Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-20
Bieruń: Remont drogi po powodzi - ul. Wiślana w Bieruniu - Bijasowicach; etap I - od ul. Jagiełły do firmy GRANITEX ul. Wiślana 17
Numer ogłoszenia: 258336 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi po powodzi - ul. Wiślana w Bieruniu - Bijasowicach; etap I - od ul. Jagiełły do firmy GRANITEX ul. Wiślana 17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi po powodzi - ul. Wiślanej w Bieruniu - Bijasowicach. Zakres robót obejmuje remont nawierzchni ul. Wiślanej, udrożnienie zamulonych rowów i przepustów, regulację wysokościową urządzeń drogowych. Łączna długość remontowanego odcinka drogi - 300,0 mb. Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do robót. 1. Zakres rzeczowy Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej i obejmuje : 1.Roboty pomiarowe. 2.Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: a) roboty rozbiórkowe: nawierzchnia z betonu asfaltowego - 911,8m2 oraz płyt z betonu cementowego - 830 m2; b) wykopy mechaniczne, ręczne, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1737,5m2; c) odtworzenie warstwy odsączającej z piasku, wzmocnionej geowłókniną separacyjną typu Fibertex 200 lub równoważną; d) odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (warstwa górna i dolna podbudowy); e) odtworzenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego wraz z poboczami utwardzonymi kruszywem ; f) powtórne użycie części gruntu z korytowania do utworzenia nasypu drogowego i ukształtowania karp; g) wywóz gruzu wraz z jego utylizacją, natomiast płyty z betonu cementowego są materiałem Zamawiającego i podlegają składowaniu w wyznaczonym miejscu; h) badania nośności. 3.Roboty instalacyjne na drogach: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych. Odwodnienie jezdni i poboczy drogi będzie zapewnione poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne jezdni z wyprowadzeniem wody częściowo do rowów przydrożnych a częściowo na pobocza, gdzie zostanie rozsączona. 4.Roboty porządkowe, czyszczenie terenu, oczyszczanie rowów, wznowienie ewentualnie niszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych. 5.W pasie drogowym istnieje gęste uzbrojenie: kabel energetyczny, gazociąg, wodociąg, kanalizacja sanitarna. W celu zlokalizowania ww. instalacji należy dokonać ręcznych przekopów kontrolnych i sprawdzić głębokość posadowienia istniejącego uzbrojenia. 6.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest przekazać wykonane zadanie Zamawiającemu w terminie odbioru robót wraz z oświadczeniami właścicieli posesji, którzy z modernizowaną drogą graniczą, że nie wnoszą zastrzeżeń co do granic i stanu przyległego terenu po wykonaniu robót. 2. Warunki i wymagania: Dokładny zakres prac określono w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej, które są załącznikiem do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej (ST) oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 22%.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w przypadku pozyskania nowych środków na sfinansowanie kolejnego etapu remontu ul. Wiślanej, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji tego zamówienia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie -wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej wartości brutto min. 500 000,00 zł . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Przedłożonego prze Wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp) - dokumentów - wykazu wykonanych robót remontowych lub inwestycyjnych w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej wartości brutto min. 500 000,00 zł . oraz dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Za wykonali zamawiający rozumie, że roboty zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp) - dokumentu - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że : 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada wiedzę i doświadczenie potrzebną do wykonania zamówienia; 3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 3. Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy jest jawna w całości. 4. Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 6. Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/ -e do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji. 8. Oświadczenie o terminie związania ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: 1. zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy; w szczególności zmiana terminów wykonywania robót budowlanych z powodu: niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu), zmiany przepisów, braku możliwości zakupu materiałów niezbędnych do prowadzenia robót, przedłużające się procedury związane z uzyskaniem koniecznych uzgodnień, opinii i decyzji; 2. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać, określone w SIWZ; 3. zmiany ceny ofertowej , jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych na podstawie protokołu zatwierdzonego przez strony umowy lub w przypadku zmiany VAT; 4. innych zmian nie wykraczających poza zakres określony w art. 140 ust. 1 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń
ul. Rynek 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń ul. Rynek 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Ekologicznego Mobilnego Laboratorium w Bieruniu
- "Modernizacja kompleksu boisk przy ul. Kadłubowej 15 w Bieruniu"
- MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA NR 2 (ZAPLECZE)
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Dłutów
- "Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kikole, na potrzeby realizacji programu "Maluch+" - etap II"
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Poprawa dostępności placu zabaw przy Centrum Usług Społecznych w gminie Czarnia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.