zmianie miejsca wykonywania usługi w obszarze danej miejscowości; 3) ograniczenie zakresu zamówienia - zmniejszenie liczby obiektów, określonych w § 1, bez możliwości dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 12, godz. 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków; Niedźwiedź, 32-090 Słomniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny naprawa awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: 32-015 Kłaj.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: Stawy, 08-530 Dęblin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: 08-540 Stężyca, ul. Dęblińska 119; Życzyn, 08-455 Trojanów; ul. Saperów 3, 08-530 Dęblin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, ul. Łódzka 26, 95-041 Gałkówek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: Regny, 95-040 Koluszki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: Aleje Racławickie 44, 20-043 Lublin; Jawidz, 21-077 Spiczyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: 37-710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 105.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i systemów cctv w obiektach: Bydgoszcz, ul. Szubińska 105.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Uśredniona cena brutto 1 roboczogodziny napraw awaryjnych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.