eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siekierczyn › Przebudowa drogi gminnej nr 109641D Rudzica - Siekierczyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 25829 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Siekierczyn: Przebudowa drogi gminnej nr 109641D Rudzica - Siekierczyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 DZIAŁANIE: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich PODDZIAŁANIE: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii TYP OPERACJI: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376484-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, krajowy numer identyfikacyjny 23082156900000, ul. Siekierczyn  271, 59818   Siekierczyn, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 757 221 778, faks 757 221 750, e-mail ug@siekierczyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siekierczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 109641D Rudzica - Siekierczyn

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN.271.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje - wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 109641D Rudzica - Siekierczyn. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 3127,0 mb. 1) W ramach zamówienia należy wykonać poszerzenie jezdni z istniejących 3,0 m (3,5 m) do 4,0 m. Na odcinkach poszerzeń drogi oraz w miejscu istniejących zjazdów do posesji należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych z wywiezieniem urobku na odległości do 1,0 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Natomiast w miejscu istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi przewiduje się usunięcie luźnych elementów nawierzchni, uzupełnienie ubytków, a następnie skropienie istniejącej nawierzchni. Na poszerzeniach drogi należy wykonać piaskową warstwę odcinającą o grubości 10 cm, dolną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-63 mm - gr. 20 cm, a następnie górną warstwę podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-31,5 mm - gr. 8 cm. Na całej długości modernizowanej drogi należy ułożyć nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej łącznej grubości 8 cm: (0/20 mm) 4 cm - warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm - warstwa ścieralna. 2) W miejscu połączenia istniejącej jezdni z poszerzeniem pomiędzy warstwą wiążącą i ścieralną nawierzchni mineralno-bitumicznej. należy ułożyć (na całej długości drogi) warstwę geosiatki z włókien szklanych o szerokości 1,0 m. 3) W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać przebudowę zjazdów i skrzyżowań. 4) Wzdłuż przebudowywanej drogi należy wykonać obustronne pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0-25 mm, szerokości 0,5 m i średniej grubości 7 cm. 5) Mosty zlokalizowane w ciągu przebudowywanej drogi w km 2+105 oraz 2+995 należy objąć robotami remontowymi. W przypadku mostu w km 2+105 należy wykonać oczyszczenie oraz ponowne malowanie farbami chlorokauczukowymi istniejących barier ochronnych stalowych, a także uzupełnienie braków w kamienno-ceglanych przyczółkach mostowych. W miejscach spękań przewiduje się montaż klamer spinających konstrukcję. Roboty remontowe w przypadku mostu zlokalizowanego w km 2+995 obejmują rozbiórkę istniejących murków ceglanych oraz montaż ochronnych barier stalowych typu U-12a. 6) W ramach zamówienia należy zamontować dziewięć lamp ulicznych z zasilaniem solarnym. 7) Elementy zabezpieczenia w postaci barier stalowych typu U-12a należy zamontować zgodnie z projektem wzdłuż rowów przydrożnych. 8) Istniejące rowy przydrożne zlokalizowane w działkach drogowych należy oczyścić, a następnie poddać formowaniu dno i skarpy. Przepusty betonowe pod przebudowywaną drogą, a także pod istniejącymi zjazdami do posesji, które są zamulone lub załamane i nie spełniają swojej roli, należy przebudować na przepusty z rur PEHD 200 i 300 mm wraz z kamiennymi ściankami czołowymi o wymiarach 1,5x1,5x0,4 m każda. 9) Skarpy i dno rowów przydrożnych na dolotach do ścianek czołowych na długości 1,8 m, należy umocnić płytami betonowymi typu JOMB o wym. 0,9x0,6x0,1 m. 10) Istniejące oznakowanie pionowe należy wymienić na nowe. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia takie jak: roboty przygotowawcze, roboty nawierzchniowe, odwodnienie drogi, remont mostów, oświetlenie uliczne solarne. Szczegółowe wymagania, sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone rozdziale VI niniejszej SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot - 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg, przedmiot dodatkowy: 45233140-2 - roboty drogowe, 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty. 5. Informacje dodatkowe. 1) Przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą " lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 4) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy aż do zakończenia i odbioru robót. 5) Warstwę ścieralną jezdni na ciągu głównym należy układać w technologii bez szwu podłużnego, 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 7) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b ustawy Pzp. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z "kryteriów oceny ofert". 6. W ofercie należy również uwzględnić koszty: 1) wykonania pomiarów geodezyjnych (w tym tyczenie drogi przed rozpoczęciem prac), dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz zabezpieczenia osnowy geodezyjnej i ewentualnego odtworzenia w przypadku uszkodzenia, 2) uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem i utrzymaniem objazdów i przejazdów (o ile będzie to niezbędne) oraz tymczasowego oznakowania, zapewniającego możliwość bezkolizyjnego dojazdu i dojścia do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej drodze, 3) urządzenia, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy wraz z zapleczem budowy, utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 4) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 5) wykonania badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych, 6) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg dojazdowych, 7) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy, 9) demontażu obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 10) przewiezienia na wskazane przez Zamawiającego miejsce materiału pochodzącego z rozbiórek, w tym urobku pochodzącego z wykonania robót ziemnych oraz gruzu i drewna, 11) przewiezienia materiałów pochodzącego z rozbiórek nienadających się do ponownego wbudowania na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, z późn. zm.). Koszty utylizacji ponosi Wykonawca robót. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7) ustawy Pzp, 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1310110.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. ,  prdspolka@box43.pl,  Jałowiec nr 56,  59-800,  Lubań,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1138959.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1138959.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1440675.51
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7.9%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.