eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY TERMOMODERNIZACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W BUDYNKU REHABILITACJI NR 7DLA SPZOZ W CHOSZCZNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Choszczno: USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY TERMOMODERNIZACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W BUDYNKU REHABILITACJI NR 7DLA SPZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 25827 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178091 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 957658743, faks 095 7652410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY TERMOMODERNIZACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WENTYLACJI W BUDYNKU REHABILITACJI NR 7DLA SPZOZ W CHOSZCZNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego przy termomodernizacji, klimatyzacji oraz wentylacji w budynku rehabilitacji nr 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz prac konserwatorskich ulegających zakryciu lub zanikających; Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego; Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; Kontrolowanie rozliczeń budowy; Wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych lub prac konserwatorskich i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania robót wadliwie wykonanych; Wstrzymanie dalszych robót budowlanych lub prac konserwatorskich w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę; Wykonywanie czynności wynikających z przepisów art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - rozdział 3 Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm) ; Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DARO Dariusz Czapla, Ul. Warskiego 5/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.