eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrzyn › Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Żyrzyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Żyrzyn: Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Żyrzyn
Numer ogłoszenia: 258460 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Żyrzyn , ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie, tel. 081 8814226, 8814269, faks 081 8814226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Żyrzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja dróg Gminnych w Gminie Żyrzyn z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja przebudowa drogi gminnej dz. ew. 127 na odcinku od km 0+500,00 do km 1+000,00 w msc. Cezaryn Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej Nr 107447L w miejscowości Cezaryn poprzez wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 8 cm i położenie nawierzchni asfaltowej AC 11S o grubości 4 cm, oraz profilowanie i zagęszczenie poboczy. Przed wykonaniem w-wy ścieralnej należy podbudowę z kruszywa skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 km/m2 w celu zapewnienia właściwego połączenia miedzy-warstwowego. Droga będzie miała następujące parametry techniczne: liczba jezdni 1, szerokość jezdni na odcinku od km 0+500,00 do km 1+000,00 - 3,5 m, szerokość poboczy - 0,50 - 0,75 m, szerokość pasa drogowego - od 6,00 m do 9,00 m, spadek jezdni - 2 %. Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1, szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 2, przedmiar robót - załącznik nr 3 - załączniki do SIWZ. Zadanie nr 2: Modernizacja przebudowa drogi gminnej dz. ew. 331 dojazdowej do szkoły na odcinku od km 0+000,00 do km 0+170,00 w miejscowości Osiny. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej w miejscowości Osiny poprzez wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 8 cm i położenie nawierzchni asfaltowej AC 11S o grubości 4 cm, oraz profilowanie i zagęszczenie poboczy. Przed wykonaniem w-wy ścieralnej należy podbudowę z kruszywa skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 km/m2 w celu zapewnienia właściwego połączenia miedzy warstwowego. Droga będzie miała następujące parametry techniczne: liczba jezdni 1, szerokość jezdni na odcinku od km 0+000,00 do km 0+170,00 - 3,5 m, szerokość poboczy - 0,50, szerokość pasa drogowego - od 5,00 m do 6,00 m, spadek jezdni - 2 %. Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1a, szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 2a, przedmiar robót - załącznik nr 3a - załączniki do SIWZ. Zadanie nr 3 Modernizacja przebudowa drogi gminnej ul. Polna dz. ew. 1738 na odcinku 288 mb w miejscowości Żyrzyn. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej w miejscowości Żyrzyn ul. Polna poprzez wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych o grubosci 3 cm (warstwa wyrównawczo-wiażąca AC11W i położenie nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej AC 11S o grubości 3 cm. Przed wykonaniem w-wy ścieralnej należy podbudowę z wyczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości 0,5 km/m2 w celu zapewnienia właściwego połączenia miedzy warstwowego. Droga będzie miała następujące parametry techniczne: liczba jezdni 1, szerokość jezdni na odcinku 288 mb - 3,5 m, szerokość poboczy - 0,50, szerokość pasa drogowego - ok 4,50 m, spadek jezdni - 2 %. Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzuje: przedmiar robót - załącznik nr 3b - załącznik do SIWZ. Zadanie nr 4: Modernizacja przebudowa drogi gminnej dz. ew. 400 na odcinku od km 0+210,00 do km 0+592,00 w msc. Osiny. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej w miejscowości Osiny. Pierwszym etapem robót będzie mechaniczne oczyszczenie szczotką istniejącej stabilizacji betonowej. Przed wykonaniem w-wy ścieralnej należy wyrównać istniejące nierówności w podbudowie ręcznie mieszanką mineralno-asfaltową około 12Mg i skropić podbudowę emulsja asfaltowa w ilości 0,5 km/m2 w celu zapewnienia właściwego połączenia miedzy warstwowego. Na tak przygotowanym podłożu wykonana będzie warstwa ścieralna gr. 5cm z betonu asfaltowego i szerokości 3,0m na 3 mijankach zgodnie z rysunkiem planu sytuacyjnego poszerzona do 5,0m. Po wykonaniu w-wy ścieralnej należy uzupełnić i wyprofilować pobocza ziemne na szerokości 0,5m. Droga będzie miała następujące parametry techniczne: liczba jezdni 1, szerokość jezdni na odcinku od km 0+210,00 do km 0+592,00 3,0 m, na 3 mijankach poszerzona do 5,0m , szerokość poboczy 0,50, szerokość pasa drogowego od 4,00 m do 5,00 m, spadek jezdni - 2 %. Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1c, szczegółowa specyfikacja techniczna załącznik nr 2c, przedmiar robót załącznik nr 3c załączniki do SIWZ. Zakres prac obejmujący roboty budowlane nie będzie powodować konieczności przebudowy uzbrojenia podziemnego. W przypadku użycia nazw handlowych materiałów budowlanych lub wyposażenia w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych. Przez materiał równoważny zamawiający wskazuje materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem i zakresem zamówienia podstawowego tj. przebudowa i modernizacja dróg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium od wykonawców w kwocie: 5.000 złotych słownie: pięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie i modernizacji dróg o wartości min. 100.000 zł netto. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności drogowej Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę; 1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, którą część zamówienia powierzy Podwykonawcom - oryginał (jeżeli dotyczy) wraz z podaniem nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach: 1. Przyczyna - okoliczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji, skutek: zmiana umowy - zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało przeprojektowanie. 2. Przyczyna - wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa, skutek: zmiana w umowie: zmiana terminu wykonania zadania o tyle o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót. 3. przyczyna: wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust. 1 , skutek: zmiana umowy: zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10 24-103 Żyrzyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10 24-103 Żyrzyn pokój nr 9 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.