eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych, zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Ustka: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych, zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 258405 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka, ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych, zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.660.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych, zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Opis przedmiotu zamówienia przy pomocy kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 66 11 30 00 5 Usługi udzielania kredytu. 3. Zamówienie dotyczy usługi na następujących warunkach: 3.1. Udzielenie kredytu w kwocie 1.660.000 PLN 3.2. Kredyt przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych, zaciągniętych pożyczek i kredytów 1.660.000,00 zł. 3.3. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy na wniosek Zamawiającego: I transza w kwocie 1 660 000 PLN w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 16 grudnia 2014 r. 3.4. Wykonawca przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3.5. Okres kredytowania 10 lat, tj. do 2023 r. 3.6. Spłata kredytu nastąpi w ciągu 5 lat w okresie od 2019 r. do 2023 r. 3.7. Spłata odsetek w okresie od 2014 r. do 2023 r. 3.8. Spłata kapitału: I rata do 30.09.2019 - 332.000,00 zł II rata do 30.09.2020 - 332.000,00 zł III rata do 30.09.2021 - 332.000,00 zł IV rata do 30.09.2022 - 332.000,00 zł V rata do 30.09.2023 - 332.000,00 zł 3.9. Spłata odsetek miesięczna na ostatni dzień każdego miesiąca 3.10. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 29-09-2014 r. oraz stałej marży Wykonawcy. 3.11. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. 3.12. Dla wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć: liczba dni w roku 365, liczba dni w miesiącu: faktyczną ilość dni w danym miesiącu. 3.13. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.14. Zmawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 3.15. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 3.16. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3.17. Zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. 3.18. W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A., ul. Puławska 15,, 02-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500940,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380068,43

  • Oferta z najniższą ceną: 380068,43 / Oferta z najwyższą ceną: 439842,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.