Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Gdańsk: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2. ZNAK: n/16/07
Numer ogłoszenia: 258340 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, fax 058 3012046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2. ZNAK: n/16/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe czynności na rzecz Zamawiającego w następujących nieruchomościach: 1. nieruchomościach ZAMAWIAJĄCEGO zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. Św.Ducha 2 oraz przy ulicy Teatralnej 2 - budynek Starej Apteki wraz ze sceną Malarnia- zakres realizacji usługi: - ciągła, 24 godzinna obecność pracownika ochrony, - obecność nie mniej niż 5 (pięć) pracowników ochrony w wypadku organizowania przez ZAMAWIAJĄCEGO imprez innych niż przedstawienia teatralne (o terminie zorganizowania imprezy ZAMAWIAJĄCY zawiadomi WYKONAWCĘ z nie mniej niż 7-dniowym wyprzedzeniem drogą faxową lub listem poleconym); 2. nieruchomości ZAMAWIAJĄCEGO zlokalizowanej w Sopocie przy ulicy Monte Cassino 30 - dawne Kino Bałtyk - zakres realizacji usługi - WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 15 minut od zgłoszenia takiego żądania przez osobę wyznaczoną przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3. w odniesieniu do nieruchomości określonych w pkt 2 WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 10 minut od zgłoszenia takiego żądania przez dyżurującego pracownika ochrony bądź wyznaczonej przez ZAMAWIAJĄCEGO osoby. Szczegółowy zakres czynności, do których wykonywania WYKONAWCA zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu umowy : 1. zapewnić, iż wstęp do nieruchomości w której portierni pełnią dyżur mają tylko osoby do tego upoważnione (pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO, ich interesanci i goście), 2. wydawać i przyjmować klucze zdeponowane na portierni oraz ich plombowania, 3. informować telefonicznie pracowników ZAMAWIAJĄCEGO o osobach oczekujących w portierni na spotkanie z nimi, 4. obsługiwać centralę telefoniczną, 5. po opuszczeniu Teatru przez pracowników i widzów (zakończenie przedstawień, wieczornych prób) przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód obiektów. Należy przeprowadzić obchód wszystkich ich części, zwracając szczególną uwagę na pomieszczenia parterowe (narażone na włamanie), widownię i scenę ( bezpieczeństwo pożarowe), zamknięcie wszystkich drzwi dzielących Teatr na dwie strefy: frontową i tylną, zamknięcie okien, wyłączenie odbiorników prądu ( radia, żelazka itp.), wygaszenie wszelkich zbędnych świateł. Wszelkie zauważone nieprawidłowości, awarie lub poważne zagrożenia, muszą być natychmiast, jeśli to możliwe, usunięte, nadto zgłoszone w zależności od rodzaju i powagi sytuacji bezpośredniemu przełożonemu, kierownikowi technicznemu, służbom specjalistycznym jak pogotowie wodno-kanalizacyjne, straż pożarna, GPEC, pogotowie ratunkowe, policja, Straż Miejska; zdarzenia i awarie drobne, nie wymagające natychmiastowej, interwencji należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom teatru. 6. wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, 7. nadzorować korzystanie z rampy towarowej, 8. przestrzegać przepisy p.poż i Bhp obowiązujące u Zamawiającego. a nadto: I. WYKONAWCA obowiązany jest: 1.przy realizacji obowiązków wynikających z umowy korzystać z pracowników ochrony 2.posiadających stosowne uprawnienia (licencje), gwarantujących prawidłową realizację umowy. 3.wyposażyć pracowników ochrony pełniących u ZAMAWIAJĄCEGO 24 godzinne dyżury,jak i ochraniających imprezy inne niż przedstawienia teatralne, w jednolite umundurowanie oraz identyfikatory, 4.przedstawić ZAMAWIAJĄCEMU na siedem dni przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca grafik dyżurów z imiennym wskazaniem osób pełniących dyżury,. 5.w przypadku napadu lub innych zdarzeń skutkujących interwencją: 1). niezwłocznie zawiadomić organy ścigania, 2). dokonać niezbędnych czynności zapobiegających powiększeniu szkód, 3). niezwłocznie zawiadomić Dyrektora ZAMAWIAJĄCEGO o zaistniałym zdarzeniu. II. ZAMAWIAJĄCY ma prawo zwrócić się do WYKONAWCY o zastąpienia pracownika ochrony, za którego pomocą wykonuje on swoje obowiązki wynikające z umowy, innym pracownikiem, gwarantującym prawidłową realizację tych obowiązków. Osoba, o której zastąpienie, stosownie do treści pkt 1., zwrócił się ZAMAWIAJĄCY, nie może wykonywać przedmiotu umowy od dnia następnego po dniu otrzymania przez WYKONAWCĘ wniosku w tym przedmiocie. Wniosek ZAMAWIAJĄCEGO, o którym mowa w pkt 1., nie wymaga uzasadnienia. III. Usługa będzie wykonywana całodobowo, w systemie dwuzmianowym, we wszystkie dni tygodnia jednoosobowo na zmianie dziennej (8,00 do 20,00) i jednoosobowo na zmianie nocnej (20,00 do 8,00). (Wykonawca zapewni przemienność zmian poszczególnych pracowników).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiajacy dokona oceny spelnienia warunkówwedług formuły spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,t.j. koncesja MSWiA w zakresie usług, ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia. 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)oświadczenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych, 5)imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z uwzględnieniem nr i stopnia licencji - stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 6)formularz oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrwybrzeze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego: Państwowy Teatr Wybrzeże ul.ŚW.Ducha 2 80-834 Gdańsk Sekretariat,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Teatr Wybrzeże ul. Św. Ducha 2 80-834 Gdańsk sekretariat ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.02.2008.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.