Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Warszawa: Dostawa licencji niezbędnych do wirtualizacji środowiska serwerowego w NIK wraz z trzyletnią Asystą Techniczną
Numer ogłoszenia: 258287 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji niezbędnych do wirtualizacji środowiska serwerowego w NIK wraz z trzyletnią Asystą Techniczną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W celu realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć trwałe (nieograniczone czasowo) licencje: 1. VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (VS5-ENT-C-L1) - 8 szt. (CPU) 2. VMware vSphere 5 Standard for 1 processor (VS5-STD-C-L1) - 12 szt. (CPU) 3. VMware vCenter Server 5 Standard for vSphere 5 (VCS5-STD-C-L1) - 1 szt. lub równoważne Wraz z licencjami należy dostarczyć wsparcie producenta (Asystę Techniczną) dla ww. oprogramowania na okres 36 miesięcy, licząc od daty dostawy, na warunkach określonych w § 4 Załącznika nr 5 do SIWZ oraz na zasadach określonych w umowie licencyjnej producenta oprogramowania. Warunki oraz zakres równoważności zostały opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy certyfikat, potwierdzający udzielenie Zamawiającemu licencji na produkty, o których mowa w pkt 1, 2, 3 lub równoważne, oraz potwierdzający możliwość korzystania przez Zamawiającego z Asysty Technicznej, o której mowa powyżej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy (zgodnie z treścią pkt.1 Załącznika nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizować co najmniej jedno zakończone pozytywnie zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego Zamówienia, Zamawiający uważa dostawę licencji na oprogramowanie VMware lub równoważne - spełniające kryteria równoważności określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - wraz z usługą Asysty Technicznej o wartości co najmniej 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć: 1. Oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (zgodnie z treścią pkt.2 Załącznika nr 2 do SIWZ) 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym powyżej. Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia (obejmujący następujące informacje: ilość i rodzaj udzielonych licencji, wartość zamówienia brutto, termin realizacji zamówienia, oraz odbiorców (wraz z ich danymi kontaktowymi). Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że zamówienia te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć świadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (zgodnie z treścią pkt 3 Załącznika nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć świadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (zgodnie z treścią pkt 3 Załącznika nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunku nastąpi według formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć: 1. Oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (zgodnie z treścią pkt 4 Załącznika nr 2 do SIWZ) 2. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy) złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie równoważne odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą dostarczyć wraz z ofertą: 1. Dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie wymagań opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. Do oferty należy dołączyć zestawienie wymagań opisanych w Załączniku nr 1 SIWZ wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji technicznej (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełnienia tych wymagań. 2. Pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego. 3. Wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego. 4. Pełne warunki, zakres i zasady świadczenia usługi Asysty Technicznej dla oprogramowania równoważnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w szczególności w przypadku: 1. wprowadzenia przez producenta oprogramowania nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia; 2. zakończenia produkcji określonych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 3. upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta; 4. istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; 5. zmiany obowiązujących przepisów prawa 6. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 7. wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy; 8. zaistnienia siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57
02-056 Warszawa
pokój nr 72 (Wydział Teleinformatyki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli ul. Filtrowa 57 02-056 Warszawa pokój nr 72 (Wydział Teleinformatyki).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji systemu Enova 365
- Zakup licencji Google Analytics 360 na okres 12 miesięcy. Pełna nazwa postępowania w treści ogłoszenia.
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.