eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU KOMBI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU KOMBI
Numer ogłoszenia: 258390 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim , Ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2660614, 2660635, faks 0-41 2660655.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU KOMBI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów - dopuszczalny przebieg max. 1.000 km) samochodu osobowego typu kombi, dopuszczonego do ruchu na terytorium Polski, o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia kombi , przeszklony 2. Ilość drzwi 4 3. Rok produkcji 2010 4. Ilość miejsc 5 łącznie z miejscem kierowcy 5. Pojemność silnika do 1800 cm3 6. Moc minimum 105 KM 7. Rodzaj paliwa Silnik benzynowy 8 Skrzynia biegów manualna, minimum 5 - biegowa + bieg wsteczny 9 ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania tak 10 System wspomagający awaryjne hamowanie (asystent awaryjnego hamowania) tak 11 System elektroniczny rozdzielający siły hamowania poszczególnych osi i stron tak 12 System stabilizujący tor jazdy (elektroniczny program stabilizacji) tak 13 Długość zewnętrzna Min. 4400 mm 14 Rozstaw osi Min. 2500 mm 15 Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane tak 16 Lakier - kolor metalizowany jasny m.in. srebrny, szary, 17 Komputer pokładowy tak 18 Szyba przednia atermiczna tak 19 Szyby boczne, przednie sterowane elektrycznie tak + blokada antyprzytrzaskowa 20 Szyba tylna ogrzewana 21 Koła letnie (felgi albuminowe + opony)- wyważone 1 komplet - zamontowane w samochodzie 22 Koła zimowe (felgi stalowe + opony)- wyważone 1 komplet 23 Kołpaki pełnowymiarowe na koła + 1 1 komplet ( 5 szt. ) 24 Reflektory halogenowe tak 25 Regulacja ustawienia świateł tak 26 Światła przeciwmgielne tak 27 Trzecie światło STOP tak 28 Poduszki powietrzne min. 6 szt. 29 Wspomaganie układu kierowniczego tak 30 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach tak 31 Klimatyzacja automatyczna lub półautomatyczna 32 Fotele oraz tylna kanapa - tapicerka ciemna tkanina tapicerska 33 Zagłówki z regulowaną wysokością w fotelach i 3 sztuki w tylnej kanapie tak 34 Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach tak 35 Fotele przednie ergonomiczne tak 36 Fotel kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość i kąta oparcia tak 37 Zamek centralny sterowany pilotem tak 38 Immobilliser tak 39 Autoalarm samochodowy sterowany z pilota tak 40 Pojemność bagażnika min. 500 litrów 41 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak 42 Gniazda 12V ( do zapalniczki ) tak 43 Radio CD z głośnikami, fabryczne minimum 6 głośników 44 Dodatkowe gumowe wycieraczki podłogowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów tak 45 Wyposażenie obowiązkowe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, apteczka z wyposażeniem według normy europejskiej DIN 13164 tak 46 Ilość paliwa w zbiorniku zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego w zbiorniku musi znajdować się ilość paliwa pozwalającego na przejechanie min. 200 km 47 Ubezpieczenie samochodu - samochód musi być objęty ubezpieczeniem komunikacyjnymna okres minimum roku (pakiet ubezpieczeniowyobejmujący OC/AC/NW oraz ASSISTANCE 24 h) 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: 1) dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego tj. Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Polna 11, 2) autoryzowany serwis, w którym dokonywane będą przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne musi być zlokalizowany w odległości maksymalnej 120 km od Ostrowca Świętokrzyskiego, 3) w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na czas usuwania awarii trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy Wykonawca, lub w jego imieniu serwisant, udostępni nieodpłatnie samochód zastępczy. 3. Samochód musi posiadać gwarancje producenta: a) ogólną - min. 24 miesiące lub 100.000 km; b) na wady lakiernicze - min. 36 miesięcy; c) na perforację blach nadwozia - min. 72 miesiące. 4. Okres gwarancji biegnie od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. 5. Odbiór samochodu nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i sprawdzeniu kompletności dostawy 6. Dostawę uważa się za kompletną jeżeli dostarczony samochód będzie zgodny z podpisaną umową, dołączone będą wszystkie wymagane przepisami dokumenty, certyfikaty, gwarancje, instrukcje obsługi 7. Wszystkie w/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oświadczenie (zał. nr 2 do SIWZ ). W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. nr 2 do SIWZ ) W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj. pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego ( urzędów skarbowych ) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, marka , typ i model oferowanego samochodu oraz wszystkie parametry określone w tabeli tj. obok wymaganych parametrów, parametry oferowanego samochodu. Musi być wpisana cena brutto liczbowo oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów wymaganego wyposażenia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego i dołączonymi dokumentami. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę ( upoważnione osoby ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. b) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument c) W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt. 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. 15 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.