eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › Wykonanie robót uzupełniających polegających na dostawie i instalacji 38 szt. głośników ściennych w obudowie szczelnej do systemu DSO realizowanego w ramach umowy podstawowej nr 8/R/system DSO/2013 z dn. 05.07.2013 r.



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Szczecin-Zdunowo: Wykonanie robót uzupełniających polegających na dostawie i instalacji 38 szt. głośników ściennych w obudowie szczelnej do systemu DSO realizowanego w ramach umowy podstawowej nr 8/R/system DSO/2013 z dn. 05.07.2013 r.
Numer ogłoszenia: 258333 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających polegających na dostawie i instalacji 38 szt. głośników ściennych w obudowie szczelnej do systemu DSO realizowanego w ramach umowy podstawowej nr 8/R/system DSO/2013 z dn. 05.07.2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót uzupełniających polegających na dostawie i instalacji 38 szt. głośników ściennych w obudowie szczelnej do systemu DSO realizowanego w ramach umowy podstawowej nr 8/R/system DSO/2013 z dn. 05.07.2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Tech Solutions Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7041,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8660,92

  • Oferta z najniższą ceną: 8660,92 / Oferta z najwyższą ceną: 8660,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Impel Tech Solutions Sp. z o.o. jest wykonawcą zamówienia publicznego obejmującego: wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegania w budynku głównym szpitala z lokalizacją mikrofonu strażaka oraz central DSO zgodnie z projektem oraz podłączenie wszystkich elementów systemu istniejących i nowoprojektowanych w jeden system SSP i DSO wraz z uruchomieniem; Zgodnie z protokołem konieczności nr 1/system DSO/2013 z dnia 08.11.2013 r. Zamawiający z udziałem wykonawcy stwierdził i ustalił konieczność wykonania robót uzupełniających polegających na zamianie części głośników sufitowych (wyłączono 48szt.głośników sufitowych) na głośniki ścienne (38szt. głośników ściennych). Uzasadnienie: W pomieszczeniach wcześniej wyremontowanych (np. pulmonologia, pracownia scyntygrafii, rentgen, bloki operacyjne), gdzie zamontowane już są sufity GK (brak termateksu), nie ma możliwości zamontowania głośników sufitowych. W pomieszczaniach tych można zamontować tylko głośniki ścienne. Ponadto Zamawiający rezygnuje z części głośników na blokach operacyjnych w skrzydle zachodnim i środkowym. Uwarunkowania te powodują zmianę w doborze ilości głośników oraz ich montażu na ścianie zamiast na suficie. Z tego względu wyłączono z projektu 48szt. głośników sufitowych a zastosowano 38szt. głośników ściennych. Wartość robót uzupełniających wg kosztorysu ofertowego Wykonawcy wynosi 7.041,40 zł netto. W kosztorysie robót zaniechanych Zamawiający wyłączy z zamówienia podstawowego 48 szt. głośników sufitowych o wartości 7.743,31zł. netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.