Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-20
Ostrowiec Świętokrzyski: DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU KOMBI
Numer ogłoszenia: 258390 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim , Ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2660614, 2660635, faks 0-41 2660655.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU KOMBI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Urzędu Skarbowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów - dopuszczalny przebieg max. 1.000 km) samochodu osobowego typu kombi, dopuszczonego do ruchu na terytorium Polski, o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia kombi , przeszklony 2. Ilość drzwi 4 3. Rok produkcji 2010 4. Ilość miejsc 5 łącznie z miejscem kierowcy 5. Pojemność silnika do 1800 cm3 6. Moc minimum 105 KM 7. Rodzaj paliwa Silnik benzynowy 8 Skrzynia biegów manualna, minimum 5 - biegowa + bieg wsteczny 9 ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania tak 10 System wspomagający awaryjne hamowanie (asystent awaryjnego hamowania) tak 11 System elektroniczny rozdzielający siły hamowania poszczególnych osi i stron tak 12 System stabilizujący tor jazdy (elektroniczny program stabilizacji) tak 13 Długość zewnętrzna Min. 4400 mm 14 Rozstaw osi Min. 2500 mm 15 Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane tak 16 Lakier - kolor metalizowany jasny m.in. srebrny, szary, 17 Komputer pokładowy tak 18 Szyba przednia atermiczna tak 19 Szyby boczne, przednie sterowane elektrycznie tak + blokada antyprzytrzaskowa 20 Szyba tylna ogrzewana 21 Koła letnie (felgi albuminowe + opony)- wyważone 1 komplet - zamontowane w samochodzie 22 Koła zimowe (felgi stalowe + opony)- wyważone 1 komplet 23 Kołpaki pełnowymiarowe na koła + 1 1 komplet ( 5 szt. ) 24 Reflektory halogenowe tak 25 Regulacja ustawienia świateł tak 26 Światła przeciwmgielne tak 27 Trzecie światło STOP tak 28 Poduszki powietrzne min. 6 szt. 29 Wspomaganie układu kierowniczego tak 30 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach tak 31 Klimatyzacja automatyczna lub półautomatyczna 32 Fotele oraz tylna kanapa - tapicerka ciemna tkanina tapicerska 33 Zagłówki z regulowaną wysokością w fotelach i 3 sztuki w tylnej kanapie tak 34 Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach tak 35 Fotele przednie ergonomiczne tak 36 Fotel kierowcy z regulacją poziomą, na wysokość i kąta oparcia tak 37 Zamek centralny sterowany pilotem tak 38 Immobilliser tak 39 Autoalarm samochodowy sterowany z pilota tak 40 Pojemność bagażnika min. 500 litrów 41 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak 42 Gniazda 12V ( do zapalniczki ) tak 43 Radio CD z głośnikami, fabryczne minimum 6 głośników 44 Dodatkowe gumowe wycieraczki podłogowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów tak 45 Wyposażenie obowiązkowe: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, apteczka z wyposażeniem według normy europejskiej DIN 13164 tak 46 Ilość paliwa w zbiorniku zgodnie ze wskazaniami komputera pokładowego w zbiorniku musi znajdować się ilość paliwa pozwalającego na przejechanie min. 200 km 47 Ubezpieczenie samochodu - samochód musi być objęty ubezpieczeniem komunikacyjnymna okres minimum roku (pakiet ubezpieczeniowyobejmujący OC/AC/NW oraz ASSISTANCE 24 h) 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: 1) dostawa samochodu do siedziby Zamawiającego tj. Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Polna 11, 2) autoryzowany serwis, w którym dokonywane będą przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne musi być zlokalizowany w odległości maksymalnej 120 km od Ostrowca Świętokrzyskiego, 3) w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym na czas usuwania awarii trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy Wykonawca, lub w jego imieniu serwisant, udostępni nieodpłatnie samochód zastępczy. 3. Samochód musi posiadać gwarancje producenta: a) ogólną - min. 24 miesiące lub 100.000 km; b) na wady lakiernicze - min. 36 miesięcy; c) na perforację blach nadwozia - min. 72 miesiące. 4. Okres gwarancji biegnie od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego. 5. Odbiór samochodu nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego i sprawdzeniu kompletności dostawy 6. Dostawę uważa się za kompletną jeżeli dostarczony samochód będzie zgodny z podpisaną umową, dołączone będą wszystkie wymagane przepisami dokumenty, certyfikaty, gwarancje, instrukcje obsługi 7. Wszystkie w/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów - spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych aktualne w dacie składania oferty, oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i potwierdzeniu, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oświadczenie (zał. nr 2 do SIWZ ). W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenie, że Wykonawca w dacie składania oferty nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( zał. nr 2 do SIWZ ) W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków, o których mowa art. 22 ust 1 UPZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 UPZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W formularzu winny być wypełnione wszystkie rubryki tj. pełna nazwa Wykonawcy, NIP, właściwość miejscowa urzędu skarbowego ( urzędów skarbowych ) REGON, Nr faksu, Nr telefonu, marka , typ i model oferowanego samochodu oraz wszystkie parametry określone w tabeli tj. obok wymaganych parametrów, parametry oferowanego samochodu. Musi być wpisana cena brutto liczbowo oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie składniki kosztów wymaganego wyposażenia łącznie z dostawą do siedziby Zamawiającego i dołączonymi dokumentami. Cena musi być wpisana czytelnie w sposób nie budzący wątpliwości i nie może być poprawiana. W przypadku pomyłki należy wykreślić zapis i wpisać go właściwie. Poprawka taka musi być podpisana przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę. Formularz oferty musi być podpisany przez upoważnioną osobę ( upoważnione osoby ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. b) Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument c) W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy nie wynika bezpośrednio z dokumentu złożonego zgodnie z ust 1 pkt. 1 musi być dołączone pełnomocnictwo potwierdzające powyższe uprawnienia . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim
ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Polna 11, 27-400 Ostrowiec Św., pok. 15 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- modernizacja Oddziału Urologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa dwóch samochodów z napędem hybrydowym"
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU IŁAWSKIEGO
- Dostawa nowego samochodu osobowego dla Działu Telekomunikacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY NOWOGRÓD
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY INOWŁÓDZ
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.