To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Mosina: Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w miejscowości Mosina
Numer ogłoszenia: 258391 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236097 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w miejscowości Mosina.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: zorganizowaniu i administrowaniu strefą płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych w miejscowości Mosina w ilości 220 miejsc postojowych, zwaną dalej -strefą płatnego parkowania niestrzeżonego- lub -SPPN-, w granicach i na zasadach określonych uchwałą nr LV/377/10 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 28 stycznia 2010 roku, zwaną dalej -Uchwałą-; w szczególności: 1) opracowanie wzorów kart postojowych, abonamentów i identyfikatorów, co podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego; 2) wyposażenie strefy w automaty do sprzedaży biletów - parkomaty, przy założeniu, że jeden parkomat obsługuje ok. 25 - 30 miejsc postojowych, lecz nie mniej niż 10 sztuk parkomatów; 3) wdrożenie systemu poboru opłat za pomocą telefonów komórkowych, 4) wdrożenie komputerowego systemu kontroli wniesionych i nie wniesionych opłat za parkowanie; 5) wyposażenie służb kontrolnych w urządzenia do elektronicznego gromadzenia danych oraz w urządzenia łączności bezprzewodowej; 6) pobieranie opłat za pomocą parkomatów i telefonów komórkowych, oraz pobieranie opłat dodatkowych, a następnie przekazywanie ich w całości Zamawiającemu. 7) zorganizowanie biura SPPN, które będzie odpowiedzialne za całokształt działalności SPPN, do czynności którego m. in. należeć będzie: a. wydawanie kart abonamentowych, b. wydawanie identyfikatorów dla mieszkańców c. dozór techniczny i naprawy parkomatów uszkodzonych w ciągu 12 godzin od chwili otrzymania informacji o usterce, d. kontrola oznakowania pionowego związanego z SPPN, e. kontrola uiszczonych opłat przy pomocy powołanej służby parkingowej, f. rozpatrywanie reklamacji, g. dokumentowanie zdarzeń przy pomocy służby parkingowej, h. współpraca ze strażą miejską i policją, i. rozliczanie wpływów za parkowanie z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: - Wzór umowy - załącznik nr 7 do siwz - SZCZEGÓŁOWE WYTYCZNE - załącznik nr 8 do SIWZ - Uchwała nr LV/377/10 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 28 stycznia 2010 roku - załącznik nr 9 do siwz - Plan centrum miasta Mosina - załącznik nr 10 do siwz 2.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany obszaru SPPN w przypadku uchwalenia przez Radę Miejską w Mosinie zmiany treści Uchwały w tym zakresie. 2.3. Przewidywane przez Zamawiającego wpływy za cały okres realizacji umowy szacuje się na kwotę 837 131,12 zł. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 63712400 - 7 Usługi w zakresie obsługi parkingów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Projekt Parking Sp. z o.o., ul. Nektarowa 11, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 539711,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 601897,28
Oferta z najniższą ceną: 601897,28 / Oferta z najwyższą ceną: 619477,03
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.