eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Krasnystaw: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 258297 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Integracyjne "Magnum Bonum" w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5767297, fax. 082 5767297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnumbonum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego 2 szt. Aparat do elektroterapii (w pełnym zakresie), ultradźwięki, terapia łączona, 3 niezależne kanały zabiegowe (2+1), z możliwością dalszej rozbudowy (nawet do 5 kanałów, w tym laseroterapia), kolorowy ekran LCD, w komplecie moduł sEMG i sEMG+Stim, wył. bezp. pacjenta, karty danych pacjenta (5 szt.), 2-zakresowa głowica ultradźwiękowa 5 cm2. 1/3 MHz, możliwość współpracy z głowicami o powierzchni 1,2,5 i 10 cm2, procedury terapeutyczne, graficzna biblioteka (atlas anatomiczny), elektrody, gąbki, paski mocujące, instrukcja na CD, żel, możliwość zasilania z baterii. W zestawie wózek jezdny - o parametrach nie gorszych niż: - Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Aparat do elektroterapii -szt. 2 - - 1 Aparat do elektroterapii Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Urządzenie do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i terapii skojarzonej tak 3 3 (lub 5) w pełni niezależnych kanałów zabiegowych (2 lub 4 do elektroterapii, 1 do terapii ultradźwiękowej i/lub laseroterapii) tak 4 Wyświetlacz kolorowy LCD tak 5 Graficzny atlas anatomiczny i patologiczny tak 6 Elektroterapia - 25 przebiegów prądowych : Interferencyjny tradycyjny (4-polowy) Interferencyjny wstępnie modulowany (2-polowy) TENS symetryczny i asymetryczny dwufazowy, przemienny prostokątny, prostokątny jednofazowy Prąd wysokonapięciowy impulsowy (HVPC) VMS Przebiegi diadynamiczne Rosyjska stymulacja Mikroprądy VMS Burst JEDNOFAZOWY: prostokątny, trójkątny impulsowy GALWANICZNY: ciągły i przerywany Träberta (Ultrareiz) UDAROWY: jednofazowy prostokątny i trójkątny krzywa I/T tak 7 Zaawansowany System Procedur Terapeutycznych (200 pozycji zaprogramowanych przez producenta) ponad 100 pozycji na procedury własne użytkownika sekwencje zabiegowe (łączenie przebiegów po 3) tak 8 Pełna diagnostyka mięśniowa sEMG i sEMG+Stim tak 9 System kart chipowych do dokumentacji terapii pacjenta. tak 10 2-zakresowa, wodoszczelna głowica ultradźwiękowa 1/3 MHz (skuteczny obszar radiacji 4 cm2 1 cm2) możliwość współpracy także z głowicami 1, 2 i 10 cm2 tak 11 W standardowym wyposażeniu komplet akcesorii wózek jezdny na aparat oraz akcesoria tak lub równoważny 4 szt. Aparat do elektroterapii (w pełnym zakresie), 2 niezależne kanały zabiegowe z możliwością rozbudowy (do 3 lub 4, w tym laseroterapia), kolorowy ekran LCD, w komplecie moduł sEMG i sEMG+Stim, wył, bezp. Pacjenta, karty danych pacjenta (5 szt.), procedury terapeutyczne, graficzna biblioteka (atlas anatomiczny), elektrody, gąbki, paski mocujące, instrukcja na CD, możliwość zasilania z baterii i zintegrowania z wózkiem, - o parametrach nie gorszych niż: Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Aparat do elektroterapii -szt. 4 - - 1 Aparat do elektroterapii Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Urządzenie do elektroterapii - 2 w pełni niezależne kanały zabiegowe z możliwością rozbudowy do 4 kanałów. tak 3 Wyświetlacz kolorowy LCD tak 4 Graficzny atlas anatomiczny i patologiczny tak 5 Elektroterapia - 25 przebiegów prądowych : Interferencyjny tradycyjny (4-polowy) Interferencyjny wstępnie modulowany (2-polowy) TENS symetryczny i asymetryczny dwufazowy, przemienny prostokątny, prostokątny jednofazowy Prąd wysokonapięciowy impulsowy (HVPC) VMS Przebiegi diadynamiczne Rosyjska stymulacja Mikroprądy VMS Burst JEDNOFAZOWY: prostokątny, trójkątny impulsowy GALWANICZNY: ciągły i przerywany Träberta (Ultrareiz) UDAROWY: jednofazowy prostokątny i trójkątny krzywa I/T tak 6 Zaawansowany System Procedur Terapeutycznych (200 pozycji zaprogramowanych przez producenta) ponad 100 pozycji na procedury własne użytkownika sekwencje zabiegowe (łączenie przebiegów po 3) tak 7 Pełna diagnostyka mięśniowa sEMG i sEMG+Stim tak 8 System kart chipowych do dokumentacji terapii pacjenta. tak lub równoważny 1 szt. -Kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL (8 segmentów - standard 2x2x2m), w zestawie kompletny osprzęt do ćwiczeń i zawieszeń - o parametrach nie gorszych niż: Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I UGUL - kpl. 1 - - 1 UGUL Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Krata o rozmiarze 200x200x200 Tak 3 Osprzęt kompletny Tak 4 Stół rehabilitacyjny o rozmiarach: wysokość 59cm, szerokość 65cm, długość 185cm. Tak 5 Zagłówek regulowany Tak Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji -Osprzęt do kabiny UGUL. L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I UGUL - kpl. 1 - - 1 Osprzęt do kabiny UGUL - zestaw zawiera kompletny osprzęt do kabiny UGUL Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Zestaw zawiera: Linka do zawieszeń 1,25m. - 10szt Linka do zawieszeń 0,75 m. - 2szt Linka do ćwiczeń samowspomaganych 2,25m.- 1szt Linka do ćwiczeń oporowych 5,5m. - 1szt Linka do ćwiczeń oporowych 3,5 m. - 2szt Podwieszka przedramion i podudzi 0,47 x 0,11 m. 4szt Podwieszka ramion i ud 0,57 x 0,15 m.- 4szt Podwieszka pod miednicę 0,9 x 0,22 m. - 1szt Podwieszka pod klatkę piersiową 0,78 x 0,24 0,43 x 0,11 m. - 1szt Podwieszka pod głowę 0,62 x 0,17 m. - 1szt Podwieszka wąska pod stopę 0,6 x 0,09 m. - 2szt Podwieszka dwustawowa 0,83 m. - 2szt Uniwersalny pas do wyciągu za miednicę 1x 0,16 m.. - 1szt Kamaszek do ćwiczeń i wyciągów - 1szt Obciążnik 0,5 kg -2szt Obciążnik 1,0 kg - 2szt Obciążnik 1,5 kg - 1szt Obciążnik 2,0 kg - 1szt Obciążnik 2,5 kg - 1szt Obciążnik 3,0 kg - 1szt Mankiet nadgarstkowy 0,25 x 0,08 m. - 1szt Mankiet nadkostkowy 0,33 x 0,1 m. - 1szt Mankiet udowy 0,48 x 0,11 m. - 1szt Esik - hak do zawieszeń - 30szt Tak lub równoważny 1 szt. Ergometr treningowy - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I ergometr z magnetycznym systemem regulacji oporu -1 szt. - - 1. Komfortowe siedzisko o regulowanej wysokości Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2. Szara ergonomiczna, wzmocniona konstrukcja, srebrno-tytanowa pokrywa Tak 3. Piasta z podwójnym wkładem kulkowym Tak 4. Przednie kółka ułatwiające transport Tak 5. Max waga użytkownika: 150 kg Tak 6. Wygaszasz ekranu Tak 7. Funkcja SCAN Tak 8. Funkcja Recovery ze śledzeniem tętna i ocena sprawności Tak 9. Możliwość wyboru stałego poziomu i stałej mocy ćwiczenia Tak 10. 16 poziomów obciążenia Tak 11. 21 programów terapeutycznych w tym programy użytkownika (4), programy sterowane tętnem (4), program manualny(1) Tak 12. Komputer monitorujący parametry: czasu, prędkości, dystansu, mocy, kalorii, wielkości obciążenia Tak 13. Funkcja docelowego tętna Tak 14. Funkcja Mount Down/ Up Tak 15. Program Body FAT z wyznaczaniem BMI Tak 16. Regulacja wielkości pracy ćwiczącego w oparciu o : płeć, wagę, wzrost, Tak 17. Opaska bezprzewodowa na klatkę piersiową do sczytywania tętna Tak 18. Podział sekcji ćwiczenia na 30 segmentów czasu Tak lub równoważny 3 szt. Stół rehabilitacyjny 2 (opcjonalnie 4) częściowy z elektryczną zmianą wysokości leżyska w zakresie 43-100cm, z zagłówkiem płynnie regulowanym od -85° do 30° - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Stół rehabilitacyjny -szt. 3 - - 1 Stół rehabilitacyjny Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Tapicerka dwuczęściowa ( zagłówek + główne leżysko) Tak 3 Regulowany zagłówek za pomocą sprężyny gazowej z otworem na nos i brodę (zakres regulacji +30 do -85 stopni) Tak 4 Elektryczna zmiana wysokości leżyska w zakresie od 43 do 100 cm. za pomocą pilota Tak lub równoważny 8 szt. Kozetka lekarska metalowa wysokość 50 cm - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Stół rehabilitacyjny Kozetka lekarska Stosowana w zakładach służby zdrowia, gabinetach odnowy biologicznej do wszelkiego rodzaju zabiegów i badań.. Szkielet metalowy pokryty farbą proszkową. Do szkieletu przymocowane jest leże, z którym za pomocą zawiasów połączone jest wezgłowie. Leże i wezgłowie wyłożone są pianką poliuretanową i pokryte porofleksem.. Dane techniczne: Wysokość: 500 mm Szerokość: 550 mm Długość: 1852 mm Kąt nachylenia wezgłowia: 00-300 - - lub równoważny 2 szt. Laser biostymulacyjny dwusondowy o mocy IR 400mW + R 40mW - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Aparat do laseroterapii dwusondowy-szt. 1 - - 1 Laser biostymulacyjny Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Laser o długości fali 808nm./400mW i 660nm/40mW Tak 3 Praca ciągła i impulsowa. Tak 4 Zakres częstotliwości 1 -5000 Hz Tak 5 Zegar zabiegowy 99min Tak 6 Automatyczna kalkulacja czasu trwania zabiegu w oparciu o zadaną wielkość energii Tak 7 Bank gotowych programów terapeutycznych Tak 8 Możliwość wprowadzania własnych programów terapeutycznych Tak lub równoważny 1 szt. Aparat do magnetoterapii + aplikator 600+350+200 mm + leżanka z półką - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Aparat do terapii polem magnetycznym -szt. 1 - - 1 Aparat do terapii polem magnetycznym Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Aparat generuje następujące rodzaje pół: sinus, trójkąt, prostokąt półsinus, półtrójkąt, półprostokąt tryb mieszany: różne rodzaje pola w jednej sesji zabiegowej Tak 3 Tryby pracy: emisja ciągła i modulowana cztery uniwersalne gniazda aplikatorów automatyczne rozpoznawanie typu aplikatora zegar zabiegowy 4 Bank gotowych programów zabiegowych: jednostki chorobowe wybierane wg nazwy 46 jednostek chorobowych 79 programów zabiegowych 20 programów do ustawienia dla użytkownika Tak 5 Dane techniczne: Maksymalna indukcja: 0-10mT/0-100Gs Tryb modulowany: impuls 1s/ przerwa 0,5-8s Zakres częstotliwości: 2-60Hz Tak 6 Zegar zabiegowy: 1-15min Tak 7 Wymiary sterownika: 35x45x13,5cm Tak 8 Masa sterownika: Ok 13kg 9 Wyposażenie: sterownik - 1 szt leżanka aluminiowa z półką oraz z systemem przesuwnym dla cewki 600mm - 1 kpl. aplikator szpulowy 60 cm - 1 szt. aplikator szpulowy 350 - 1 szt. stolik pod aplikator 350 - 1 szt. komplet przewodów - 1 kpl. Tak lub równoważny 1 szt. Lampa statywowa, generująca promieniowanie UV (moc: 500W0 i IR (moc: 1000W) - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Lampa terapeutyczna statywowa - szt. 1 - - 1 Aparat do terapii światłem na statywie Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta 2 Światło czerwone R i podczerwone IR Tak 3 Możliwość pracy w 3 trybach: IR, UV lub IR z UV Tak 4 Dwa niezależne zegary zabiegowe 1-30 min Tak 5 Moc promiennika UV 250 W Tak 6 Moc promiennika IR 920 W Tak 7 Max. wysokość 175 cm Tak 8 Średnica lampy 25 cm Tak 9 Waga 10 kg Tak 10 2 pary okularów ochronnych Tak lub równoważny 1 szt. Aparat do terapii zimnem na CO2 bez butli z kompletem dysz (2 szt.) z elektronicznym wskaźnikiem temperatury pracy - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Urządzenie do krioterapii miejscowej - - 1. Urządzenie do krioterapii miejscowej Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2. Mikroprocesorowe sterowanie pracą aparatu, Tak 3. Ciekłokrystaliczna wizualizacja parametrów pracy: wskaźnik temperatury, sygnalizacja braku gazu, czas zabiegu, czas sumaryczny pracy butli, ciśnienie robocze gazu w butli, sygnalizacja dźwiękowa czasu zabiegów Tak 4. Automatyczny wybór dysz nadmuchowych, bez konieczności przełączania przewodu, Tak 5. Aparat wyposażony w dwie dysze nadmuchowe, Tak 6. Zasilanie220 - 240 V 50Hz Tak 7. CZYNNIK ROBOCZY Tak 8. Dwutlenek węgla CO2 w butlach syfonowych Tak 9. CIŚNIENIE PRACY APARATU Tak 10. Ciśnienie pracy5 ÷ 6 MPa Tak 11. Ciśnienie maksymalne8 MPa Tak 12. ZAKRES TEMPERATUR DYSZ Tak 13. Regulacja w zakresie-65 °C ÷ -75 oC Tak 14. CZAS PRACY (mrożenia) Tak 15. Butla 10 litrów (7,5 kg) dysza nr 3 - 45 min Tak 16. Butla 10 litrów (7,5 kg) dysza nr 1 - 120 min. Tak lub równoważny 1 szt. - Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem -szt. 1 - - 1 Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Min. wymiary stołu: 70 x 50 cm Tak 3 Min. zakres regulacji wysokości blatu: 46 do 78 cm Tak 5 Obciążniki: 3 x 25 dkg Tak 6 wałek z 3-stopniową średnicą i linką do zwieszania obciążników Tak 7 uchwyt dłoni do ćwiczeń oporowych zginania i prostowania stawów śródręczno-paliczkowych Tak 8 klapka do zginania nadgarstka grzbietowego lub dłoniowego wraz z linką do zawieszania obciążników Tak 9 . Spirala pionowa - do powiększania zakresu ruchu nadgarstka w ćwiczeniach czynnych z oporem. Linka do zawieszenia obciążnika przy pomocy esika Tak 10 Koło drewniane do powiększania ruchu przedramienia w ćwiczeniach czynnych wspomaganych lub z oporem. Na obwodzie koła zaczepiona jest linka do zawieszania obciążnika. Stabilizacja przedramienia w korytku. Możliwość przestawienia osi korytka pod kątem 15 stopni względem osi koła. Tak lub równoważny 1 szt. Fotel do ćwiczeń oporowych stawów kolanowych z dwoma zespołami oporowymi i pasem do stabilizacji ud z regulacją kąta nachylenia oparcia - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Fotel do ćwiczeń oporowych -szt. 1 - - 1 Fotel do ćwiczeń oporowych Tak - podać nazwę handlową ,model oraz producenta 2 Fotel do ćwiczeń czynnych z oporem prostowników i zginaczy stawu kolanowego. Tak 3 Dwie głowice o regulowanym zakresie ruchu, umożliwiające jednoczesne usprawnianie dwóch kończyn. Tak 4 Konstrukcja fotela wykonana z kształtowników stalowych. Tak 5 Regulacja oparcia 0-900 Tak 6 Wysokość oparcia: min. 75cm Tak 7 Wymiary: Długość: 200cm Szerokość: 95 cm Wysokość: 146 cm Tak 8 W zestawie komplet akcesoria: ciężarki, pasy do stabilizacji Tak lub równoważny 1 szt. Wanna do kąpieli wirowej kończyn górnych z systemem 4 dysz kierunkowych - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Wanna do kąpieli kończyn górnych szt.1 - - 1 Wanna do kąpieli kończyn górnych Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta 2 Pompa z tworzywa sztucznego galwanicznie oddzielona -230V,50HZ,075kW Tak - opisać 3 Odpływ automatyczny Tak 4 Zasysanie sitkiem filtrującym Tak 5 4 dysze o regulowanym kierunku Tak 6 System napełniania ciepła/zimna woda Tak 7 Krzesło regulowane do wanny Tak 8 Regulowana wysokość nóg Tak lub równoważny 1 szt. Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych (stopy i podudzia) z systemem 4 dysz kierunkowych -o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Wanna wirowa do kąpieli wirowej kończyn dolnych KORPUS WANNY I OBUDOWA Wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem szklanym. Konstrukcja samonośna bez stojaka metalowego wsparta na czterech nogach o regulowanej wysokości. Cztery dysze kierunkowe. WYPOSAŻENIE WANNY - pompa z tworzywa sztucznego galwanicznie oddzielona; - automatyczny odpływ; - zasysanie z wymiennym sitkiem filtrującym; - 4 dysze z regulacją kierunku wypływu; - krzesło dla pacjenta; - system napełniania ciepła/ zimna woda; - prysznic ręczny zamontowany w wannie; WYMIARY WANNY - zewnętrzne: 840 x 770 x 750 mm - wewnętrzne: 400 x 680 x 490 mm - - lub równoważny 1 szt. Aparat krioterapetyczny na ciekły azot ze zbiornikiem - poj. 26 litrów. W zestawie dodatkowy zbiornik o pojemności 26 l. - o parametrach nie gorszych niż Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych i wyposażenia aparatury i sprzętu do rehabilitacji L.p. Pozycja asortymentowa oraz parametry (funkcje) wymagane (minimalne) Wartość Wymagana Wartość oferowana I Aparat do krioterapii- szt. 1 - - 1 Aparat do krioterapii Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta 2 Czynnik roboczy - ciekły azot Tak 3 Objętość zbiornika 26 l Tak 4 Temperatura strumienia gazu( -160 stopni) Tak 5 Liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu min. 4 Tak lub równoważny 1. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w siedziby Zamawiającego. 2. Dostawa, montaż i szkolenie personelu bezpłatne. 3. Gwarancja na dostarczony sprzęt 24 miesiące licząc daty dostawy. 4. Dostarczony sprzęt winien posiadać wymagane certyfikaty i zezwolenia niezbędne do użytkowania. 5. Instrukcje winne być w języku polskim, w tym instrukcje BHP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Dostawców przystępujących do przetargu są następujące: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) Dostawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, d) Dostawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) Dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, f) Dostawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS), g) Dostawca powinien dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. VI siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Dostawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej na roboty budowlane (załącznik nr 2 do SIWZ), formularz cenowy [załącznika nr 4 do SIWZ] wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 siwz zgodnie z art 45 ust. 1 pkt. 6 i 7 pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Dostawca posiada rachunek potwierdzających, że Dostawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimalna kwota 100.000,- zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS) potwierdzających, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia. 13. Wykaz dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. jedno zadanie w wykonywaniu robót podobnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł Przez podobne rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz, których Dostawca świadczył wymienione w wykazie dostawy i wykonał je z należytą starannością. 14. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 5,6,7 oraz pkt. 10, 11 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) członkowie konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Dostawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Pol-skiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5,7,10,11 niniejszego działu, Dostawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowe-go lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawo-dowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Dostawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczają-cej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Dostawcy, nale-ży do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie orygi-nału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie po-świadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Dostawcy z postępowania, z zastrzeże-niem art. 26 ust. 3 ustawy. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie w/g pkt.VI siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magnumbonum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22-300 Krasnystaw ul. Kwiatowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: 22-300 Krasnystaw ul. Kwiatowa 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.