eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrek › Wstępne roboty budowlane w zakresie przebudowy I piętra budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Bobrek: Wstępne roboty budowlane w zakresie przebudowy I piętra budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
Numer ogłoszenia: 258459 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku , ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8464404, fax. 0-33 8461349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wstępne roboty budowlane w zakresie przebudowy I piętra budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: Wstępne roboty budowlane w zakresie przebudowy I piętra budynku A, w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. 2.W zakres robót wchodzą: - Demontaż istniejącej armatury sanitarnej oraz instalacji wodnej i kanalizacyjnej. - Rozebranie ścianek i ścian, okładzin ściennych, wykucie istniejących drzwi, wykucia i zamurowania otworów drzwiowych. - Rozbiórka podłóg drewnianych na legarach, posadzek z tworzyw sztucznych oraz posadzek z płytek lastryko. - Odbicie ze ścian i sufitów spękanych tynków oraz szpryc cementowych dla wzmocnienia podłoża pod tynki. - Wykonanie płyty żelbetowej w korytarzu oraz podłoży pod posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych. - Ścianki działowe gipsowe i sufity podwieszone oraz zabezpieczenie ogniochronne słupów i podciągów stalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do złożenia oferty Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wadium. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.10.2008r. do godziny 10:00, z zastrzeżeniem ust. 9. 3.Zamawiający ustala wadium na kwotę 7 500 zł. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w pkt. 7, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6.Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek BS Odz. Oświęcim nr rachunku: 17 8123 0000 0012 0203 2000 0110 8.W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. 9.W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 10.Wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć w kasie DPS w Bobrku, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2. 11.Prosi się wykonawców, aby kserokopię złożonego w kasie dokumentu lub polecenia przelewu załączyć do oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 12.Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 b), c), d), e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 13.Wadium w postaci niepieniężnej, pod rygorem nieważności, winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Art. 46 ust.5: Zamawiający wstrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Zasady zwrotu wadium zostały określone w art. 46 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Wykaz niezbędnych formularzy, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów składających się na ofertę, w tym oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2.Podpisany projekt umowy ( w celu potwierdzenia akceptacji warunków umowy) - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast niniejszego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia takich dokumentów nie może być wcześniejszy niż określony dla dokumentów podanych. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wymaga się wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w budynkach użyteczności publicznej o wartości powyżej 200 000,00 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie np. referencje od inwestora lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót. 6. Wykaz osób, które będą kierować robotami budowlanymi realizacją zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie o podwykonawcach wraz ze wskazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że nie będzie powierzał zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dowód złożenia wadium; 10.Kosztorys ofertowy wyliczony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale VIII..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Bobrku ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.