eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń w budynku administracyjnym oraz obiektów magazynowych na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Tychy: Remont pomieszczeń w budynku administracyjnym oraz obiektów magazynowych na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31
Numer ogłoszenia: 258291 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku administracyjnym oraz obiektów magazynowych na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu łazienek na wszystkich kondygnacjach, wymiany posadzek wraz z malowaniem ścian, wymianie stolarki okiennej wraz z uzupełnieniem uszczelek w pomieszczeniach na I piętrze w budynku administracyjnym oraz montażem okien i drzwi stalowych, demontażu instalacji c.o. w pomieszczeniach magazynowych, a także remont części nawierzchni na terenie bazy , z podziałem na zadania. Zamówienie składa się z 2 części , zwanych dalej zadaniami. ZADANIE Nr 1 - Roboty posadzkowe i malarskie w pomieszczeniach na I piętrze, remont łazienek w budynku administracyjnym oraz remont obiektów magazynowych na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31 ZADANIE Nr 2 - Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z uzupełnieniem uszczelek w budynku administracyjnym oraz stolarki okiennej w pomieszczeniu magazynowym na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - ZADANIE Nr 1: a) Remont łazienek - 6 szt. - rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 70m2 - licowanie ścian płytkami - przygotowanie podłoża - 70m2 - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 30m2 - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 12m2 - demontaż i montaż baterii, umywalkowej i zmywakowej - 6szt. - demontaż rurociągu stalowego Fi . 15-20mm - demontaż i montaż umywalki - 6 kpl. - demontaż i montaż ustępu - 6 kpl. - demontaż i montaż pisuaru - 3 kpl. - rurociągi z PCV - 12m b) Roboty posadzkowe i malarskie - malowanie farbami klejowymi starych tynków - 722m2 - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - 722m2 - roboty porządkowe po robotach malarskich - 300m2 - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych - 70m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki - 80m2 - posadzki z tworzyw sztucznych - 80m2 2. Remonty na terenie bazy: a) Demontaż instalacji c.o. : - demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, Fi . 20mm - 300m b) Montaż drzwi stalowych: - wykucie z muru, ościeżnic stalowych - 20m2 - drzwi stalowe, przesuwane siatkowe - 18m2 c) Remont nawierzchni: - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 200m2 - remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 200m2 - ZADANIE Nr 2: 1. Remonty w budynku administracyjnym: a) Wymiana stolarki okiennej na PCV - 2 szt. - demontaż i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - 5m2 - uzupełnienie uszczelek w oknach - 200 szt. 2. Remonty na terenie bazy: a) Montaż okien aluminiowych - wykucie z muru ościeżnic stalowych - 30m2 - przecinanie poprzeczne stali palnikiem (pręty okrągłe) - 25szt. - uzupełnianie ścian - 5,5m3 - montaż okien aluminiowych - 5m2 - tynki wewnętrzne zwykłe - 20m2 - tynki nakrapiane cementowe - 20m2 Szczegółowy zakres robót określą przedmiary robót na poszczególne Zadania: - ZADANIE Nr 1: Przedmiar: - 1 Element w lp. od 1 ÷ 41 - ZADANIE Nr 2: Przedmiar: - 1 Element w lp. od 1 ÷ 8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł - dla Zadania Nr 1

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1. Dysponuje osobą / osobami do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane: dla Zadania Nr 1: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Zadania Nr 2: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 2. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wykazać: dla Zadania Nr 1: - co najmniej d w i e roboty ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto). dla Zadania Nr 2: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 3 500,00 zł (brutto). 3. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Gospodarczej: dla Zadania Nr 1: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 100 000,00 zł. dla Zadania Nr 2: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 50 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XII. 2 , p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności: dla Zadania Nr 1: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni dla Zadania Nr 2: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa ( kierownika robót ) 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia należy wykazać: dla Zadania Nr 1: - co najmniej d w i e roboty ramach odrębnych umów o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto). dla Zadania Nr 2: - co najmniej d w i e roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 3 500,00 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o charakterze podobnym: dla Zadania Nr 1: tj. roboty ogólnobudowlane i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. dla Zadania Nr 2: tj. roboty dotyczące wymiany stolarki okiennej i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 3 500,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: dla Zadania Nr 1: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 100 000,00 zł. dla Zadania Nr 2: o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 50 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto). Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Roboty posadzkowe i malarskie w pomieszczeniach na I piętrze, remont łazienek w budynku administracyjnym oraz remont obiektów magazynowych na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - ZADANIE Nr 1: a) Remont łazienek - 6 szt. - rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 70m2 - licowanie ścian płytkami - przygotowanie podłoża - 70m2 - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 30m2 - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne - 12m2 - demontaż i montaż baterii, umywalkowej i zmywakowej - 6szt. - demontaż rurociągu stalowego Fi . 15-20mm - demontaż i montaż umywalki - 6 kpl. - demontaż i montaż ustępu - 6 kpl. - demontaż i montaż pisuaru - 3 kpl. - rurociągi z PCV - 12m b) Roboty posadzkowe i malarskie - malowanie farbami klejowymi starych tynków - 722m2 - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków - 722m2 - roboty porządkowe po robotach malarskich - 300m2 - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych - 70m2 - warstwy wyrównawcze pod posadzki - 80m2 - posadzki z tworzyw sztucznych - 80m2 2. Remonty na terenie bazy: a) Demontaż instalacji c.o. : - demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, Fi . 20mm - 300m b) Montaż drzwi stalowych: - wykucie z muru, ościeżnic stalowych - 20m2 - drzwi stalowe, przesuwane siatkowe - 18m2 c) Remont nawierzchni: - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 200m2 - remonty cząstkowe nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 200m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.22-6, 45.43.21.10-8, 45.42.11.31-1, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z uzupełnieniem uszczelek w budynku administracyjnym oraz stolarki okiennej w pomieszczeniu magazynowym na terenie bazy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Remonty w budynku administracyjnym: a) Wymiana stolarki okiennej na PCV - 2 szt. - demontaż i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - 5m2 - uzupełnienie uszczelek w oknach - 200 szt. 2. Remonty na terenie bazy: a) Montaż okien aluminiowych - wykucie z muru ościeżnic stalowych - 30m2 - przecinanie poprzeczne stali palnikiem (pręty okrągłe) - 25szt. - uzupełnianie ścian - 5,5m3 - montaż okien aluminiowych - 5m2 - tynki wewnętrzne zwykłe - 20m2 - tynki nakrapiane cementowe - 20m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6, 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.